پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
شنبه, ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ ۱۱:۰۱
۳
۰
نسخه چاپی

ماجرای تبلیغ کنسرت تتلو در تهران!+فیلم

ماجرای تبلیغ کنسرت تتلو در تهران!+فیلم
تبلیغ کنسرت تتلو در خیابان های تهران موضوعی است که رسانه ها به آن پرداخته اند.

به گزارش تیتربرتر؛ تبلیغ کنسرت امیر تتلو در خیابان های تهران با امکان خرید ریالی مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.

جزئیات تبلیغ کنسرت تتلو در تهران

جزئیات تبلیغ کنسرت تتلو در تهران
جزئیات تبلیغ کنسرت تتلو در تهران

 

تصاویر منتشر شده از ‏تبلیغات کنسرت اردیبهشت ماه امیرحسین مقصود لو معروف به ‎ «امیر تتلو» در خیابان‌های تهران، با امکان خرید ریالی از ایران را ببینید.

ماجرای کنسرت تتلو در ترکیه

ماجرای کنسرت تتلو در ترکیه
ماجرای کنسرت تتلو در ترکیه

 

کنسرت جنجالی تتلو در استانبول، پنجشنبه ۲۹ مهرماه ۱۴۰۰ در سالن Ora Arena برگزار شد. در این کنسرت بیش از هفت هزار نفر شرکت کردند. از تصاویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی صف طولانی بیرون سالن کنسرت به چشم می‌خورد. در گیت های ورودی کنسرت نیز درگیری رخ داده است. 

آنطور که برخی منابع اعلام کرده‌اند، برگزار کنندگان کنسرت بیش از ظرفیت سالن در شرایط همه گیری کرونا، بلیط فروشی کرده بودند که همین مساله حواشی را در بیرون سالن برگزاری کنسرت تتلو به دنبال داشته است. 

در داخل سالن کنسرت امیر حسین مقصودلو ملقب به تتلو مطابق معمول جنجال‌هایی رخ داده است. استفاده از مواد مخدر و به کار بردن الفاظ رکیک توسط تتلو در طول مدت کنسرت، از این موارد بوده است. 

تتلو چقدر کاسبی کرد؟

شرکت کنندگان شب گذشته نفری از ۱۰۰ الی ۲۵۰ دلار یعنی حدودا از ۳ میلیون الی ۷ میلیون هزینه بلیط کنسرت دادند. با در نظر گرفتن تعداد بیشتر صندلی‌های ارزان، میانگین هر نفر ۴ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. با توجه به فروش کامل بلیط‌ها و ظرفیت ۶۳۰۰ نفری سالن Ora Arena استانبول، مجموع فروش این بلیط‌ها مبلغ ۲۵ میلیارد تومان است.

پاداش انتخابات؛ کنسرت تتلو!

از دیگر اتفاقات جنجالی مرتبط با کنسرت تتلو در ایران، اینکه سایت اصولگرای مشرق در یادداشتی با عنوان" کنسرت تتلو؛ پاداش انتخابات نظام مهندسی هرمزگان!" نوشت: انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هرمزگان در حالی هشتم مهرماه جاری برگزار شد که مدیران دولتی راه‌یافته به ساختمان سفید که اصل ١٤١ قانون اساسی راه دور زده‌اند، بلیط کنسرت تتلو را به‌عنوان پاداش به هواداران خویش هدیه و آنان نیز رهسپار سالن اوراآرنای استانبول شدند.

بیوگرافی امیر تتلو

بیوگرافی امیر تتلو
بیوگرافی امیر تتلو

 

امیر تتلو متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ در تهران با اصالتی آذری متولد شد. امیر تتلو در یک خانواده 5 نفره در محله مجیدیه تهران بدنیا آمد.

خانواده امیر تتلو

مدتی به خاطر شغل پدرش در رشت زندگی کردند، امیر بعلت وضعیت مالی خانواده از نوجوانی کارگری کرده است و دوتا خواهر بزرگ تر از خود دارد. امیر تتلو مدتی در کارگاه نجاری و مدتی هم در یک سوپر مارکت شاگرد بود. تحصیلات امیر تتلو دیپلم ریاضی است.

ازدواج امیر تتلو

بالاخره پس از ماه ها حاشیه تتلو با سحر قریشی ازدواج کرده است که قبل از آن اخبار مختلفی از ازدواج امیر تتلو با ملیکا جواهریان معروف به گرگینه منتشر شده که صحت ندارد. تتلوی هنوز ازدواج رسمی نداشته و مجرد است.

مطالب مرتبط: 

آغاز فعالیت موسیقی تتلو

امیر تتلو موسیقی را با سبک رپ آغاز کرده است. تتلو در سال 1382 آغاز به کار کرد و در سال 2012 میلادی، امیر تتلو نخستین آلبومش را با نام «زیر همکف» منتشر کرد. تتلو در تیر ماه 97 ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد.

ماجرای بازداشت خواهر تتلو

امیر تتلو خواننده زیر زمینی ساکن ترکیه در کانال تلگرامی خود زا بازداشت خواهرش نسیم مقصودلو خبر داد. تتلو ابتدا با خنده از این اتفاق یاد کرد اما بعد از آن از احتمال کرونا گرفتن خواهرش اظهار نگرانی کرد.

واکنش تتلو به بازداشت خواهرش 

گفتنی است بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی در توییتر خود خبر داده بود نسیم مقصودلو خواهر امیر تتلو در رشت به جرم خوانندگی در یک مراسم خصوصی بازداشت شده است. 

چندی پیش نسیم مقصودلو کلیپی منتشر کرد که در آن با ظاهری کتک خورده آهنگی اعتراضی در مورد وضعیت زنان خوانده بود. البته مشخص نیست علت اصلی دستیگیری خواهر تتلو چیست.

نیروی انتظامی هنوز به خبر بازداشت خواهر تتلو واکنشی نشان نداده است.

درباره امیر تتلو در تیتربرتر بیشتر بخوانید:

گردآرونده: علیرضا یوسفی




+ 3
مخالفم - 5
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری