پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
شنبه, ۰۴ تیر ۱۴۰۱ ۱۹:۰۴
۶
۰
نسخه چاپی
شهردار اصفهان:

تغییر زمان جمع‌آوری پسماندها به نفع شهر و کارگران خدمات شهری است

شهردار اصفهان:
شهردار اصفهان با اشاره به تغییر زمان جمع آوری پسماندهای تر از 4 تیرماه در سطح شهر گفت: از جمله اهداف اصلی اجرای این طرح، ارتقای رفاه کارگران است تا بتوانند حداقل یک شب در هفته را در جمع خانواده خود باشند.

به گزارش تیتربرتر؛ علی قاسم زاده با اعلام این خبر، اظهار کرد: از امشب جمع‌آوری پسماندهای تر در سطح شهر به جای اینکه بر اساس تاریخ‌های زوج و فرد تقویم انجام شود، بر مبنای روزهای زوج و فرد هفته صورت می‌گیرد.

وی جلوگیری از انباشت پسماند در کوچه‌ها و معابر را از نتایج مثبت اجرای این طرح دانست و افزود: کارگران خدمات شهری هر شب تا صبح در شهر مشغول خدمات رسانی به شهروندان هستند، از این رو یکی از اهداف اصلی اجرای این طرح ارتقای رفاه کارگران است تا بتوانند حداقل یک شب در هفته را در جمع خانواده خود باشند.

جمع آوری شبانه ۹۵۰ تن پسماند از درب منازل

شهردار اصفهان درباره وضعیت تولید پسماند در اصفهان اظهار کرد: هر شهروند در اصفهان روزانه ۴۵۰ گرم پسماند تولید می‌کند و در مجموع ۹۵۰ تن پسماند هر شب از درب منازل جمع آوری می‌شود.

وی از ضرورت همکاری شهروندان برای کاهش تولید شیرابه خبر داد و تأکید کرد: شهروندان باید پسماندهای تر را آبگیری کرده و سپس داخل کیسه زباله قرار دهند تا گام بلندی در راستای کاهش شیرابه‌ها برداشته شود.

قاسم‌زاده با اشاره به عوارض زیست محیطی شیرابه‌ها خاطرنشان کرد: به جز ایجاد آلودگی و انتشار بوی نامطبوع، روان شدن شیرابه‌ها در معابر شهر می‌تواند منشأ انواع بیماری‌ها و مشکلات مرتبط با سلامت شهروندان باشد.



+ 6
مخالفم - 6
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری