پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دوشنبه, ۲۰ دی ۱۴۰۰ ۱۸:۰۵
۳
۰
نسخه چاپی

بازیگر سهیلا در سریال برف بی صدا می بارد کیست؟

بازیگر سهیلا در سریال برف بی صدا می بارد کیست؟
مهسا طهماسبی در نقش سهیلا متولد آبان ۱۳۷۲ در کرج و بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون است. او در سریال برف بی صدا می بارد به ایفای نقش می پردازد.

تیتربرتر: سریال برف بی صدا میبارد یکی از سریال های جذاب تلویزیونی بوده که با حضور بازیگران شناخته شده‌ای همچون مریم شیرازی و الیکا عبدالرزاقی می باشد و در سه فصل از تولید شده است این سریال محصولی از شبکه سوم سیما سه سیما در ۱۴۰۰ میباشد که توسط آقای پوریا آذربایجانی کارگردانی و توسط محمدرضا شفیعی تهیه‌کنندگی شده است

بیشتر لوکیشن های این سریال در شهر گیلان بوده است و بعد از ۱۵ ماه در نهایت در ۲۵۰ قسمت و در سه فصل از تولید شده است.

بازیگران سریال برف بی صدا می بارد

بازیگران سریال برف بی صدا می بارد
بازیگران سریال برف بی صدا می بارد

فصل اول سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» به‌کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه‌ کنندگی محمدرضا شفیعی و نویسندگی زنده‌یاد مسعود بهبهانی‌نیا شامل ۱۰۰ قسمت ۴۰دقیقه‌ای است که جمعه سوم دی‌ ماه به‌ روی آنتن شبکه سه سیما رفته است.

پیش از این بازیگرانی همچون فرهاد آییش، الیکا عبدالرزاقی، پوریا پورسرخ، مائده طهماسبی، پاشا رستمی، پوریا شکیبایی، پانته‌آ سیروس، مریم شیرازی، مینا وحید، فریبا متخصص، امید روحانی، مهسا طهماسبی، امیر جنانی، هادی دیباجی، سیامک ادیب، هاله گرجی، آناهیتا اقبال‌ نژاد و سینا کرمی معرفی شده‌ اند.

“برف بی‌صدا می‌بارد” عنوان سریالی سه‌ فصلی است که در دهه‌ های ۱۳۶۰، ۱۳۷۰ و ۱۳۹۰ روایت می‌ شود. این سریال محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما است.

داستان سریال و عوامل

در خلاصه داستان این سریال آمده است: اگر بمانی، غزل غزل ترانه لبخند به پایت می‌ ریزم. پرده حسرت از دلت بر می‌ کنم. برف بی‌صدا می‌بارد، دردانه من. بمان تا رسم پذیرایی از تقدیر را به‌ جا آوریم.

عوامل سریال «برف بی صدا می بارد» شامل: مدیر تولید:سامان شعشعه/ مدیربرنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: امیر سلیمانی/ مدیر تصویربرداری: مجید محمدقلی/ مدیر صدابرداری: سامان شهامت/ طراح صحنه: علی مربی/ طراح لباس: چکامه میرخانجانی/ طراح گریم: کامران خلج/ مدیرتدارکات: سعید رضوی تدوین: خشایار موحدیان- سعید سیاح/ جلوه های میدانی: ایمان کرمیان/ جلوه بصری: علی سجادی/ عکاس: مونا سرتوه… مشاور رسانه ای: سروناز مظاهری و مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

بیوگرافی سهیلا در سریال برف بی صدا می بارد

بیوگرافی سهیلا در سریال برف بی صدا می بارد
بیوگرافی سهیلا در سریال برف بی صدا می بارد

مهسا طهماسبی آبان ۱۳۷۲ در کرج متولد شد او در رشته تئاتر دانشگاه تهران با گرایش عروسکی کرده است. مهسا طهماسبی اولین تجربه بازیگری اش را در سریال دیوار به دیوار کسب کرده است. مهسا طهماسبی برادر زاده مائده طهماسبی بازیگر شناخته شده تلویزیون است و فرهاد آئیش شوهر عمه اش می باشد.

  • نام اصلی : مهسا طهماسبی
  • متولد : 9 آبان 1372 کرج
  • زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیون
  • پیشه : بازیگر
  • مدرک تحصیلی : لیسانس رشته تئاتر
  • سالهای فعالیت : 1393 تاکنون
  • قد : 168 سانتیمتر
  • همسر : امیر
  • والدین : مرتضی طهماسبی و مژگان هرندی
  • اقوام: برادرزاده مائده طهماسبی ، فرهاد آئیش شوهر عمه اش است
  • پیج اینستاگرام: mahsatahmasebi.official

ازدواج و همسر مهسا طهماسبی

مهسا طهماسبی در تاریخ ۹ دی ۱۳۹۹ با جوانی به نام امیر عقد کرد و در تاریخ ۱ تیر ۱۴۰۰ مراسم ازدواجشان را برگزار کردند که تصاویر مراسم عقد و ازدواج وی را مشاهده میکنید همسر مهسا طهماسبی امیر نام دارد و متولد اردیبهشت ماه است.

او نوشت: «خوش تر از دوران عش ایام نیست.بامداد عاشقان را شام نیست تا همیشه عاشتم مبارکمون باشه»

بازیگری مهسا طهماسبی

بازیگری مهسا طهماسبی
بازیگری مهسا طهماسبی

طهماسبی در دوران دانشجویی در سه فیلم سینمایی بـه ایفای نقش پرداخته کـه یکی ازآن‌ها اکران شده و محصول مشترک ایران و فرانسه بوده ودر فرانسه ضبط شده اسـت. نخستین تجربه مهسا طهماسبی در تلویزیون، بازیگری در سریال دیوار بـه دیوار بـه کارگردانی سامان مقدم اسـت کـه در نوروز سال ۱۳۹۶ پخش شد.

هچنین بازی اخیر مهسا طهماسبی در فیلم کمدی قانون مورفی بـه کارگردانی رامبد جوان مورد توجه تعداد زیادی از مخاطبان سینما قرار گرفته اسـت. بنظر مهسا طهماسبی، بازیگری کار سختی اسـت. او می‌‌گوید قبلا فکر می‌کرده بازیگری در سینما کار راحت‌تری نسبت بـه تئاتر اسـت اما زمانی کـه وارد سینما شده فهمیده کـه کار سینمایی هم در نوع خود سخت و دشوار بنظر میرسد.

او شهرت بدون حاشیه را دوست دارد و آرزویش حضور در فستیوا‌ل‌های معتبر جهانی مانند کن، برلین، اسکار و… اسـت. مهسا طهماسبی تجربه کمدی را دوست دارد اما بیشتر بـه ژانرهای اجتماعی و جدی علاقه‌نشان میدهد. بنظر مهسا مردم ایران را نمی توان بـه اسانی خنداند و کار کمدی شاید در ایران حتی سخت‌تر از دیگر کشورها باشد.

مطالب مرتبط:

فیلم و سریال ها مهسا طهماسبی

فیلم و سریال ها مهسا طهماسبی
فیلم و سریال ها مهسا طهماسبی

 

● فیلم ماه در جنگل – 1394

● فیلم دوئت – 1394

● سریال دیوار به دیوار 1 – 1396

● سریال دیوار به دیوار 2 – 1397

● فیلم قانون مرفی – 1398

● فیلم انفرادی – 1398

● سریال کامیون – 1399

و …

قسمتی از مصاحبه ای خواندنی با مهسا طهماسبی

قسمتی از مصاحبه ای خواندنی با مهسا طهماسبی
قسمتی از مصاحبه ای خواندنی با مهسا طهماسبی

از چه زمانی به بازیگری علاقه مند شدید؟

در دوران راهنمایی در مدرسه‌مان دو ساعت وقت آزاد در هفته داشتیم که هر دانش‌آموز بنا‌بر علایقش می‌توانست در آن ساعت آزاد به سمت کارهای هنری که دوست داشت، برود. من هر سه سال در این دو ساعت فیلم‌سازی و تئاتر را انتخاب کردم و بسیار به این هنرها علاقه‌مند شدم. ضمن این که خانم مائده طهماسبی عمه و آقای فرهاد آئیش شوهرعمه‌ام هستند و من از کودکی با این فضا و حرفه آشنا بودم.

از همان اول شغل بازیگری را انتخاب کردید؟

علاقه به سینما با من بود، اما در دوره دبیرستان وارد مدرسه فرزانگان شدم و در رشته تجربی ادامه تحصیل دادم. تصمیم داشتم جراح قلب شوم، اما پیش از ورود به دانشگاه تصمیم‌ام عوض شد و به خانواده‌ام گفتم یا هنر می‌خوانم یا ترک تحصیل می‌کنم. (می‌خندد)

خانواده‌ام خیلی شوکه شدند و فکر کردند می‌خواهم تنبلی کنم و از درس‌خواندن فرار کنم. با عمه‌ام در این مورد صحبت کردند و خلاصه درنهایت راضی شدند که در دانشگاه هنر بخوانم. خداراشکر الان هم راضی هستند و می‌توانم بگویم به من افتخار می‌کنند و خوشحالند که به من اجازه دادند به سراغ علاقه‌ام یعنی بازیگری بروم.

آیا برای ورود به بازیگری پارتی بازی کردید؟

آقای سامان مقدم برای نقش کیان به‌دنبال بازیگری جوان بودند و آقای آئیش به من گفتند که تو را برای بازی معرفی می‌کنم. البته این معرفی صرفا در حد پیشنهاد بود و قبلا هم آقای آئیش من را برای بازی به پروژه‌های دیگر معرفی کرده بودند که به سرانجام نرسیده بود.

می‌خواهم بگویم این‌طور نبوده که با پارتی‌بازی وارد سینما شده باشم. درواقع شاید معرفی‌ام به پروژه‌ها باواسطه بوده، ‌اما در مرحله بعد همه‌چیز بر‌عهده خودم بوده است. در بازیگری کسی نمی‌تواند با پارتی‌بازی ماندگار شود. اگر کسی بخواهد در این حرفه بماند، فقط باید بر استعداد و توانایی خودش متکی باشد. مطمئن باشید اگر کسی در زمینه بازیگری مستعد نباشد، بعد از مدتی مجبور است از این حرفه خداحافظی کند.

آیا دوست دارید که مشهور شوید؟

همه کسانی که سمت بازیگری می‌روند، دل‌شان می‌خواهد دیده شوند. کسی که بازیگری را انتخاب‌کرده و ادعا می‌کند دوست ندارد دیده شود یا دروغ می‌گوید یا باید از بازیگری خداحافظی کند. من هم دوست دارم کارم دیده شود، به شرطی که در آثاری بازی کرده باشم که مردم دوست داشته باشند. در این صورت مردم از دیدنم خوشحال می‌شوند؛ چون به یاد کارهای خوبی که بازی کرده‌ام، می‌افتند. این نوع دیده‌شدن را دوست دارم. درواقع شهرت بدون حاشیه را دوست دارم، شهرتی که به‌واسطه موفقیتم در بازیگری به‌دست‌آمده باشد، نه حواشی آن.

بازی در کدام نقش ها را بیشتر دوست دارید( کمدی یا جدی) ؟

تجربه کمدی برایم خیلی جذاب و خوب بود، اما علاقه شخصی‌ام ژانر درام، فیلم‌ها و سریال‌های اجتماعی و جدی است. بازی در نقش‌های کمدی کار سختی است، به‌خصوص این که شما یک کمدین نباشید. در کل خنداندن مردم در جامعه ما خیلی سخت‌تر از گریاندن آن‌هاست. برای همین فکر می‌کنم کمدی ژانر سختی است و شما حتما باید بازیگرِ کمدی باشید تا بتوانید در چنین کاری بازی کنید.

آیا آقای فرهاد آئیش و  مائده طهماسبی در این زمینه کمکتان کرده اند؟

همیشه با عمو فرهاد و عمه مائده مشورت می‌کنم، به‌خصوص از حالا به بعد این مشورت بیشتر هم خواهد شد. خوشبختانه این شانس را دارم که این عزیزان در کنارم هستند و من قطعا هیچ کاری را بدون مشورت با آن‌ها قبول نخواهم کرد. خداراشکر می‌کنم که عمه و شوهرعمه‌ام در کنارم هستند؛ چون می‌توانم بهترین مشاوره و نصیحت‌ها در زمینه کارم را از آن‌ها بگیرم و بشنوم.

آنچه دیگران میخوانند:

گردآورنده: علیرضا یوسفی



+ 3
مخالفم - 7
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری