پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
جمعه, ۲۴ دی ۱۴۰۰ ۱۹:۵۳
۷
۰
نسخه چاپی

جزییات پرسپولیسی شدن رامین رضاییان

جزییات پرسپولیسی شدن رامین رضاییان
مدافع سابق پرسپولیس قراردادش را با باشگاه قطری فسخ کرد.

تیتربرتر: رامین رضاییان که به عنوان بازیکن قرضی الدحیل راهی السیلیه شده بود، قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد. با توجه به اینکه لیست بازیکنان خارجی الدحیل پر است، بعید به نظر می رسد که الدحیل به دنبال حفظ این مدافع راست باشد و باید او در مسیر جدایی از این تیم قلمداد کرد.

قرارداد رامین رضاییان فسخ شد 

قرارداد رامین رضاییان فسخ شد 
قرارداد رامین رضاییان فسخ شد 

رامین رضاییان که فصل گذشته و بعد از درخشش در تیمش موردتوجه الدحیل قطر قرار گرفته بود، بعد از نیم فصل در این تیم به صورت قرضی راهی السیلیه شد.

رضاییان که در نیم فصل حضور در السیلیه در فصل گذشته، بار دیگر نمایش خوبی از حیث تهاجمی و گلزنی از خود به جا گذاشته بود، به حضور در این تیم در این فصل هم ادامه داد.اما اکنون اوضاع در این تیم ته جدولی چندان برای او خوب پیش نرفته است و با توجه به برنامه ریزی این کشور برای برگزاری جام جهانی 2022 و شرایط خاص لیگ این کشور، او ترجیح داده به همکاری خود با السیلیه طی توافقی دو طرفه پایان دهد.

با این حال یک مشکل بزرگ همچنان پیش پای رامین رضاییان قرار دارد؛ این مدافع ایرانی همچنان تحت قرارداد الدحیل قطر قرار دارد و حضورش در تیم دیگر منوط به تصمیم مدیران این باشگاه خواهد بود. با این حال بعید است الدحیل تصمیمی برای بازگرداندن رضاییان در دستور کار خود داشته باشد. لیست بازیکنان خارجی الدحیل تکمیل است و آنها تصمیمی برای خروج هیچ کدام از آنها تا این لحظه اعلام نکرده‌اند تا به نظر برسد شرایط برای بازگشت وی به الدحیل مهیا نباشد.

این موضوع باعث خواهد شد تا الدحیل با توجه به قراردادی که با این بازیکن دارد، به دنبال تداوم انتقال قرضی او به تیم دیگری باشد یا اینکه با فسخ قراردادش، او را بازیکن آزاد اعلام کند.مساله ای که احتمال دوم آن برپایه همان چیزی که در خصوص برنامه‌ریزی این کشور برای برگزاری جام جهانی در نظر دارد، بیشتر به نظر می رسد باید قرارداد او را با الدحیل پایان یافته تلقی کرد.

آزاد شدن رامین رضاییان او را به بازیکنی جذاب برای نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران تبدیل خواهد کرد. بازیکنی که طی فصول اخیر همواره نامش به عنوان گزینه بازگشت به پرسپولیس مطرح شده اما او به همراه مهدی طارمی و صادق محرمی تنها بازیکنانی بوده‌اند که بعد از جدایی از پرسپولیس هنوز فرصت بازگشت به دست نیاورده‌اند. موضوع طارمی و پیشرفت فوتبالی او با حضور در لیگ پرتغال تا چند سال آینده برای بازگشت منتفی به نظر می‌رسد. مساله ای که با روند و تمدید قرارداد صادق محرمی با دیناموزاگرب برای این بازیکن هم قابل پیش بینی خواهد بود تا آنها همچنان دور از دسترس فوتبال ایران تلقی شوند.

در خصوص رامین رضاییان و جدایی او از لیگ ستارگان قطر اما شرایط متفاوت به نظر می رسد مگر اینکه این بازیکن همچنان تمایل به ادامه حضور در فوتبال خارج از ایران داشته باشد. خصوصا اینکه با باز شدن مسیر فوتبال امارات، لیگ این کشور هم یکی از مقصدهای پرطرفدار برای بازیکنان ایرانی و البته با کیفیت فنی رامین رضاییان تلقی می شود.

شانس اندک رامین رضاییان برای بازگشت به پرسپولیس

شانس اندک رامین رضاییان برای بازگشت به پرسپولیس
شانس اندک رامین رضاییان برای بازگشت به پرسپولیس

رضائیان قبل از بازی در خارج از کشور با برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس به مشکل خورد تا بازیکن وقت تیم ملی ایران تصمیم به ترک این باشگاه و حضور در جای دیگری بگیرد.

با این حال او همواره از علاقه خود برای بازگشت به پرسپولیس در سال‌های گذشته گفته بود اما ترجیح داد پس از پوشیدن پیراهن اوستنده بلژیک به لیگ ستارگان قطر رفته و در سال‌های گذشته برای الشحانیه، الدحیل و السیلیه بازی کند.

رضائیان پس از هدایت تیم ملی ایران توسط دراگان اسکوچیچ دیگر جایی در جمع ملی پوشان نداشت تا شایعاتی درباره مخالفت اکثر بازیکنان تیم با دعوت او شنیده شود این موضوع هیچ وقت تأیید نشد ولی رضائیان هم دیگر رنگ اردوهای ملی را ندید.

دیدگاه بازیکنان باتجربه تیم ملی ایران درباره رفتارهای رامین رضائیان بین تعدادی از بازیکنان قدیمی پرسپولیس نیز جاری است. آنها نحوه برخورد رضائیان در رختکن تیم را اصلاً نمی‌پسندند و این موضوع به گوش یحیی گل محمدی نیز رسیده است.

سرمربی پرسپولیس که شیوه بازی رضائیان را دوست دارد نمی‌خواهد با جذب مدافع پیشین تیم ملی اتمسفر آرام موجود در رختکن را بر هم بریزد اما همچنان نیاز به انتخاب دفاع راست مطمئن را در تیم خود احساس می‌کند.

از این رو بعید است گل محمدی سراغ جذب رامین رضائیان برود اما کمبود بازیکن دلخواه در جناح راست بعید نیست او را بار دیگر قرمزپوش کند.

مطالب مرتبط:

بیوگرافی رامین رضاییان

بیوگرافی رامین رضاییان
بیوگرافی رامین رضاییان

رامین رضاییان (زاده ٢٧ اسفند 1369 - ساری) یک بازیکن فوتبال با ملیت ایران است. وی سابقه عضویت در تیم های صبای قم و راه آهن را دارد. او در تاریخ 6 تیر 1394 به پرسپولیس تهران پیوست. او پس از پایان یک نیم فصل کنار گذاشته شدن از ترکیب پرسپولیس بوسیله سرمربی وقت، یعنی برانکو ایوانکوویچ بدون تیم مانده بود.

او در سال 2015 توانست در شمار فهرست نهایی کارلوس کی روش برای شرکت در جام ملت های آسیا 2015 باشد. او در سال 2015 در بازی ایران-گوام توانست اولین گل ملی خود را به ثمر برساند.

یکی از پرحاشیه‌ترین بازیکنان فوتبال ایران در سال ۹۵ بود که پس از پایان لیگ پانزدهم و به پشتوانه حضور در ترکیب اصلی تیم ملی جواب تلفن هیچ‌کس را نداد و راهی ریزاسپور ترکیه شد. 

پرسپولیسی‌ها گناه بردن طارمی را هم گردن او انداختند و با یک پست اینستاگرامی علی کریمی، به عنوان الگویی که رامین رضاییان همیشه به او ارادت می‌ورزید، ناگهان ۵۰۰هزار فالوئر از دست داد و سایرین را هم به خاطر اهانت‌هایشان مجبور شد بلاک کند!

رامین رضاییان با همان شگفتی که رفته بود، برگشت. ابتدا پدرش را با خود به باشگاه برد و بعد ویدئویی از پشیمانی‌اش پر کرد و سرانجام باشگاه با وجود مخالفت برانکو نام انصاری را از لیست خارج و او را برگرداند تا با نشستن روی نیمکت، حاشیه‌ای دیگر برای صدرنشین لیگ شانزدهم درست کند!

باشگاه های حرفه ای رامین رضاییان  

باشگاه های حرفه ای رامین رضاییان  
باشگاه های حرفه ای رامین رضاییان  

صبای قم  سال       (2009) الی (2013)

راه آهن                  (2013) الی (2015)

پرسپولیس تهران    (2015) الی (2017)

اوستنده                 (2017) الی (2018)

الشحانیه                (2018) الی (2020)

الدحیل                  (2020) 

افتخارات

باشگاهی

پرسپولیس

  • نایب قهرمانی لیگ برتر خلیج فارس: ۹۵–۱۳۹۴

فردی

  • تیم فصل لیگ برتر خلیج فارس: ۹۴–۱۳۹۳، ۹۵–۱۳۹

 

آنچه دیگران میخوانند:

نویسنده: شایان صفرزاده



+ 7
مخالفم - 7
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری