پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
یکشنبه, ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ ۲۳:۲۷
۷
۰
نسخه چاپی

علت تعطیل شدن برنامه خندوانه در ماه رمضان 1401

علت تعطیل شدن برنامه «خندوانه» در ماه رمضان 1401
برنامه «خندوانه» در ماه رمضان 1401 تعطیل شد.

تیتربرتر؛ برنامه «خندوانه» که در نوروز، هر شب روی آنتن می‌رفت، پس از یک ماه تعطیلی، دوباره از عید فطر به آنتن برخواهد گشت.

علت تعطیل شدن برنامه «خندوانه» در ماه رمضان 1401

 علت تعطیل شدن برنامه «خندوانه» در ماه رمضان 1401
علت تعطیل شدن برنامه «خندوانه» در ماه رمضان 1401

 

صفحه رسمی «خندوانه» در اینستاگرام، با تبریک آغاز ماه مبارک رمضان، از قطع موقتِ پخش این برنامه خبر داد.

براساس این خبر، برنامه «خندوانه» که در تعطیلات نوروزی هر شب روی آنتن شبکه نسیم می‌رفت، دوباره از عید فطر پخش خواهد شد.

برنامه «خندوانه» با اجرا و کارگردانی رامبد جوان و تهیه‌کنندگی سیدعلی احمدی، تهیه و تولید می‌شود.

معرفی برنامه خندوانه

معرفی برنامه خندوانه
معرفی برنامه خندوانه

 

خندوانه نام برنامه‌ای تلویزیونی به کارگردانی و اجرای رامبد جوان است که در هر قسمت با چهره‌های سرشناس سینما، تلویزیون، ورزش، سیاست و مانند آن در مورد خنده و شادی گفتگو می‌کند. خندوانه برای مدت‌ها در کنار برنامه‌های دیگری مانند دورهمی و … یکی از پر مخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی ایران محسوب می‌شود. این برنامه از هنرمندانِ محبوب و معروفِ دیگر نیز بی‌بهره نمانده و هفته‌ای چند شب یک خنداننده به برنامه می‌آید. همچنین، مهمانان دیگری از میان افراد موفق جامعهٔ ایرانی نیز دارد. این برنامه در اسفند ماه سال ۹۸ مجدداً از شبکه‌های نسیم و اول سیما پخش شد. فصل هفتم خندوانه قرار بود از آبان ماه ۱۳۹۹ پخش شود که به دلیل محدودیت‌های ناشی از کرونا انجام نشد.

شروع فصل هفتم خندوانه 

رامبد جوان سرانجام بعد از نزدیک به ۲ سال پیش تولید فصل تازه  خندوانه را آغاز کرد. همزمان لوکیشن تازه این برنامه در شرق تهران این روز‌ها در حال آماده سازی است تا ضبط برنامه رامبد جوان آغاز شود.

خندوانه قرار است همراه با مسابقه  «خنداننده شو» و حضور جناب خان ضبط شود و سازندگان در تلاش اند این برنامه را برای پخش در بهمن امسال آماده کنند.

پیش از این قرار بود فصل تازه خندوانه برای نوروز ۹۹ ساخته شود که شیوع کرونا باعث شد رامبد جوان از ساخت این برنامه انصراف دهد. حالا، اما او تصمیم  گرفته برنامه اش را با حضور تعداد محدودی تماشاگر سرانجام جلوی دوربین ببرد.

مطالب مرتبط:

اسامی بازیگران خندوانه 7

اسامی بازیگران خندوانه 7
اسامی بازیگران خندوانه 7

 

  • رامبد جوان
  • نیما شعبان‌نژاد
  • ارژنگ امیرفضلی
  • ایمان گودرزی
  • دانیال غفارزاده
  • مهدی شاه‌حسینی

تغییرات جدید برنامه خندوانه

این برنامه از تماشاگرانی تشکیل شده که با تست خنده و از میان افراد متقاضی به برنامه وارد شده‌اند و در طول برنامه لبخند به لب دارند و به آن‌ها «هیئت داورانِ خندوانه» گفته می‌شود. برنامه با مقدمهٔ رامبد جوان شروع می‌شود و پس از آن او و حضار، ترانهٔ شاد برنامه را می‌خوانند. بعد، مهمان برنامه را همراه با تشویق به داخل دعوت می‌کنند. در میان مصاحبه، گفتگویی با دوستان و همکاران وی نشان داده می‌شود. گفتگو با مهمان با شوخی و خنده همراه است. از مهمان برنامه خواسته می‌شود که پنج ثانیه به سمت دوربین لبخند بزند و مردم با فرستادن پیامک، در برنامهٔ پایانیِ هر هفته بهترین لبخند را گزینش می‌کنند. در طی برنامه، نیما شعبان‌نژاد و جناب خان (فصل‌های ۲و۳) نقش آفرینی می‌کنند.

در فصل ۴ عروسک جناب خان از برنامه خارج شد و ۴ عروسک برادر به برنامه دعوت شدند که پس از حضور ناموفق آن‌ها از این برنامه کنار گذاشته شدند. در فصل ۵ خندوانه که با بازگشت جناب خان نیز همراه بود، برای نخستین بار برنامه در سه شب آخر هفته (روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه) روی آنتن می‌رفت و زمان برنامه مقدار قابل توجهی افزایش یافته بود. این روند در فصل ششم هم ادامه یافت.

از بخش‌های دیگر برنامه می‌توان به استندآپ کمدی، مسابقه، میان‌برنامه (مصاحبه با مردم)، انیمیشن و نماهنگ اشاره کرد. به گفته محمدرضا زائری «برنامه «خندوانه» یکی از بهترین الگوها در تجربه‌های رسانه ای است»

زمان پخش مسابقه خندوانه 7

در جدیدترین خبر آمده است که پیش تولید آن آماده شده و از بهمن 99 روی آنتن شبکه نسیم می رود.خندوانه در فصل اول، هر شب ساعت ۲۳:۰۰ پخش می‌شد؛ اما با فرارسیدن ماه رمضان ۱۳۹۴، زمان برنامه به ۲۴:۰۰ تغییر پیدا کرد. اما پس از چند روز، پخش اصلی به ساعت ۱۹:۳۰ تغییر کرد. این در حالی بود که برنامه ماه عسل هر روز ساعت ۱۹:۰۰ پخش می‌شد. و این باعث رقابت بین این دو برنامه شد. پس از رمضان ۱۳۹۴ ساعت پخش برنامه به ۲۳:۰۰ تغییر کرد. و با شروع مهر ۱۳۹۴ زمان پخش تا پایان فصل دوم به ۲۲:۱۵ انتقال پیدا کرد. و از ۲۵ اسفند ۱۳۹۴، ساعت ۲۳:۰۰ پخش می‌شد.

آنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده: مریم بالوی فیلی



+ 7
مخالفم - 5
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری