پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
دوشنبه, ۲۰ دی ۱۴۰۰ ۲۱:۰۳
۴
۰
نسخه چاپی

ثروتمندترین خواننده های رپ جهان در سال 2022

ثروتمندترین خواننده های رپ جهان در سال 2022
در اینجا 10 ثروتمندترین خواننده رپ جهان در سال 2022 آمده است.

تیتربرتر: ثروتمندترین رپرهای جهان نوازندگانی با استعداد و سخت کوش هستند. برخی از این خواننده های رپ شروع ضعیفی دارند. آنها در مقطعی طرد می شوند اما هرگز تسلیم نمی شوند. برخی از آنها دانشگاه را رها کردند تا حرفه موسیقی خود را دنبال کنند. به غیر از حرفه موسیقی خود، تعداد کمی از آنها وارد تجارت شدند.

10. اسنوپ داگ

اسنوپ داگ
اسنوپ داگ

اسنوپ داگ در لیست ثروتمندترین رپرهای جهان قرار دارد.

  • دارایی خالص: 143 میلیون دلار
  • سن: 50 (20 اکتبر 1971)
  • ملیت: آمریکایی

کالوین کوردوزار بروادوس جونیور، معروف به اسنوپ داگ یا اسنوپی، در لانگ بیچ، کالیفرنیا به دنیا آمد. اسنوپ داگ سبک منحصر به فردی داشت. رفتار آرام او نه تنها متمایز بود. همچنین احساس آرامش آرام بخشی داشت.

به گفته مجله رولینگ استون، این تکنیک به او کمک کرد تا در یک میدان رقابتی متمایز شود و او را در اوج خود به اوج رساند. اسنوپ داگ در مجموع 27 جایزه اصلی و 96 نامزدی دارد که او را به یکی از برجسته ترین رپرهای بازی تبدیل کرده است.

او چندین افتخار از جمله گرمی، جوایز هیپ هاپ بیلبورد و جوایز ام تی وی را دریافت کرده است. او در سال 2016 به "بال سلبریتی" تالار مشاهیر WWE معرفی شد.

9. لیل وین

لیل وین
لیل وین

لیل وین یک مرد جوان ثروتمند در لیست ثروتمندترین خواننده های رپ جهان است.

  • دارایی خالص: 149 میلیون دلار
  • سن: 39 (27 سپتامبر 1982)
  • ملیت: آمریکایی

دواین مایکل کارتر جونیور نام اصلی اوست. او قبل از اینکه بر روی نامی که امروز می شناسیم وارد شود، نام های هنری مختلفی مانند بابای میگو را امتحان کرد. او یک میکس‌تپ ساز درخشان است که آلبوم‌هایی را منتشر می‌کند که فراتر از دسته‌بندی هستند.

او بیشتر از آنچه که اکثر رپرها تصور می کنند در مهمانی حضور داشته است و ارزش پول او بسیار بیشتر از آن چیزی است که شما فکر می کنید. او مدیر عامل Young Money Entertainment و هنرمند شاخص Cash Money Records بود.

پس از توپاک در دهه 1990، او اولین خواننده رپ است که اولین آلبوم خود را در شماره یک داشت. او یکی از ثروتمندترین خواننده های رپ در جهان است و علاوه بر این در مشاغل دیگری نیز سرمایه گذاری کرده است.

8. فارل ویلیامز

فارل ویلیامز
فارل ویلیامز

فارل ویلیامز یکی از ثروتمندترین رپرهای جهان است.

  • دارایی خالص: 151 میلیون دلار
  • سن: 48 (5 آوریل 1973)
  • ملیت: آمریکایی

او پسر بزرگ پدر و مادرش است و مادرش معلم مدرسه است. او با چاد هوگو در یک اردوی گروه تابستانی کلاس هفتم آشنا شد که در آن هوگو ساکسیفون تنور می نواخت و ویلیامز سینتی سایزر و سازهای کوبه ای می نواخت.

هوگو و ویلیامز به دوستان خود، شی هیلی و مایک اتریج پیوستند تا نپتون‌ها، یک گروه چهار تکه از نوع R&B را در اوایل دهه 1990 تأسیس کنند. سپس تدی رایلی، یک نوازنده/تهیه‌کننده که یک استودیو به معنای واقعی کلمه در همسایگی خود داشت، در مسابقه استعدادیابی در دبیرستان متوجه استعداد فارل شد.

گروه پس از اتمام دبیرستان با رایلی قرارداد امضا کردند. ویلیامز بعد از همکاری با رایلی به ساختن یک شعر و کمک در تولید Wreckx-N-Effect در سال 1992، "Rump Shaker" که موفق شد، ادامه می دهد.

از آن زمان به بعد او با موفقیت به اجرا و تولید آلبوم پرداخت و او را در میان ثروتمندترین رپرهای جهان قرار داد. بنیاد او، "از یک دست به دیگری" برای جوانان بین 7 تا 20 سال در محله های در معرض خطر در ایالات متحده ایجاد شد.

7. دریک

دریک
دریک

دریک یکی از ثروتمندترین رپرهای جهان است.

  • دارایی خالص: 175 میلیون دلار
  • سن: 35 (24 اکتبر 1986)
  • ملیت: کانادایی

Aubrey Drake Graham نام کامل دریک است. مادرش سفید پوست و کانادایی است اما پدرش سیاه پوست است. اگرچه دریک یک رپر موفق و یکی از ثروتمندترین رپرهای جهان است، اما او می گوید که جی زی، عالیه و لیل وین تأثیرات اصلی او هستند.

دریک کار خود را در بخش سرگرمی به عنوان یکی از بازیگران سریال Degrassi: The Next Generation، یک مجموعه تلویزیونی کانادایی آغاز کرد. به دلیل محبوبیت کارش در تلویزیون، او حتی قصد موسیقیدان شدن را نداشت. دریک پس از ترک دگراسی تقریباً مجبور شد یک کار روزانه به عنوان سرور پیدا کند.

به لطف میکس‌تیپ‌هایش که در اختیار Young Money Entertainment (متعلق به لیل وین) قرار داد، مدت کوتاهی پس از ترک بازیگری با لیل وین تماس گرفت. لیل وین تصمیم می گیرد دریک ریسک کند و پشیمان نشد.

اولین تک‌آهنگ دریک، Successful، در عرض یک سال پس از مکالمه تلفنی سرنوشت‌ساز با لیل وین، موفقیت بزرگی به دست آورد. این آهنگ در نهایت در فهرست 25 بهترین آهنگ سال 2009 رولینگ استون قرار گرفت، و او به همین جا بسنده نکرد، زیرا آهنگ‌های هیپ‌هاپ و رپ او در سال‌های پس از آن همچنان در فهرست جدول‌های برتر در سراسر جهان قرار دارند.

6. استاد پی

استاد پی
استاد پی

مستر پی یکی از ثروتمندترین رپرهای جهان است.

  • دارایی خالص: 250 میلیون دلار
  • سن: 55 (29 آوریل 1967)
  • ملیت: آمریکایی

نام اصلی او پرسی میلر است و یکی از ثروتمندترین رپرهای جهان است. میلر در سال 1987 دانشگاه را رها کرد و سپس در همان سال، پدربزرگش فوت کرد و 10000 دلار برای او باقی ماند.

او از این پول برای ایجاد فروشگاه موسیقی خود در ریچموند کالیفرنیا به نام No Limit Records استفاده کرد. در سال 1990، میلر تصمیم گرفت تا فروشگاه را به یک برچسب ضبط تبدیل کند، زیرا مشاهده کرد که مخاطبان رپ وجود دارند که آهنگ‌هایی در سطح خیابان می‌خواهند که شرکت‌های بزرگتر واقعاً ارائه نمی‌دهند.

اولین آلبوم او، Get Away Clean، در سال 1991 منتشر شد و در سال 1992 توسط Mama's Bad Boy جایگزین شد. به این ترتیب سفر او به عنوان یک رپر موفق آغاز شد.

مطالب مرتبط:

5. راسل سیمونز

راسل سیمونز
راسل سیمونز

راسل سیمونز یک موسیقیدان بزرگ و در لیست ثروتمندترین رپرهای جهان است.

  • دارایی خالص: 320 میلیون دلار
  • سن: 64 (4 اکتبر 1957)
  • ملیت: آمریکایی

سفر او به عنوان یک نوازنده موفق زمانی شروع می شود که او برای تبلیغ هنرمندان محلی مانند کورتیس بلو و سه گانه رپ برادرش جوزف، ران دی، کالج را رها کرد. شرکت Def Jam Records را در سال 1984 تأسیس کرد، جایی که Beastie Boys، Public Enemy، LL Cool J و Run-DMC شروع به کار کردند.

او یکی از ثروتمندترین رپرهای جهان است. او علاوه بر رپر، یک تاجر نیز هست که در سال 1992; او یک شرکت پوشاک فات فارم را تأسیس کرد.

علاوه بر این، او شرکت چتر ارتباطات راش را تأسیس کرد که شامل یک شرکت مدیریت، یک آژانس تبلیغاتی، یک مجله، سریال تلویزیونی و یک شرکت تولید فیلم است.

او همچنین خالق سازمان بشردوستانه راش است که به جوانان محروم آموزش هنر می دهد.

4. دکتر Dre

دکتر Dre
دکتر Dre

دکتر دره مرد بزرگی در میان ثروتمندترین رپرهای جهان است.

  • دارایی خالص: 800 میلیون دلار
  • سن: 56 (18 فوریه 1965)
  • ملیت: آمریکایی

نام اصلی او آندره رومل یانگ است. دکتر دره نام هنری اوست و زمانی با نام دکتر دره شناخته می شد. جی. او به عنوان عضوی از Wreckin' Cru در کلاس جهانی و متعاقباً با گروه مهم رپ گانگستایی N.W.A به شهرت رسید.

اولین تک آهنگ او به نام The Chronic که در سال 1992 تحت عنوان Death Row Records منتشر شد، او را به یکی از پرفروش ترین هنرمندان نمایشی آمریکایی در سال تبدیل کرد و آهنگ "بگذار سوار شوم" او جایزه گرمی را برای او به ارمغان آورد.

او در مجموع برنده شش جایزه گرمی شده است. او Death Row Records را در سال 1996 ترک کرد تا رکورد خود را با نام Aftermath Entertainment که تا به امروز آن را اداره می کند شروع کند. وارن جی که یک خواننده رپ نیز هست و دکتر Dre's برادر ناتنی هستند.

3. شان کامبز (دیدی)

شان کامبز (دیدی)
شان کامبز (دیدی)

شان کامبز (دیدی) یکی از ثروتمندترین رپرهای امروزی جهان است.

  • دارایی خالص: 855 میلیون دلار
  • سن: 52 (4 نوامبر 1969)
  • ملیت: آمریکایی

در سال 1989، او از دانشگاه هاوارد انصراف داد و شروع به کارآموزی در Uptown's New York's Uptown Records کرد. به عنوان مدیر استعدادهای آنها، او به مری جی بلیج و جودسی کمک کرد.

پس از آن اتفاق افتاد که او از این شغل اخراج شد، اما او در کنار Arista Records، Bad Boy Records را تأسیس کرد. اولین موفقیت کمبز به عنوان یک خواننده رپ، "Can't Nobody Hold Me Down" در سال 1997 منتشر شد و به مدت 28 هفته در صدر جدول 100 بیلبورد قرار گرفت.

او در آن سال آلبوم خود را به نام «راهی بیرون نیست» تولید کرد. این نیز موفقیت آمیز بود و با فروش 561000 نسخه به مقام اول بیلبورد 200 رسید. از آن زمان آهنگ های او باعث شهرت او شده و یکی از ثروتمندترین رپرهای جهان است.

او همچنین در فیلم هایی مانند توپ هیولاها (2001) و او را به یونانی می برد (2010) بازی کرده است. او همچنین روی مد، عطرها و یک رستوران زنجیره ای به نام جاستین که به نام پسرش نامگذاری شده است، سرمایه گذاری کرده است.

2. جی زی

جی زی
جی زی

جی زی یکی از ثروتمندترین رپرهای جهان است.

  • دارایی خالص: 1.3 میلیارد دلار
  • سن: 52 (4 دسامبر 1969)
  • ملیت: آمریکایی

جی زی یک نوازنده با استعداد است که تمام اشعار خود را در افکار خود می سازد نه روی کاغذ. جی زی نام خود را از نام مستعار دوران کودکی خود، جازی گرفته است.

او به قدری به موسیقی علاقه داشت که مادر جی زی مدعی شد که او شب ها با کوبیدن ضربات طبل روی نیمکت آشپزخانه همه را در خانه بیدار می کرد.

 بیش از 50 میلیون نسخه از آلبوم های جی زی در سراسر جهان فروخته شده است. او یک موسیقیدان موفق و البته یکی از ثروتمندترین رپرهای جهان است. Roc Nation Sports، یک شرکت مدیریت ورزشی، توسط این خواننده رپ در آوریل 2013 تاسیس شد.

1. کانیه وست

کانیه وست
کانیه وست

کانیه وست ثروتمندترین خواننده رپ حال حاضر جهان است.

  • دارایی خالص: 1.8 میلیارد دلار
  • سن: 44 (8 ژوئن 1977)
  • ملیت: آمریکایی

او علاقه شدیدی به موسیقی داشته است. در اینجا داستان کوتاه او است. او یک بورس تحصیلی یک ساله برای آکادمی هنر آمریکایی شیکاگو دریافت کرد و سپس برای ادامه تحصیل در رشته زبان انگلیسی به دانشگاه ایالتی شیکاگو منتقل شد.

در آن زمان، او در نهایت ترک تحصیل کرد و شروع به ساخت اولین آلبوم خود به نام The College Dropout کرد، که در وهله اول به دنبال یافتن اعتماد به نفس برای پذیرش کسی بود که به جای تلاش برای دنبال کردن مسیری که جامعه برای شما تعیین کرده است. او یک رپر با استعداد است. بیشتر ثروت او از موسیقی او به دست می آید.

جدای از موسیقی رپ، او وارد یک تجارت متنوع شد که شامل سینما، فناوری، معماری و مد است که برای او پول زیادی به همراه داشت.

جای تعجب نیست که او اولین نفر در لیست ثروتمندترین رپرهای جهان است. او به دلیل سبک موسیقی خود مورد تحسین بسیاری حتی مایکل جکسون قرار گرفت. خود MJ با او تماس گرفت و او در مورد ژاکتی که در موزیک ویدیو Stronger پوشیده بود جویا شد.

آنچه دیگران میخوانند:

نویسنده: علیرضا یوسفی 



+ 4
مخالفم - 4
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری