پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
یکشنبه, ۰۵ تیر ۱۴۰۱ ۱۴:۲۸
۷
۰
نسخه چاپی

ماجرای پیوستن محمد محبی به استقلال / بمب نقل و انتقالات در راه آبی ها

ماجرای پیوستن محمد محبی به استقلال / بمب نقل و انتقالات در راه آبی ها
باشگاه استقلال که برای جذب محمد محبی به سانتاکلارا نامه زده است منتظر پاسخ این باشگاه پرتغالی است تا به شرایط خود در فصل نقل و انتقالات سروسامان بدهد.

به گزارش تیتربرتر؛ باشگاه استقلال که برای جذب محمد محبی به سانتاکلارا نامه زده است منتظر پاسخ این باشگاه پرتغالی است تا به شرایط خود در فصل نقل و انتقالات سروسامان بدهد.

ماجرای پیوستن محمد محبی به استقلال

 ماجرای پیوستن محمد محبی به استقلال
ماجرای پیوستن محمد محبی به استقلال

 

پس از منتفی شدن جذب سعید صادقی به دلیل درخواست‌های عجیب و غریب این بازیکن و مدیربرنامه‌اش از باشگاه استقلال، مدیران برای جذب محمد محبی وینگر جوان و تکنیکی سانتاکلارا با جدیت بیشتری وارد عمل شدند. به همین خاطر مکاتباتی با این باشگاه پرتغالی صورت گرفته و قرار است ظرف ۴۸ ساعت آینده جواب نهایی به استقلال داده شود.

در صورت انتقال محبی به استقلال خط حمله تیم قدرت بیشتری پیدا خواهد کرد و این باشگاه می‌تواند در فصل نقل و انتقالات شرایط بهتری را به دست آورد.

مطالب مرتبط:

بیوگرافی محمد محبی

بیوگرافی محمد محبی
بیوگرافی محمد محبی

 

محمد محبی بازیکن ایرانی فوتبال در ۱۰ بهمن سال ۱۳۷۷ در بوشهر شهرستان دشتستان به دنیا آمده و در پست وینگر بازی میکند. دو برادر و یک خواهر دارد و در رشته مهندسی نفت در دانشگاه خلیج فارس بوشهر تحصیل می کند.

ازدواج محمد محبی

محمد محبی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

شروع فعالیت فوتبالی محمد محبی

وی از زمان بچگی علاقه شدیدی به فوتبال داشت و از همان دوران استعدادهای کشف نشده خویش را در زمین های خاکی بوشهر نشان همه می داد.

محمد محبی فعالیت حقیقی فوتبالی خویش را از سال ۱۳۸۹ وقتی که ۱۲ سال سن داشت با تیم نوجوانان شاهین بوشهر آغاز کرد و توانست با نشان دادن استعداد فوتبالی فوق العاده خویش، در سال ۱۳۹۶ در تیم اصلی شاهین بوشهر در لیگ آزادگان بازی فوتبال انجام دهد.

وی پس از مصدومیت دژاگه به جای وی تعویض و وارد زمین گردید که توانست یک گل برای ایران بزند.

بازیکن سپاهان اصفهان

محمد محبی در ورزشگاه آزادی و در برابر پرسپولیس گلزنی کرد تا دومین گل لیگ برتری اش اهمیت فراوانی داشته باشد.

وی در چهار دیدار گذشته تیم فوتبال سپاهان در ترکیب اصلی تیم قرار داشت ولی به یک باره امیرقلعه نویی تصمیم گرفت این بازی کن را در دیدار برابر پرسپولیس از اول در ترکیب اصلی قرار ندهد.

محبی که نخستین گل فصل را در دیدار برابر شاهین شهرداری بوشهر، تیم فصل گذشته اش در لیگ یک و در نخستین دیدار فصل جشن گرفته بود، طی سه دیدار اخیر طلایی پوشان هم عملکرد چشم گیری داشت و در دیدار برابر ماشین سازی و نفت مسجد سلیمان فاصله ای تا ثبت گل دومش نداشت که نمایش خوب حامد لک و سوشا مکانی مانع ثبت دومین گل محبی شد.

با این حال محبی نخستین معاوضه امیرقلعه نویی در برابر پرسپولیس بود و وی را در دقیقه ۵۲ وارد زمین کرد.

این بازی کن که در تیم امید ایران هم عضویت دارد، در مقابل پرسپولیس نمایش خوبی بعد از ورودش به زمین داشت و توانست بعد از این که کی روش ، شاگردان امیرقلعه نویی را پیش انداخته بود، از آشفتگی خط دفاعی سرخ های پایتخت بهره بگیرد و با دور زدن شجاع خلیل زاده شوتی محکم از زاویه بسته روانه دروازه علیرضا بیرانوند کند؛ شوتی که قدرت زیادی داشت و از بالای دستان گلر پرسپولیس وارد دروازه شد تا محبی که در صعود شاهین به لیگ برتر هم تاثیر بسیاری داشت، در لیگ برتر رفته رفته خویش را به اهالی فوتبال معرفی کند.

سوابق ورزشی محمد محبی

محمد محبی بعد از درخشش در رقابت های لیگ آزادگان ۹۸–۱۳۹۷ همراه با تیم شاهین بوشهر، در تاریخ ۱۹ خردادماه ۱۳۹۸ به سپاهان پیوست.

محبی که یکی از همان بازیکنانی است که محصول زحمات مربیانی نظیر مسعود احمدی در فوتبال بوشهر می باشد، در بازی شاهین و داماش در هر جای زمین که بازی کرد برای تیمش مؤثر واقع شد و حتی روی ارسال متین کریم زاده یک ضربه سر را به تیر دروازه زد.

این پسر نمونه بارز بازیکن های مستعد بوشهری است که برای رسیدن به مرحله های بالاتر سعی میکند.

آنچه دیگران میخوانند:

گردآورنده: علی اکبر رضایی



+ 7
مخالفم - 3
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری