پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
دوشنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ ۱۷:۲۵
۶
۰
نسخه چاپی

بازیگر نقش ابرا در سریال یاغی کیست؟

بازیگر نقش ابرا در سریال یاغی کیست؟
بیوگرافی کامل الیکا ناصری بازیگر نقش ابرا در سریال یاغی را اینجا بخوانید

تیتربرتر: سریال خانگی یاغی عنوان سریال شبکه نمایش خانگی به کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی سید مازیار هاشمی محصول سال 1400 کشور ایران است، که در درامی جنایی با رویکردهای معمایی دنبال میشود. الیکا ناصری در این سریال نقش ابرا را بازی می کند، در ادامه با این بازیگر بیشتر آشنا می شویم.

داستان سریال یاغی

داستان سریال یاغی
داستان سریال یاغی

جاوید با بازی علی شادمان از جوان های محله پایین خیابان تهران است. اتفاقاتی در زندگی شخصی اش رخ داده است که تاکنون نتوانسته است شناسنامه داشته باشد.

او به خاطر اینکه هویتی نداره سختی های زیادی کشیده و حالا  به دنبال راه حلی است تا از این در به دری نجات پیدا کنید. او به دنبال راهی است که اثبات کند مرحوم “محمود گنجی” پدرش است.

تمام راه حل ها برای اثبات هویت اش به شکست انجامید و حالا او باید آزمایش ژنتیک انجام دهد. برای انجام آزمایش ژنتیک باید یکی از بستگان خانواده پدری اش برای اینکار حاضر شوند که آنها هم خود داری می کنند وی در این مسیر با مشکلات زیادی برخورد می کند.

اسامی بازیگران سریال یاغی

  • پارسا پیروزفر
  • علی شادمان
  • طناز طباطبایی
  • امیر جعفری
  • نیکی کریمی
  • فرهاد اصلانی
  • آبان عسکری
  • مهدی حسینی نیا
  • مه لقا باقری
  • عباس جمشیدی فر
  • جواد خواجوی
  • ناهید مسلمی
  • امیر رضا دلاوری
  • بهرام ابراهیمی
  • نادر شهسواری

حاشیه های سریال یاغی

حاشیه های سریال یاغی
حاشیه های سریال یاغی

 

  • محمد کارت برای اولین پروژه نمایش خانگی خود با نام «یاغی» در اولین گام طناز طباطبایی و پارسا پیروزفر را برای ایفای نقش در این سریال انتخاب کرده است.
  • نگارش فیلمنامه سریال یاغی توسط حسین دوماری، پدرام پورامیری و محمد کارت طی یک سال گذشته انجام شده و مدتی‌ست به اتمام رسیده است. این تیم تجربه نگارش فیلمنامه «فیلم شنای پروانه» را نیز با یکدیگر در کارنامه هنری خود دارد.
  • پارسا پیروزفر و طناز طباطبایی بازیگران گزیده ‌کاری که هر دو سال ‌هاست بازی در سریالی را نپذیرفته‌اند، برای اولین بار در «سریال یاغی» کارت، نقش‌آفرینی خواهند کرد.
  • سریال یاغی مانند «شنای پروانه» در محله‌های جنوبی تهران ساخته می‌شود و داستانی اجتماعی دارد.

زندگی الیکا ناصری بازیگر نقش ابرا در یاغی

زندگی الیکا ناصری
زندگی الیکا ناصری

الیکا ناصری متولد دهه هشتاد می باشد و سریال یاغی اولین نقش جدی و مهم او می باشد. او پیش از این سابقه بازی در تئاتر را دارد و همچنین سال ۱۳۸۸ در فیلم میان ماندن و رفتن به کارگردانی بهروز شعیبی ایفای نقش کرده بود. او در فیلم میان ماندن و رفتن را سال ۸۸ و زمانی که دختربچه بود بازی کرده است.

درباره زندگی شخصی و خانوادگی این بازیگر جوان و آینده دار سینمای ایران هیچ اطلاعاتی در دست نیست و ظاهرا وی از تئاتر وارد عرصه سینما و هنر شده است.

وی در سریال یاغی نقش دختری را بازی می کند که خانواده اش قصد مهاجرت دارند اما او عاشق جوانی به نام جاوید با بازی علی شادمان است.

جاوید از طبقه پایین جامعه است و برای به دست آوردن دختر مورد علاقه اش با مشکلات زیادی روبه روست او می جنگد برای اینکه بتواند زندگی کند. اما در این میان اصرار مادر ابرا برای اینکه بتواند دخترش را همراه خودش به آلمان ببرد باعث خودکشی ابرا می شود و …

وضعیت ازدواج و همسرش

او در حال حاضر در حال تحصیل است و ازدواج نکرده است.

سوابق بازیگری الیکا ناصری

سوابق بازیگری الیکا ناصری
سوابق بازیگری الیکا ناصری

از کودکی و زمانی که ۷ سال داشت، وارد عرصه بازیگری شده و برای اولین جلوی دوربین بهروز شعیبی در فیلم میان ماندن و رفتن رفت. فیلمی که توانست به خوبی بازی قابل قبولی را در کنار بازیگرانی همچون ساعد سهیلی، جواد عزتی، محمود جعفری، فریبا جدیکار، رضا رادمنش، گلاره عباسی، مهدی باطبی، سجاد دیرمینا، مصطفی ساسانی و …به نمایش بگذارد. اگرچه این بازیگر جوان و تازه کار، کارنامه هنری چشمگیری ندارد، اما می توان گفت که از استعدادهای درخشان در آینده سینما و تلویویون در ایران است، زیرا با توجه به تجربه کمی که در بازیگری دارد، اما در سریال یاغی در کنار طناز طباطبایی و پارسا پیروزفر و علی شادمان بسیار عالی ظاهر شد.

مطالب مرتبط:

فیلم ماندن و رفتن الیکا ناصری

فیلم «میان ماندن و رفتن» به کارگردانی بهروز شعیبی محصول سال ۱۳۸۱ است. مجید نان آور خانواده ای پنج نفره است که سرپرست آن در پی وقوع حادثه ای زمینگیر شده است و با ” پارچه نویسی” تلاش می کند تا بخشی از بار مجید را بر دوش کشد.

اما پسر ارشد خانواده منصور، که با برادر کوچکتر متفاوت است او را ترغیب می کند تا غیر قانونی از مرز جنوبی خارج شده و با کار در کشورهای شیخ نشین پول بیشتری را روانه خانه کند. منصور فردی به اسم عبدل را به مجید معرفی می کند که در جنوب کارش رد کردن غیر قانونی افراد است….

الیکا ناصری و شهرت با سریال یاغی

الیکا ناصری و شهرت با سریال یاغی
الیکا ناصری و شهرت با سریال یاغی

او در دومین کار تصویری خود در سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و بازی در نقش ابرا ظاهر شد و در سریال جدید شبکه نمایش خانگی در اولین حضورش در عرصه سینما خوش درخشیده توانسته در کنار علی شادمان بازی خوبی را به نمایش بگذارد.

خانم ناصری دختر خوش چهره این روزهای سریال یاغی در کنار پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی، مهدی حسینی‌ نیا، آبان عسکری، مه‌ لقا باقری، عباس جمشیدی‌ فر، جواد خواجوی و … در یاغی به ایفای نقش پرداخته و تحسین مخاطبان را به خود جلب کرده است

صفحه در اینستاگرام

پیج شخصی این بازیگر را با نشانی elika.naseri در اینستاگرام دنبال کنید.

مجموعه یاغی محمد کارت

مجموعه یاغی محمد کارت
مجموعه یاغی محمد کارت

 

مجموعه یاغی یک مجموعه ای می‌باشد با کارگردانی محمد کارت که آقای علی شادمان در کاراکتر «جاوید یاغی» کاراکتر اصلی را عهده دار می‌باشد.

از مستندسازی در مورد کمپ ترک اعتیاد تا نقب زدن به زندگی اراذل و اوباش مفت بر و جنگی در شنای پروانه، آقای کارت راهی طولانی را سپری نموده و اکنون در قالب یک تلنگر اجتماعی و هشداری به جامعه خواب زده ما، عکسی زنده و واقعی تولید می‌کند.

از آن تنازع بقای خشنونت بار و نکبت باری که اسم آن را به اجبار زندگی گذاشتند و این در شرایطی می باشد، که می توان این حدس را زد برای نمایش دادن همین اندازه از واقعیت، از چه هزارتوی مخوفی رد شده و چه اندازه تلفات داده اند تا بتواند همین اندازه را از ممیزی عبور نماید .

چشم اندازی که وی از زندگی در اعماق نمایانگر می‌باشد شباهت بسیار به آقای هومن سیدی در مغزهای کوچک زنگ زده می باشد و ده‌ها فیلمساز دیگر در آثار اجتماعی سینمای کشور تلاش نموده‌اند گوشه هایی از آن را در مقابل چشم جامعه جای دهند، ولی میتوان گفت ما روی خودمان سمت دیگری می باشد و احتمال دارد وقتی بفهمیم فاجعه ای رخ داده که دیگر کار از کار گذشته…..

یاغی چند سکانس بسیار عالی و خوب دارد که فارغ از روند بیانگر قصه از نظر جذابیت بصری و ریتم و اجرای نمودن قابل توجه و جذاب می باشند.

سکانس دزدی آهن آلات در اول قسمت نخست، سکانس های کشتی خاکی در محله پر هیاهو و تمامی صحنه هایی که زیست طبیعی انسان های اعماق را در قهوه خانه و حمام و گاراژ عکس می‌نماید، سکانس عاشقانه روی پل هوایی و از تمامی اینها با اهمیت تر نماهایی که دوربین روی کاراکتر جاوید تمرکز نموده و وی را در شمایل یک قهرمان حاضر بالیدن و بزرگ شدن مشاهده می‌کنیم.

در جلو زمانی که دوربین به محیط های خانگی پا می گذارد و دیالوگ‌های خانوادگی آغاز می‌شود «مانند سکانس های جدال مادر و دختر» تمامی چیز ها یک حالت عادی و رنگ باخته به خود می‌گیرد و آن انرژی کوبندگی سکانس های مبارزه گتو و بحث های کاراکتر های زاغه نشین به همدیگر، از میان می‌رود.

در کل نقاط قوت کارگردانی آقای کارت، نمایش ضرباهنگ زندگی در تیرگی های روزمره طبقه های پایین می باشد و شخصیت‌پردازی ریز بافت و پر از جزئیاتی که حتی در نقش‌های فرعی نیز نوعی هویت شخصی پیدا می‌کند و نشان از شناخت دقیق نسبت به انسان های واقعی این طبقات اجتماعی نیز دارد.

بهترین سکانس های یاغی آن جاهایی می باشد، که زندگی زاغه نشین ها وغربتی ها را به نمایش گذاشته است.

محمد کارت کارگردان این مجموعه با تجارب بسیار، تحقیق و رفت و آمد و همنشینی با انسانهای حاشیه شهر و معتاد های فقیر و تیرآهن دزد ها وخانه به دوش ها و لال های شرط بندی و در یک کلام آدمهای اعماق اما آنچنان شناخت دقیق از زندگی در محله هایی مانند گتو و زاغه به دست آورده است که به آسودگی می‌تواند عکسی نزدیک به واقعیت را مقابل نگاه مخاطبین قرار بدهد.

آنچه دیگران میخوانند:

 گردآورنده: زهرا فرامرزی



+ 6
مخالفم - 6
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری