پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ۱۵:۲۹
۳
۰
نسخه چاپی

جزئیات فروش بدون قرعه کشی ایران خودرو از 26 اسفند 1400

جزئیات فروش بدون قرعه کشی ایران خودرو از 26 اسفند 1400
شرایط جدید فروش فوق العاده بدون قرعه کشی ایران خودرو اعلام شد.

به گزارش تیتربرتر؛ ایران خودرو در نظر دارد بمناسبت فرارسیدن نیمه شعبان، محصولات هایما ( S۵ پلاس و S۷ پلاس) را بدون قرعه کشی عرضه کند.

جزئیات بخشنامه فروش فوق العاده بدون قرعه کشی ایران خودرو از 26 اسفند 1400

جزئیات بخشنامه فروش فوق العاده بدون قرعه کشی ایران خودرو از 26 اسفند 1400
جزئیات بخشنامه فروش فوق العاده بدون قرعه کشی ایران خودرو از 26 اسفند 1400

 

این طرح از تاریخ پنجشنبه ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ صبح فعال خواهد شد.

شرایط بخشنامه:

۱ - به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق میگیرد.

۲ - ثب تنام برای متقاضیان دارای پلاک انتظامی فعال (نصب بر روی خودروهای سواری با کاربری شخصی) ممنوع بوده، همچنین ارائه گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم معتبر (عدم انقضای تاریخ اعتبار) الزامی میباشد. در صورت احراز مغایرت اطلاعات اظهار شده، ثبت نام لغو و مبلغ واریزی طی بیست روز کاری مسترد خواهد گردید.

۳ - امکان صلح در این قرارداد وجود ندارد.

مطالب مرتبط:

آماده‌باش نمایندگی‌های ایران خودرو در طرح خدمات نوروزی 

آماده‌باش نمایندگی‌های ایران خودرو در طرح خدمات نوروزی 
آماده‌باش نمایندگی‌های ایران خودرو در طرح خدمات نوروزی 

 

مراسم افتتاح خدمات نوروزی ایران خودرو صبح امروز برگزار و بر اساس آن اعلام شد که طرح خدمات نوروزی ایران‌خودرو به مدت ١٧ روز از ٢٦ اسفند امسال تا ١٣ فروردین ۱۴۰۱ اجرایی می‌شود.

صبح امروز (دوشنبه) مراسم طرح خدمات نوروزی ایران‌خودرو برگزار شد. این طرح از پنجشنبه هفته جاری (٢٦ اسفند ماه) آغاز خواهد شد و تا ١٣ فروردین ماه ۱۴۰۱ به مدت ۱۷ روز ادامه خواهد یافت.

در این مراسم ماشاالله وردینی-معاون شبکه خدمات پس از فروش ایساکو- از اجرای این طرح طی ١٧ روز مذکور خبر داد و گفت: طرح جشنواره نوروزی با فعالیت ۶۵۳ نمایندگی و ۱۲ هزار و ۵۹ نفر نیروی انسانی در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه تعداد پذیرش نمایندگی‌ها طی سه سال گذشته از دو میلیون و ۶۰۰ هزار پذیرش در سال ١٣٩٨ به سه میلیون و ۳۰۰ هزار پذیرش در سال جاری افزایش یافته است و در حال حاضر بهره‌وری نمایندگی‌ها به ٨۴.٢ درصد رسیده است؛ تاکید کرد: این افزایش پذیرش قریب به ٢٣ درصدی نسبت به سال گذشته از محل خودروهای غیرگارانتی است. ضمن اینکه کسب رتبه یک برای نخستین بار در تمام دوره های ارزیابی در برخی از محصولات و مقام اول برای ۱۲ سال متوالی در بین همه شرکت‌های خدمات دهنده از دیگر افتخارات ایساکو به حساب می‌آید. ضمن اینکه طبق پیش‌بینی‌ها شاخص رضایت مشتریان تا پایان سال به ٨٠٠ افزایش خواهد یافت.

وی خاطر نشان کرد: اجرای این طرح پیش از ایام نوروز و سفرها از ۱۱ اسفند ماه آغاز شده و اهدافی نظیر اطمینان از سلامت خودرو پیش از آغاز سفرهای نوروزی، تکریم مشتریان گروه صنعتی در شبکه خدمات پس از فروش، جلب رضایت مشتریان و آمادگی بیش از پیش نمایندگی‌ها را دنبال می کند.

وردینی بازدید رایگان، ۱۰۰ درصد تخفیف اجرت سرویس و ۵۰ درصد تخفیف اجرت برخی از تعمیرات را به عنوان اقدامات پیش بینی شده در طرح بازدید پیش از سفر یاد کرده و گفت: با توجه به کاهش همه‌گیری بیماری کرونا و احتمال افزایش سفر در تعطیلات پیش رو، با پوشش حداکثری نمایندگی‌های کشیک و استفاده از تمام قوای گروه‌های امدادی، بیش از ۲۴۸۰ مرکز خدماتی حوزه خدمات پس از فروش ایران خودرو آمادگی کاملی برای ارایه خدمات به هم‌وطنان خواهند داشت. در این طرح بیش از ۳۲۰ نمایندگی کشیک آماده ارائه خدمت به مشتریان هستند. همچنین ناوگان امدادی مجهز امداد خودرو ایران، شامل ۲۱۶۰ گروه امدادی، از جمله امدادپلاس، خودروبر، موتورسوار، پایگاه ثابت امدادی، امداد بانوان، امدادسوییچ، امداد گلس و کانکس در شهرها و جاده‌های کشور فعال خواهند بود و حدود ۶۲۰۰ نفر از کارکنان مجموعه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به مشتریان خدمت‌رسانی خواهند کرد.

برنامه امدادخودرو برای نوروز 1401

عباس میرحسینی- مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایران،- نیز در این مراسم، با بیان اینکه پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب محوریت برنامه‌های امداد خودرو در طرح نوروزی امسال، افزایش سطح کیفیت خدمات امدادی است؛ اظهار کرد: در این طرح ١٣٠٠ ‌ناوگان در سرتاسر ایران به ارائه خدمات امدادی و همچنین ۹ پایگاه امدادی ثابت در بزرگراه‌ها و اتوبان‌ها به صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی به مردم خواهند بود. خدمات امدادی توسط ٢١۶٠ امدادگر در قالب ١٣٨٠ شهر و بخش در کشور ارائه خواهد شد. پیش‌بینی ما نیز براین است که  طی ١٧ روز اجرای طرح حدود ٢٠٠ هزار تماس با امدادخودرو گرفته شود.

وی افزود: همانطور که یاد شد، به منظور افزایش رضایت مشتریان علاوه بر رایگان در نظر گرفتن اجرت ایاب و ذهاب، پنج درصد تخفیف بر روی قیمت قطعات در نظر گرفته شده است.  همچنین متوسط زمان انتظار حداکثر ۲۵ دقیقه در کل کشور برآورد شده است.

 مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایران ضمن هشداردهی نسبت به فعالیت امداد خودروهای متفرقه تاکید کرد: مشتریان حتماً از طریق اپلیکیشن‌های ایساکو و بسپر با از طریق شماره‌گیری ۰۹۶۴۴۰ برای دریافت خدمت اقدام کنند یا از امداد خودروهای مجاز تعریف شده و استاندارد استفاده کنند.

لازم به ذکر است ایساکو علاوه بر ارائه خدمات به دارندگان محصولات ایران‌خودرو همچون سال‌های گذشته در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی خود، تا حد امکان به دارندگان محصولات سایر شرکت‌های خودروساز کشور نیز خدمات امدادی ارائه خواهد کرد.

در ایام نوروز به منظور پشتیبانی از اجرای بهینه طرح و پایش کیفیت ارایه خدمات در نمایندگی‌های مجاز و مسیرهای مواصلاتی سراسر کشور، نظارت کاملی به شکل حضوری و سیستمی صورت خواهد گرفت.

آنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده: علی اکبر رضایی



+ 3
مخالفم - 4
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری