پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
شنبه, ۲۵ دی ۱۴۰۰ ۱۳:۵۸
۵
۰
نسخه چاپی

ماجرای جشن طلاق حدیث فولادوند پس از جدایی از رامبد شکرآبی!+ فیلم

ماجرای جشن طلاق حدیث فولادوند پس از جدایی از رامبد شکرآبی!+ فیلم
حدیث فولادوند اولین ویدیو بعد از خبر طلاقش منتشر کرد.

به گزارش تیتربرتر؛ در چند روز اخیر اخباری از طلاق حدیث فولادوند و رامبد شکرآبی در فضای مجازی منتشر شده است که خود حدیث فولادوند این خبر را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته بود.

جزییات طلاق حدیث فولادوند از رامبد شکرآبی

جزییات طلاق حدیث فولادوند از رامبد شکرآبی
جزییات طلاق حدیث فولادوند از رامبد شکرآبی

 

بنابر استوری جدید پرستو صالحی ظاهرا رامبد شکرابی و حدیث فولادوند جدا شدند.

پرستو صالحی دوست نزدیک حدیث فولادوند با اعلام این خبر برای حدیث نوشت: «خواهرم، رفیقم، ایمان دارم در فصل تازه‌ی زندگیت خواهی درخشید، همچنان زیبا، پرقدرت و جسور. گاهی تنهایی یک شروع دوباره است.»

حدیث فولادوند از شوهرش جدا شد.

حدیث فولادوند نیز ضمن آنفالو کردن رامبد شکرابی تمامی عکس‌های مشترک‌شان را از صفحه‌ی خود پاک کرده است.

این زوج در سال ۱۳۸۹ ازدواج کرده بودند و فرزندی نداشتند.

در شمال ایران و در شهر ساری زندگی می کنند. آنها یک بوتیک لباس های مجلسی زنانه هم در این شهر دارند.

رامبد در این رابطه می گوید:من و خانم فولادوند مدتی بود که به فکر ازدواج بودیم و من این کار را برای بعد از سفری که به خارج از کشور داشتم موکول کردم.

دوست نداشتیم زیاد رسانه ای بشود ولی خوب از اینکه زندگی با همسرم را آغاز کرده ام خوشحال هستم.

در این جشن ازدواج رامبد وحدیث فولادوندبازیگرانی همچون:دانیال عبادی,سیاوش خیرابی,پژمان بازغی,رضا یزدانی,امیر حسین رستمی ,لیندا کیانی و… حضور داشتند.

مطالب مرتبط:

علاقه مندی های حدیث فولادوند

علاقه مندی های حدیث فولادوند
علاقه مندی های حدیث فولادوند

 

حدیث فولادوند فعالیت هنری را از کودکی آغاز کرد حدیث فولاوند در دوازده سالگی زیر نظر گلاب آدینه آموزش دید و در نمایش «گل های دوستی» روی صحنه رفت حدیث فولادوند برای اولین بار نقش کوتاهی را در فیلم دست های آلوده به کارگردانی سیروس الوند بازی کرد و بدین ترتیب اولین حضورش را در سینما در سال 1378 اعلام نمود حدیث فولادوند از همسرش جدا شد ویدئو جدید از حدیث فولادوند را می توانید در این خبر مشاهده فرمائید

حدیث فولادوند که پس از گرایش به هنرهای مختلف از جمله موسیقی و نقاشی اکنون خود را در بازیگری موفق می دید یک سال بعد از اولین تجربه خود، در فیلم سینمایی مارال به کارگردانی مهدی صباغ زاده هنرنمایی کرد حدیث فولادوند در تلویزیون با بازی در سریال تلویزیونی سریال گمگشته آغاز شد. در چند روز اخیر اخباری از طلاق حدیث فولادوند و رامبد شکرآبی در فضای مجازی منتشر شده است که خود حدیث فولادوند این خبر را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته بود

حدیث فولادوند تا کنون بازی های قابل قبولی ارائه داده و باعث مطرح شدن وی بین مخاطبان تلویزیون و سینما شده است. فولادوند در اوایل بازیگری در سینما بیشتر در ژانرهای درام، جدی و اجتماعی ظاهر می شد و داشت به ستارهٔ آن روزها تبدیل می شد. با اکران فیلمهای غزل، همکلاس، رز زرد و کما، بر سر زبان ها افتاد.

اما با بازی در فیلم شاخه گلی برای عروس مسیر بازیگری را تغییر داد و در فیلمهای کمدی دیگری مثل کلاهی برای باران، چشمک، افراطی ها، داماد خجالتی، دزدان خیابان جردن حضور پیدا کرد. گویا خودش عرصه طنز را ترجیح داد. اما در تلویزیون روند گذشته را ادامه داد و در فیلمهای تلویزیونی و تله فیلم های زیادی که مظمون اجتماعی داشتند ایفای نقش کرد. فولادوند در آثار داود میرباقری همیشه خوش درخشید. اولین همکاری اش با میرباقری در مسافر ری بود.

نقش کوتاهی را داشت. در نقش دختری به نام ستاره بود. در سریال معصومیت ازدست رفته و با بازی در نقش رباب که نقش های اصلی و محوری سریال بود، بار دیگر در تلویزیون درخشید. بازی روان و باورپذیری در این سریال داشت که در ذهن مخاطبان خواد ماند. در پروژه مختارنامه هم با بازی در نقش راحله همسر ابراهیم ابن مالک اشتر نخعی، بار دیگر جلوی دوربین میرباقری رفت. وی هم اکنون در فیلم جدیدش «تتل و راز صندوقچه» بازی می کند که عکسهای منتشرشده از گریم عجیبش در این فیلم گواه این است که فیلم در ژانر کودک می باشد. .

فولادوند فیلم دزدان خیابان جردن را در نوبت اکران دارد که بزودی اکران می شود.برخی بازی فولادوند در فیلم هدف اصلی را ضعیف میدانند و از او انتقاد کردند. در کل فیلم هدف اصلی نتوانست مخاطبان را راضی نگهدارد و ضعیفی فقط به بازی بازیگران نبود. بلکه فیلمنامه و کارگردانی هم به این امر مربوط می شد.

حدیث فولادوند در سال 1389 به ازدواج رامبد شکرابی درآمد.در حال حاضر حدیث فولادوند و همسرش رامبد شکرابی در شمال ایران و در شهر ساری زندگی می کنند. آنها یک بوتیک لباس های مجلسی زنانه هم در این شهر دارند.رامبد در این رابطه می گوید:من و خانم فولادوند مدتی بود که به فکر ازدواج بودیم و من این کار را برای بعد از سفری که به خارج از کشور داشتم موکول کردم.

دوست نداشتیم زیاد رسانه ای بشود ولی خوب از اینکه زندگی با همسرم را آغاز کرده ام خوشحال هستم.در این جشن ازدواج رامبد وحدیث فولادوندبازیگرانی همچون:دانیال عبادی,سیاوش خیرابی,پژمان بازغی,رضا یزدانی,امیر حسین رستمی ,لیندا کیانی و… حضور داشتند.

آنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده: علیرضا یوسفی




+ 5
مخالفم - 9
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری