پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۳۰ دی ۱۴۰۰ ۱۰:۲۷
۳
۰
نسخه چاپی

واریزی بی سرانجام چند صدمیلیونی آبفا به شهرداری خرمشهر

واریزی بی سرانجام چند صدمیلیونی آبفا به شهرداری خرمشهر
مدیر آبفای خرمشهر با اعلام واریزی 800 میلیون تومان به شهرداری خرمشهر از عمل نکردن این اداره به تعهداتش خبر داد.

به گزارش تیتربرتر؛ حسین عبیداوی، مدیر آبفای خرمشهر در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:شهرداری خرمشهر مبلغ 800 میلیون تومان را در ماه های قبل از سوی آبفای استان خوزستان به منظور مرمت و بازسازی پس از حفاری های آبفای این شهرستان دریافت کرده اما تا کنون یک متر از نقاط مورد نیز آسفالت نشده است.

به گفته این مسئول تصفیه خانه خرمشهر با 65 درصد پیشرفت فیزیکی تا انتهای سال آینده به مرحله بهره برداری می رسد و به زودی با اقدامات در حال انجام آب شرب روستاهای غرب کارون به صورت مستقیم از طرح غدیر تامین خواهد شد.

مدیر آبفای خرمشهر با اعلام نشست خطوط فاضلاب 40 نقطه از این شهرستان ، به اختصاص ماده 56 و وعده ی اعتبار 400 میلیارد تومانی به خرمشهر برای اصلاح شبکه فاضلاب این شهر اشاره کرد که قرار است تا پایان سال در مرحله مناقصه قرار گیرد و از ابتدای سال جدید عملیات اجرایی آن آغاز شود.

او افزود: پس از بارندگی های اخیری که دچار آبگرفتگی های گسترده به همراه پس زدگی فاضلاب شد ، برای اولین بار تابلو برق همه ایستگاه های دفع فاضلاب خرمشهر ساماندهی و نوسازی شد.

مدیر آبفای خرمشهر علت همزمانی پس زدگی فاضلاب و آبگرفتگی پس از باران را خاموشی و نیاز برخی پمپ های دفع فاضلاب به تعمیر عنوان کرد.

عبیداوی تاکید کرد: فعال بودن تنها 20 درصد از سیستم آب های سطحی از جمله مشکلاتی است که به فرسودگی سیستم دفع فاضلاب و ناتوانی آن در دفع سریع آب باران پس از بارندگی دامن می زند.

عبیداوی در خصوص سرقت درپوش های دریچه منهول با گلایه از نیروی انتظامی این شهرستان خواستار همکاری بیشتر این بخش نظامی برای کاهش سرقت در این زمینه با انجام گشت های بیشتر در سطح شهر خرمشهر شد.



+ 3
مخالفم - 6
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری