پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۳۰ دی ۱۴۰۰ ۲۳:۳۳
۴
۰
نسخه چاپی

جالب ترین موتورسیکلت ها در کلکسیون کیانو ریوز

جالب ترین موتورسیکلت ها در کلکسیون کیانو ریوز
کیانو ریوز به خاطر عشقش به موتورسیکلت تقریباً به همان اندازه که به خاطر فیلم های حماسی اش مشهور است، مشهور است.

تیتربرتر: جان ویک و ماتریکس چه مشترکاتی دارند؟ هر دوی آن‌ها سواری‌های شیرین، صحنه‌های اکشن حماسی دارند که تقریباً همه آن‌ها را دوست داشتند، و هر دو بازیگر یکسانی در کیانو ریوز به عنوان قهرمان اصلی خود دارند. این بازیگر کانادایی الاصل یکی از پردرآمدترین بازیگران هالیوود است و به اندازه کافی درآمد دارد تا یکی از بهترین سرگرمی های خود را تامین کند. جمع آوری موتور سیکلت

کلکسیونرهای خودرو دسته ای از افراد جالب هستند. هنگامی که سفر جمع آوری خود را شروع می کنید، هیچ پایان یا رضایتی وجود ندارد. شما همیشه به دنبال بهترین وسیله نقلیه بعدی برای اضافه کردن به گاراژ خود خواهید بود، و گاهی اوقات آنها مجبورند برای دریافت جایزه خود بیش از شش رقم را پشت سر بگذارند. کلکسیونرهای مشهوری مانند جی لنو، جی کی، یا کلکسیونر هایپرکار، مانی خوشبین، خودروهای زیادی از دوران های مختلف را به رخ می کشند. کیانو، از طرف خود، عاشق موتورهای دو چرخ خود است و در یک نقطه، بیش از 15 موتور سیکلت در گاراژ خود داشت. اینها جالب ترین موتورسیکلت های مجموعه کیانو ریوز هستند.

10- 1973 نورتون کماندو 850 MK2A

1973 نورتون کماندو 850 MK2A
1973 نورتون کماندو 850 MK2A

موتورسیکلت های نورتون از نظر زیبایی شناسی دلپذیر هستند و به دلیل هندلینگ پویا و سرعت خود شناخته شده اند. این سازنده موتورسیکلت بریتانیایی پس از عرضه اولین سوپربایک تولیدی جهان، نورتون کماندو در سال 1969، مورد احترام و شهرت قرار گرفت. این سیستم تعلیق ایزولاستیک جدید نورتون را به نمایش گذاشت که در آن زمان یک نوآوری پیشگامانه بود. کیانو اکنون صاحب مدل 1973 نورتون کماندو 850 MK2A است.

همانطور که قدیمی است، احساس و حس متمایزی را که کیانو هنگام سوار شدن بر کماندو بر روی موتورسیکلت های جدیدتر به دست می آورد، نخواهید دید. این موتورسیکلت دومین موتورسیکلت ای بود که کیانو خریداری کرد و بسیاری از نورتون ها در طول سال ها آن را دنبال کردند.

9- 2004 Ducati 998 Matrix Reloaded Edition

2004 Ducati 998 Matrix Reloaded Edition
2004 Ducati 998 Matrix Reloaded Edition

این موتورسیکلت بدون شک یکی از بهترین موتورسیکلت های مجموعه کیانو ریوز است. Ducati سفارشی سبز از فیلم Matrix Reloaded الهام گرفته شده است. دوکاتی مانند فراری سوپر موتورسیکلت‌ها است و آن را به یکی از محبوب‌ترین برندهای موتورسیکلت برای علاقه‌مندان تبدیل می‌کند. بیشتر مدل ها یک دست و یک پا نیز قیمت دارند و منحصر به افراد منتخب هستند. به همین دلیل است که دوکاتی همیشه برای هر کلکسیونر جدی ضروری است.

این دوکاتی از آنجایی که در فیلم ماتریکس ظاهر شد، جایی که همبازی کیانو، کری-آن ماس، در نقش ترینیتی، آن را بالای یک کامیون در حال حرکت سوار کرد، حتی خاص تر است.

8- BMW R57/6 1974

BMW R57/6 1974
BMW R57/6 1974

بسیاری از مردم نمی دانند که BMW در تولید موتورسیکلت های جذاب به همان اندازه که اتومبیل های فوق العاده می سازد، خوب است. یکی از محصولات آنها، BMW R57/6 مدل 1974، مجموعه موتورسیکلت های کیانو را زیبا کرده است. ما فکر می‌کنیم که این یکی از جالب‌ترین قطعاتی است که او دارد، به لطف زیبایی‌شناسی و موقعیت سواری‌اش، که یک سواری لذت‌بخش و سرگردان را ایجاد می‌کند.

با موتور 750 سی سی، این موتور سیکلت بزرگ و درهم تنیده به اندازه کافی هیجان را برای کیانو سواری شاد فراهم می کند. همچنین، ما معتقدیم که موسیقی متن شیرینی دارد که مترادف با موتورسیکلت مناسب دهه 70 است.

7- 1984 هارلی دیویدسون

1984 هارلی دیویدسون
1984 هارلی دیویدسون

دهه 80 سال‌های خوبی برای هارلی بود، زیرا آنها موتورسیکلت‌هایی را عرضه کردند که سال‌های هیپی را نوستالژیک کرد. حال، اگر باید یک رزمناو در مجموعه خود داشته باشید، احتمال زیادی وجود دارد که یک هارلی دیویدسون باشد. این برند درست و آزمایش شده است و در میان ستارگان و تولیدات هالیوود به طور یکسان مشهور است. کیانو پشت سر نگذاشته است زیرا او صاحب خودروی زیبای هارلی دیویدسون سال ۱۹۸۴ است.

درست مانند سوار شدن بر هر هارلی کلاسیک، ریوز باید از بردن سر بیل خود برای سواری در یک روز آفتابی خوب با باد که موهایش را در چشمانش می برد، علاوه بر ارتعاشات خام و بوی آسفالت، لذت ببرد. به سادگی نفس گیر.

6- کاوازاکی KZ 900

کاوازاکی KZ 900
کاوازاکی KZ 900

این موتورسیکلت‌ها لزوما سریع‌ترین موتورسیکلت‌هایی نبودند که می‌توانستند همه چیز را بخورند، اما سواری راحت و آرامی را ارائه می‌کردند. KZ 900 چنین موتورسیکلت ای است. این موتورسیکلت به نشان دادن سلیقه ترجیحی کیانو در موتورسیکلت کمک می کند. با تعداد انگشت شماری از آثار کلاسیک در مجموعه او، تنها می توانیم نتیجه بگیریم که او شاهکارهای موتور دوره ای را دوست دارد.

در حین فیلمبرداری خارج از خانه، کیانو در یکی از گردش های خود KZ 900 را خرید. موتورسیکلت ساده بود، اما به طرز فریبنده‌ای، با خش‌خشی پرشور در زمان بی‌حرکتی و انتقال آرام نیرو در ترافیک آرام بود.

مطالب مرتبط:

5- کاوازاکی نینجا ZX-10R

کاوازاکی نینجا ZX-10R
کاوازاکی نینجا ZX-10R

ZX-10R کاوازاکی به کمک تیم مسابقه کاوازاکی که عناوین قهرمانی قهرمانی سوپربایک جهانی گذشته را به دست آورده است، به ژاپنی‌ها کمک کرد تا با رقبای سوپربایک خود هماهنگ شوند. و هر سال، آنها موتورسیکلت را بهبود می بخشند، که در مقایسه با رقابت های عجیب و غریب کاملاً قابل دستیابی است. به همین دلیل است که اسباب بازی مناسبی است که در مجموعه کیانو خواهید یافت.

در حالی که به نظر می‌رسد کیانو سواری‌های آرام و راحت را ترجیح می‌دهد، او باید هر چند وقت یک‌بار در پیست شرکت کند تا مهارت‌های سواری خود را آزمایش کند و به حداکثر برساند. این ZX-10R یکی از موتورسیکلت های آماده پیست است که او در اختیار دارد.

4- 2019 Arch KRGT-1

2019 Arch KRGT-1
2019 Arch KRGT-1

خرید موتورسیکلت زیاد برای کیانو کافی نیست. به همین دلیل است که او یک فروشگاه موتورسیکلت سفارشی به نام Arch Motorcycles راه اندازی کرد تا اشتیاق خود را به سطح بعدی برساند. Arch با وسواس طراحی نوآورانه، برتری مهندسی و رویکرد اول سوارکار اداره می شود. سطح فوق العاده کیفیت ساخت در KRGT-1 قابل مشاهده است.

این موتورسیکلت حاوی مقدار زیادی DNA رزمناو است، اما بر خلاف هر رزمناو دیگری در بازار است. این با قطعات سفارشی پر شده است که با دقت انتخاب شده اند تا آن را به عملکرد نهایی رزمناو تبدیل کنند. برای داشتن یکی از آنها به 85000 دلار نیاز دارید.

3- 2019 Arch 1S

2019 Arch 1S
2019 Arch 1S

در حالی که KRGT-1 یک رزمناو با عملکرد کامل است، Arch 1S بیشتر شبیه، حداقل به اذعان کیانو نسخه اسپورت خود است. در مقایسه با KRGT-1، با موقعیت سواری جذاب تر، رفتار و احساس متفاوتی دارد. Arch 1S هنگامی که آن را در دسته بندی موتورسیکلت خاصی قرار می دهید در معرض ابهام است.

اما Arch 1S یک هیولای پیست تمام عیار با زمان‌های دور سوپربایک نیست. در عوض، این یک سواری بدون عجله است که تغییر می کند و عجله شدیدتری در جاده ایجاد می کند.

2- 2019 آرک روش 143

2019 آرک روش 143
2019 آرک روش 143

از آنجایی که کیانو ریوز صاحب Arch Motorcycles است، می توانید از او انتظار داشته باشید که خودش چندین محصول داشته باشد. دیگر چگونه او مشتریان را متقاعد می کند که حق بیمه ای را که روی موتورسیکلت می زنند، پرداخت کنند؟ به همین دلیل جای تعجب نیست که کیانو دارای جدیدترین محصول اضافه شده به سری موتورسیکلت های آرک باشد. Arch Method 143 تجسمی از چشم انداز مغازه بوتیک با مهارت و دقت بی عیب و نقص است.

رزمناو پرچمدار تنها به 23 نسخه محدود شده است. این خودرو دارای نشانه‌های طراحی آینده‌نگرانه است تا شاید بتوان آن را به جذاب‌ترین رزمناو عملکردی تاکنون تبدیل کرد. همچنین در بازی Cyberpunk 2077 که در آن کیانو ریوز متحرک ظاهر می شود، حضور دارد.

1- هلی کوپتر ساحل غربی ال دیابلو

 هلی کوپتر ساحل غربی ال دیابلو
هلی کوپتر ساحل غربی ال دیابلو

تعداد کمی از موتورسیکلت ها به اندازه یک هلی کوپتر خوب مانند El Diablo سر می چرخانند، و این موتورسیکلت های سفارشی برای دهه ها بخشی از فرهنگ پاپ بوده اند. وست کاست هلی کوپتر به صورت سفارشی یک ال دیابلو سیاه را برای ریوز طراحی، ساخت، نقاشی و حکاکی کرد. با قیمت تخمینی 150000 دلار، یکی از با ارزش ترین دارایی ها برای ورود به گاراژ کیانو است.

این سازنده موتورسیکلت مستقر در کالیفرنیا فقط برای افراد مشهور موتورسیکلت می‌سازد و تنها تعداد انگشت شماری موتورسیکلت با ارزش بالا در سال تولید می‌شود. کیانو ریوز یکی از مشتریان مشهور و پرافتخار آنهاست.

آنچه دیگران میخوانند:

نویسنده: حمیرا فغانی 



+ 4
مخالفم - 5
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری