پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
جمعه, ۲۴ دی ۱۴۰۰ ۱۰:۲۰
۵
۰
نسخه چاپی

قیمت‌های ارزهای دیجیتال در 24 دی 1400/ بیت‌کوین، سودهای پاک کردن اتریوم؛ کاهش 5 درصدی کاردانو

قیمت‌های ارزهای دیجیتال در 24 دی 1400/ بیت‌کوین، سودهای پاک کردن اتریوم؛ کاهش 5 درصدی کاردانو
کاهش بیت کوین ممکن است تا روز معاملات آسیا ادامه یابد. حدود 40 هزار دلار پشتیبانی می کند.

به گزارش تیتربرتر: ارزش بازار جهانی کریپتو نسبت به روز گذشته با 2 درصد کاهش به 2.03 تریلیون دلار رسید. حجم کل بازار کریپتو تنها با یک درصد افزایش به 101.84 میلیارد دلار رسید.

قیمت‌های ارزهای دیجیتال در 24 دی 1400

قیمت‌های ارزهای دیجیتال در 24 دی 1400
قیمت‌های ارزهای دیجیتال در 24 دی 1400

دهلی نو: پس از یک مکث کوتاه، روند نزولی در بازار کریپتو از سر گرفته شد و بیت کوین سودهای روز گذشته را پاک کرد. آلت کوین ها مثل همیشه از توکن numero uno پیروی کردند.

جدیدترین کاهش در سهام فناوری ایالات متحده بر احساسات معامله گران تأثیر گذاشت. ترس از افزایش نرخ بهره مجدداً بازار را به وحشت انداخت در حالی که برخی رویدادهای بزرگ بین المللی بر این مشکلات افزودند.

بدون دلار آمریکا کوین و پولکادوت، هر هشت توکن از 10 توکن دیجیتال برتر در معاملات اولیه روز جمعه کمتر معامله می شدند. کاردانو بیش از 5 درصد کاهش یافت. بیت کوین و اتریوم به سمت جنوب هدایت شدند.

ارزش بازار جهانی کریپتو نسبت به روز گذشته با 2 درصد کاهش به 2.03 تریلیون دلار رسید. حجم کل بازار کریپتو تنها با یک درصد افزایش به 101.84 میلیارد دلار رسید.

سهام Nifty50 که تحلیلگران خرید این هفته را توصیه می‌کنند Nifty50 سهامی که تحلیلگران خرید این هفته را توصیه می‌کنند. چگونه "مادر" همه مسائل عمومی Sebi، تحلیلگران و سرمایه گذاران را مشغول نگه می دارد روندها و داستان های بازار سهام که ممکن است باعث شود پول برای سرمایه گذاران خرد در سال 2022 به دست بیاید روندها و داستان های بازار سهام که ممکن است باعث شود پول برای سرمایه گذاران خرد در سال 2022 بیاید در یک ارزش در مقابل معامله‌گران عصر جدید روی روندهای فنی بر روی مبانی سهام شرط می‌بندند. معامله‌گران عصر جدید روی روندهای فنی بر روی مبانی سهام شرط می‌بندند. در بازار سهام سرمایه گذاری با سور، طال و لای: دایره پنجم ها و نحوه انجام آن در بازار سهام

به گفته ادول پاتل، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Mudrex، بازار ارزهای دیجیتال احتمالاً پس از اینکه در 24 ساعت گذشته در حالت یکپارچگی قرار گرفته بود، هفته را با سرعتی آرام به پایان خواهد رساند.

او افزود: "بیشتر ارزهای دیجیتال برتر به میزان اندکی کاهش یافتند و تسلط بیت کوین به زیر 40 درصد رسید. در بین 20 ارز دیجیتال برتر، Dogecoin و Near Protocol سود متوسطی را نشان دادند."

مطالب مرتبط:

بلوک جک دورسی برای ساخت یک سیستم استخراج بیت کوین باز

قیمت‌های ارزهای دیجیتال در 24 دی 1400
قیمت‌های ارزهای دیجیتال در 24 دی 1400

جک دورسی، مدیر عامل توییتر، طی یک جلسه استماع ویدیویی از راه دور که توسط کمیته‌های فرعی کمیته انرژی و بازرگانی مجلس نمایندگان ایالات متحده در مورد «نقش رسانه‌های اجتماعی در ترویج افراط‌گرایی و اطلاعات نادرست» در واشنگتن، ایالات متحده، ۲۵ مارس ۲۰۲۱ برگزار شد، شهادت می‌دهد. 

13 ژانویه (رویترز) - جک دورسی، مدیر اجرایی Block Inc (SQ.N) روز پنجشنبه در توییتی گفت که شرکت فین‌تک در حال ایجاد یک سیستم استخراج بیت‌کوین باز است، زیرا این شرکت تازه نام‌گذاری شده به دنبال گسترش فراتر از تجارت پرداخت خود است. و به فناوری های جدید مانند بلاک چین.

در ماه اکتبر، دورسی گفت که بلاک، سابقا Square، در حال بررسی ساخت یک سیستم استخراج بیت کوین بر اساس سیلیکون سفارشی و منبع باز برای افراد و مشاغل در سراسر جهان است. 

توماس تمپلتون، مدیر کل سخت‌افزار بلاک، در یک موضوع توییتی در روز پنجشنبه، برنامه‌های این شرکت را در مورد ساخت سیستم ماینینگ بیان کرد.

ما می‌خواهیم ماینینگ را از هر نظر توزیع و کارآمدتر کنیم، از خرید، راه‌اندازی، تعمیر و نگهداری تا استخراج. تمپلتون در توییتی نوشت: آینده ای کاملا غیر متمرکز و بدون مجوز.

قیمت بیت کوین همگام با سهام فناوری کاهش یافت

قیمت بیت کوین
قیمت بیت کوین

بیت کوین (BTC) روز پنجشنبه کاهش یافت و سود روز قبل را از بین برد، اما در محدوده معاملاتی چند هفته گذشته تقریباً 40000 تا 44000 دلار باقی ماند.

اخبار موجود در بازار شامل ممنوعیت احتمالی استفاده از ارزهای دیجیتال در پاکستان به همراه نشانه‌هایی مبنی بر اینکه استخراج‌کنندگان بیت‌کوین در حال افزایش انباشت ارز دیجیتال خود هستند و ظاهراً از فروش با قیمت‌های فعلی خودداری می‌کنند، می‌شود.

یک تحلیلگر برجسته کالاهای وال استریت گفت که بیت کوین احتمالاً در دهه آینده بهتر از مواد خام اصلی نفت و مس خواهد بود.

تتر اعلام کرد که 160 میلیون دلار از استیبل کوین‌های USDT مرتبط با دلار خود را در بلاک چین اتریوم مسدود کرده است، در حالی که دیوید موریس، ستون‌نویس CoinDesk، بیت‌کوین، تورم و بازی انتظارات را ارزیابی می‌کند.

اما عامل احتمالی ریزش بیت کوین در روز پنجشنبه این بود که همزمان با سهام فناوری معامله شد، به طوری که نزدک 100 به طور ناگهانی از ترس سرمایه گذاران مبنی بر اینکه فدرال رزرو ظرف چند ماه آینده برای شروع افزایش نرخ بهره برای اولین بار از سال 2018 حرکت خواهد کرد، کاهش یافت. .

مری دالی، رئیس بانک فدرال رزرو سانفرانسیسکو، در مصاحبه ای به رویترز گفت که شروع افزایش نرخ بهره در ماه مارس "یک چیز کاملا منطقی به نظر می رسد".

تشدید شرایط پولی توسط فدرال رزرو می تواند فشار نزولی بر قیمت دارایی های پرخطر، از سهام گرفته تا ارزهای رمزنگاری شده، وارد کند و در عین حال تورم را نیز مهار کند - به طور بالقوه جذابیت بیت کوین را که توسط بسیاری از سرمایه گذاران به عنوان محافظ در برابر تورم خریداری شده است، کاهش می دهد. با سریع ترین سرعت خود در نزدیک به چهار دهه اخیر در حال افزایش است.

کریگ ارلام، تحلیلگر کارگزاری ارز خارجی Oanda، پنجشنبه در به‌روزرسانی بازار نوشت: «این احساس می‌کند که بازارها در اوج ترس از سیاست‌های پولی ایالات متحده هستند که می‌تواند افزایش‌های امدادی را محتمل‌تر کند». اما نگرانی اساسی در بازارها نیز وجود دارد که می‌تواند برخی اقدامات نوسان قیمت را برای آینده قابل پیش‌بینی ایجاد کند.

ارلام پیش‌بینی می‌کند که اگر بیت‌کوین بتواند به بالای 45500 دلار برسد، «می‌توانیم شاهد حرکت شدید دیگری باشیم، زیرا این باور شروع به رشد می‌کند که بدترین مسیر پشت سر آن است».

بیت کوین در 24 ساعت گذشته حدود 2 درصد کاهش یافته و در هفته گذشته تقریباً ثابت بوده است. یک شکست قاطع بالای 45000 دلار برای معکوس کردن روند نزولی کوتاه مدت مورد نیاز است، اما کاهش سرعت حرکت نشان می دهد که ضعف قیمت می تواند تا روز معاملاتی آسیا ادامه یابد.

شاخص قدرت نسبی (RSI) در نمودار چهار ساعته نزدیک به سطوح خرید بیش از حد کاهش یافت، مشابه آنچه در اواخر دسامبر رخ داد، که قبل از کاهش قیمت رخ داد. خریداران احتمالا تا زمانی که شرایط فروش بیش از حد محقق شود، در حاشیه خواهند ماند، به احتمال زیاد در چند روز آینده.

*این مطلب صرفا جهت افزایش اطلاعات شما است و به منظور توصیه برای سرمایه‌گذاری نیست، تیتربرتر هیچگونه مسئولیتی در قبال نتیجه ی سرمایه‌گذاری شما ندارد.

آنچه دیگران میخوانند:

نویسنده: سینا گلستانی 



+ 5
مخالفم - 7
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری