پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
یکشنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ۲۱:۴۹
۴
۰
نسخه چاپی

بازی شبنم قربانی در فیلم مرد بازنده

بازی شبنم قربانی در فیلم مرد بازنده
شبنم قربانی در فیلم مرد بازنده بازی می کند، در ادامه به بیوگرافی این بازیگر می پردازیم.

تیتربرتر؛ شبنم قربانی متولد دهه 60 بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون اهل ایران و دانش آموخته رشته بازیگری می باشد  که کارش را در زمینه بازیگری با تئاتر شروع کرده و از آن جمله در نمایش « یک مساوی چهار» روی صحنه رفته است، اما برای نخستین بار با ایفای نقش مهندس حریرچی در سریال تلویزیونی «لحظه گرگ و میش» به کارگردانی همایون اسعدیان در سال 1396 وارد قاب تلویزیون شد و به عنوان بازیگر شهرت یافت.

ازدواج شبنم قربانی

ازدواج شبنم قربانی
ازدواج شبنم قربانی

 

شبنم قربانی هنوز مجرد است و ازدواج نکرده است. متاسفانه از زندگی شخصی و تحصیلات وی اطلاعاتی در دسترس نیست. 

کارنامه هنری شبنم قربانی

شبنم قربانی بازیگری را از تئاتر آغاز کرده است و در نمایش های "یک مساوی چهار" و " سایکوسیس ۴:۴۸" به روی صحنه رفته است. 

اولین تجربه بازیگری شبنم قربانی در مقابل دوربین بازی در سریال "لحظه گرگ و میش" در سال 1396 و به کارگردانی کارگردان خوش نام تلویزیون همایون اسعدیان بود. 

 شبنم قربانی در میانه این مجموعه وارد سریال شد و نقش دختری به نام مهندس حریرچی را بازی می کرد که یکی از شخصیت اصلی یعنی هادی با بازی حسام محمودی به او علاقه مند بود.

حسام محمودی فرید بازیگر نقش هادی دلبسته دختری به نام سیما بود اما بعد از بازگشت از جبهه و قطع دستش زندگی اش با بحران عاطفی روبرو شد و سیما حتی حاضر به عیادت از او هم نبود و بعد از آن به خارج از کشور سفر کرد. بعد از دو سال سیما پشیمان از گذشته به سراغ هادی آمد اما دست رد هادی پایان ماجرای عاشقانه آن دو بود.

هادی بعد از بهبود نسبی شرایط زندگی اش مشغول کار در یک دفتر مهندسی شد که مهندس حریرچی یا همان شبنم قربانی در آن کار میکرد و ارتباط این دو هر روز صمیمی تر از قبل شد و این خبر از برقراری روابط احساسی میان آنها میداد.

بازی شبنم قربانی در فیلم کویر امروز

بازی شبنم قربانی در فیلم کویر امروز
بازی شبنم قربانی در فیلم کویر امروز

 

شبنم قربانی در سال 1398 با شهاب حسینی در فیلم «کویر امروز» به کارگردانی حامی رمضان هم‌بازی شد و تجربه موفقی را برای خود رقم زد. فیلم کویر امروز دومین تجربه بازیگری شبنم قربانی است که در کشور فنلاند فیلمبرداری شد، داستان پسر 13 ساله‌ای به نام «رامین» است که به همراه خانواده‌اش تقاضای پناهندگی به فنلاند را داده‌اند و چند روز پیش از شروع سال تحصیلی در کشور فنلاند، تقاضای‌شان از سوی این کشور رد می‌شود. شهاب حسینی نقش پدر و شبنم قربانی نقش مادر خانواده را ایفا کردند.

معرفی فیلم مرد بازنده

فیلم «مرد بازنده» جدیدترین ساخته محمدحسین مهدویان بعد از سریال پرمخاطب زخم کاری است که بازیگران آن مقابل دوربین قرار گرفتند.

محمدحسین مهدویان ساخت فیلم «مرد بازنده» را بر اساس فیلمنامه ای از حسین حسنی، ابراهیم امینی و خودش آغاز کرده و برای حضور در چهلمین دوره جشنواره فجر آماده می کند.

تصویربرداری فیلم مرد بازنده، در شهر بابلسر آغاز شده و بازیگران در لوکیشنهای مورد نظر در این شهر نقش آفرینی می کنند.

مطالب مرتبط:

اسامی بازیگران فیلم مرد بازنده

جواد عزتی و رعنا آزادی ور ستارگان سریال زخم کاری بودند که بازی درخشان آنها مقابل یکدیگر مورد استقبال زیادی قرار گرفت. این زوج هنری برای دومین بار در فیلم «مرد بازنده» مقابل یکدیگر قرار می گیرند.

اسامی بازیگران دیگر فیلم مرد بازنده به زودی اعلام می شود.

«زخم کاری» یک نوآر ملتهب است که داستانی پرتنش دارد و تا کنون تمام بازیگران آن جلوی دوربین رفته‌اند.

سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی و این سریال نخستین تجربه سریال سازی مهدویان در شبکه نمایش خانگی است که با سرمایه گذاری فیلیمو آن را کلید زده است. مهدویان با ساخت سریال زخم کاری، اولین تجربه‌ی خود را در ارائه‌ی یرای شبکه نمایش خانگی به ثبت رسانده است. این سریال یکی از پربازیگرترین سریال های شبکه نمایش خانگی میباشد که میتواند رکورد سریال های قبلی را بزند در این سریال بازیگرانی همچون جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی و الهه حصاری به ایفای نقش میپردازند.

خلاصه داستان سریال زخم کاری

زخم کاری به تهیه کنندگی محمدرضا تخت‌ کشیان ساخته خواهد شد و داستانی برمبنای سلطه گری دارد و با توجه به پیشینه قبلی محمدحسین مهدویان باید منتظر اثری جنجالی بود که با بازیگران شاخص ساخته شود!

بحث تولید سریال «پایتخت۷» در شرایطی جدی شده که حمید شاه‌آبادی معاون سیما در اولین آزمون دوران معاونتش، اصرار داشت که این سریال محبوب همانند سال‌های مدیریت میرباقری معاون قبلی سیما، روی آنتن نوروزی تلویزیون برود.براساس برخی شنیده‌ها، محسن تنابنده با اطمینان از درخواست مدیران تلویزیون، از مدتها قبل فیلمنامه‌های سریال «پایتخت۷» را آماده کرده بود و منتظر بود تا از سوی شاه‌آبادی معاون سیما، نسبت به ساخت این پروژه اعلام نظر قطعی صورت گیرد.
سریال «پایتخت۷» با همان گروه قدیمی و با سرپرستی محسن تنابنده جلوی دوربین خواهد رفت.

در این فیلم تهیه کننده: محمدرضا تخت‌ کشیان ، کارگردان: محمدحسین مهدویان است.

اسامی بازیگران سریال زخم کاری

زخم کاری یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی در ژانر جنایی به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان بر پایهٔ رمان بیست زخم کاری نوشتهٔ محمود حسینی‌زاد است که برای سرویس پخش فیلیمو ساخته شده‌است. این مجموعه در ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ به نمایش درآمد و در ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ متشکل از ۱۵ قسمت به پایان رسید.

در این مجموعه جواد عزتی، رعنا آزادی ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی و مائده طهماسبی ایفای نقش می‌کنند.

آنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده: علیرضا یوسفی



+ 4
مخالفم - 11
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری