پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
یکشنبه, ۲۶ دی ۱۴۰۰ ۲۳:۴۷
۷
۰
نسخه چاپی

بیوگرافی کیم کارداشیان بازیگر و مدلینگ آمریکایی+ عکس ها

بیوگرافی کیم کارداشیان بازیگر و مدلینگ آمریکایی+ عکس ها
کیم کارداشیان از جمله بازیگران معروف آمریکایی است که در ادامه به بیوگرافی این بازیگر می پردازیم.

به گزارش تیتربرتر؛ کیم کارداشیان از جمله بازیگران آمریکایی است که علاوه بر بازیگری در کار مدلینک نیز فعالیت دارد.

بیوگرافی کیم کارداشیان بازیگر و مدلینگ آمریکایی

 بیوگرافی کیم کارداشیان بازیگر و مدلینگ آمریکایی
بیوگرافی کیم کارداشیان بازیگر و مدلینگ آمریکایی

 

کیمبرلی «کیم» کارداشیان وست (Kimberly Noel Kardashian West) متولد ۲۱ اکتبر ۱۹۸۰ در آمریکا، شخصیت تلویزیون واقع‌نما، بازیگر، مدل و بازرگان اهل آمریکا می‌باشد.

خانواده کیم کارداشیان

کارداشیان متولد لس آنجلس کالیفرنیا، دختر رابرت کارداشیان، وکیل مدافع و کریس جنر است.

پدر کیم از سومین نسل ارمنی‌های آمریکایی و مادرش از تبار هلندی و اسکاتلندی است. پدرش بیشتر شهرتش را بخاطر وکیل مدافع شدن اونتال جیمز در طی یک ماجرای قتل بدست آورد، او در ۳۰ سپتامبر ۲۰۰۳ در گذشت.

مادر او در تاریخ ۱۹۸۹ از رابرت طلاق گرفت و در سال ۱۹۹۱ با بروس جنر ازدواج کرد.

کارداشیان دو خواهر به نام‌های کورتنی کارداشیان و کلویی کارداشیان و یک برادر به نام رابرت کارداشیان دارد، همچنین او صاحب سه برادر ناتنی به نام‌های برت و برندون جنر و برودی جنر (که مجری تلویزیون نیز می‌باشد) می‌باشد، کیم کارداشیان سه خواهر نانتی به اسم‌های کیسی، کندال و کایلی جنر نیز دارد. همچنین اونتال جیمز پدرخوانده او می‌باشد.

ازدواج کیم کارداشیان

کیم کارداشیان سال 2012 که 32 ساله بود با کانیه وست (خواننده) آشنا شد و در نهایت سال 2014 بصورت رسمی باهم ازدواج کرد.

ثمره این زندگی دو دختر بنام نورث و شیکاگو و دو پسر بنام ساینت و Psalm هستند.

مطالب مرتبط:

شروع فعالیت هنری کیم کارداشیان

 شروع فعالیت هنری کیم کارداشیان
شروع فعالیت هنری کیم کارداشیان

 

نخستین ایفای نقش او به عنوان بازیگر مربوط به مجموعه‌های تلویزیونی دگر سوی شکست در اکتبر ۲۰۰۷ (مهر ماه ۱۳۸۶) بود. در ادامه او در مجموعه تلویزیونی همراه با کارداشیان‌ها در شبکه ای به همراه دو خواهر، مادر، برادر، و خواهر و پدر ناتنی اش درخشید. این مجموعهٔ تلویزیونی تا اکتبر ۲۰۱۱ (مهر ماه ۱۳۹۰) دارای ۶۹ قسمت در ۶ فصل بوده و فصل هفتم آن برای مه ۲۰۱۲ (اردیبهشت ۱۳۹۱) برنامه‌ریزی شده‌است.

کیم کارداشیان در سال ۲۰۰۸ (۱۳۸۷) در فیلم فیلم فاجعه درخشید. او همچنین در فصل چهارم سریال چگونگی آشنایی من با مادرتان و با همراه خواهرانش، کولی و کورتنی در فصل سوم سریال ۹۰۲۱۰ هم بازی کرده‌است. کارداشیان مجری مهمان رقابت‌های رسلمانیا ۲۴ بود و به عنوان داور میهمان در دور سیزدهم نمایش تلویزیونی مدل برتر بعدی آمریکا حضور داشته‌است. او در ۱۶ دسامبر ۲۰۰۹ (۲۵ آذر ۱۳۸۸) به همراه ونسا مینیلو به عنوان بازیگر مهمان در مجموعه تلویزیونی تحقیقات صحنه جرم:نیویورک حضور یافت.

کیم کارداشیان در سال ۲۰۰۹ (۱۳۸۸) در فیلم سبک و طنز عمیق در دره حضور یافت.

کارداشیان یکی از ۱۳ شرکت کنندهٔ فصل هفتم نمایش تلویزیونی رقص با ستارگان بود. که با مارک بالاس هم رقص بود. در نهایت در مکان یازدهم قرار گرفت. 

کیم در ادامه بعنوان مدل آرایش و لباس ظاهر شد تا اینکه خط تولید لباس زیر خود را افتتاح کرد و حالا صاحب برند اختصاصی محصولات آرایشی بهداشتی هم می باشد.

آخرین خط تولید لباس وی بنام «Kimono Solutionwear» می باشد که بسیار جنجالی شد چرا که نامی بسیار قدیمی متعلق به تمدن کهن ژاپن می باشد.

وزیر تجارت ژاپن خطاب به کارداشیان اعلام کرد کیمونو لباس ملی زنان ژاپنی است نه یک نام تجاری متعلق به وی ، به ملت ژاپن احترام بگذار و نام محصولت را عوض کن ، که در نهایت کیم کوتاه آمد و نام برند خود را به Solutionwear تغییر داد.

علاقه مندی های کیم کارداشیان

کتاب «Embraced by the Light» در مورد زنی است که در حین عمل جراحی جان خود را از دست می دهد ، او به بهشت می رود و از خاطرات خود در آنجا می گوید

در واقع پدرم بود که این کتاب را به من هدیه داد ، پس از مرگ او تمام خانه را به دنبال این کتاب گشتم و آن را خواندم ، این کتاب به من کمک زیادی کرد

من می توانم نیت دیگران را بخوانم ، خیلی درست و سریع ، این توانایی برای دیگران هم عجیب است اما من مجهر به آن هستم و خیلی خوشحالم.

در زندگی ام از هیچی چیزیبجز چاق شدن نمی ترسم ، تناسب اندام برای من اهمیت زیادی دارد و برای بدست آوردن آن هر کاری می کنم

من هر روز ساعت 6 صبح بیدار می شوم و با مربی ام برای ورزش کردن و دویدن به بیرون از خانه می روم.

دوست دارم مردم من را زنی که در شغل خود موفق ، باهوش و سخت کوش بوده و در آن واحد قادر است مادر خوبی برای فرزندانش باشد ، بشناسند.

منتقدان کیم کارداشیان که کم هم نیستند معتقدند او دختر بی استعدادی است که به کمک فیلم جنسی اش و رسانه های زرد پیش رفت و پولدار شده است.

اما خودش با اشاره به این انتقادها می گوید که دستاوردهایش چندان هم برای یک دختر بی استعداد بد نیست.

بازیگر و خواننده مورد علاقه اش جنیفر لوپز است و به زبان های لاتین ، عربی ، آرژانتینی و انگلیسی تسلط دارد و بد نیست بدانید در خواب خروپف می کند.

آنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده: مریم بالوی فیلی



+ 7
مخالفم - 5
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری