پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۶:۵۱
۹
۰
نسخه چاپی

جزییات برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1401

جزییات برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1401
آزمون استخدامی رشته‌های شغلی آموزش و پرورش فردا و پس فردا برگزار می‌شود.

تیتربرتر: حسن مروتی با اعلام این خبر گفت: بیش از ۵۹۳ هزار نفر متقاضی نهمین دوره آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی هستند که از این تعداد ۵۰۰ هزار و ۴۷ نفر شامل ۳۶۳ هزار و ۸۰۷ نفر زن و ۱۳۶ هزار و ۲۴۰ نفر مرد متقاضی شرکت در آزمون رشته‌های شغلی آموزش و پرورش هستند که آزمون آنها در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: حدود ۹۳ هزار نفر نیز داوطلب رشته‌های شغلی سایر دستگاه‌ها اجرایی در نهمین دوره آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی هستند که آزمون آنها در ۳۱ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

دکتر مروتی با بیان اینکه کارت آزمون استخدامی رشته‌های شغلی آموزش و پرورش روز سه‌شنبه ۱۳ اردیبهشت منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار گرفته است، افزود: این آزمون در ۲۲۳ شهرستان و ۳۴۶ حوزه امتحانی در سراسر کشور برگزار می‌شود و داوطلبان باید بر اساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه کنند.

سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور افزود: برای شرکت در این آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

وی همچنین با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با شیوع بیماری کرونا در نظر گرفته شده، گفت: ضروری است داوطلبان عزیز در این مورد همکاری لازم را به عمل آورند.

دکتر مروتی درباره جزئیات برگزاری این آزمون خاطرنشان کرد: جزئیات برگزاری نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۴۰۱ به صورت اطلاعیه در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر شده است و لازم است داوطلبان به دقت آن را مطالعه کنند.

داوطلبان نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور قطعا به دنبال اطلاعاتی درباره چگونگی دریافت کارت آزمون، رفع نقص کارت، زمان و محل برگزاری آزمون و نحوه آن هستند، سعی کردیم اطلاعاتی در این باره در اختیار داوطلبان قرار دهیم.

آزمون استخدامی رشته‌های شغلی سایر دستگاه‌ها (بجز وزارت آموزش و پرورش) در روز جمعه مورخ ۳۱ تیرماه برگزار می‌شود اما آزمون رشته های شغلی آموزش و پرورش در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۴۰۰، در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ است.

بنابراین داوطلبان رشته‌های شغلی آموزش و پرورش از روز ۱۲ اردیبهشت امکان دریافت کارت داشتند.

 نحوه دریافت کارت آزمون استخدامی آموزش و پرورش

 نحوه دریافت کارت آزمون استخدامی آموزش و پرورش
 نحوه دریافت کارت آزمون استخدامی آموزش و پرورش

برای حضور در آزمون همراه داشتن پرینت کارت آزمون و اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس دار الزامی است بنابراین اگر داوطلبی تاکنون موفق به دریافت کارت ورود به آزمون نشده باید به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کند و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای شامل نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و اطلاعات ثبت‌نامی شامل شماره پرونده و کد پیگیری از کارت شرکت در آزمون خود پرینت تهیه کرده و بر اساس نشانی و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه کند.

برگه راهنمای این آزمون نیز از اینجا قابل دریافت است.

 داوطلبی که اطلاعات ثبت‌نامی را گم کرده است، چه کند؟

اگر داوطلبی اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده یا کد پیگیری مورد نیاز را فراموش کرده است باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده، در سیستم پاسخگویی عضو شود و با ورود به سیستم پاسخگویی اینترنتی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری، اطلاعات خود را دریافت کند.

نحوه رفع نقص کارت آزمون استخدامی آموزش و پرورش

نحوه رفع نقص کارت آزمون استخدامی آموزش و پرورش
نحوه رفع نقص کارت آزمون استخدامی آموزش و پرورش

داوطلبان پس از دریافت کارت حتما مشخصات خود را با مشخصات درج شده بر روی کارت تطبیق دهند، در صورت مغایرت در اطلاعات مندرج شامل نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، دین، سهمیه ۵ درصد ایثارگران، شاغل قراردادی (نام دستگاه)، تاریخ فارغ التحصیلی و معدل آخرین مدرک تحصیلی لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ منحصراً به سایت سازمان سنجش مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات در کارت ورود به جلسه آزمون، نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند.

اما مغایرت نسبت به جنسیت، معلولیت و شدت معلولیت باشد ضروری است داوطلب مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه (به شرح جدول شماره ۲) مراجعه کند.

چنانچه کارت شرکت در آزمون فاقد عکس باشد یا عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله فاقد مُهر، واضح نبودن عکس یا اشتباه عکس باشد داوطلب باید با همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴ ×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاری آزمون مراجعه کند و موضوع را پیگیری کرده تا مشکل برطرف شود، در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی می‌شود.

نماینده سازمان سنجش امروز چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و بعدازظهر از ساعت ۱۴ تا ۱۸ در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد.

مطالب مرتبط:

جزئیات برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

جزئیات برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش
جزئیات برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

فرآیند برگزاری آزمون استخدامی ویژه شغل‌های رشته آموزش و پرورش از ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود، البته درب‌های حوزه های امتحانی رأس ساعت ۷:۳۰ بسته خواهد شد.

هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن، ماسک سه لایه (بدون فیلتر)، یک سنجاق یا سوزن به همراه داشته باشد.

داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری رفتار خواهد شد.

به همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد.

حوزه‌های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه معذور هستند، بنابراین به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.

جزئیات دفترچه سوالات و پاسخنامه

در جلسه آزمون به هریک از داوطلبان عناوین شغلی مختلف دو بسته آزمونی داده می شود، دفترچه سوالات همه داوطلبان شخصی سازی شده و شماره داوطلبی، نام خانوادگی و نام هر داوطلب بر روی جلد آن درج شده است.

دفترچه آزمون عمومی (شماره یک) حاوی ۱۰۵ سوال و متناسب با گروه عنوان شغلی است که داوطلبان باید در مدت ۱۱۵ دقیقه به سوالات آن پاسخ دهند و داوطلبان برای پاسخ به دفترچه سوالات اختصاصی نیز ۸۰ دقیقه زمان دارند.

دفترچه ها، دارای تنوع بوده و کد عددی و حروف انگلیسی که بر روی دفترچه سوال داوطلبان درج شده باید کد عددی و حروف انگلیسی درج شده در پاسخنامه مطابقت داشته باشد.

به گزارش تیتربرتر، تعداد ۵۰۰ هزار نفر برای شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش داوطلب شده‌اند.

آنچه دیگران می خوانند: 

گردآورنده: زهرا فرامرزی



+ 9
مخالفم - 8
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری