پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
یکشنبه, ۰۵ تیر ۱۴۰۱ ۱۷:۳۲
۴
۰
نسخه چاپی

جزییات پیوستن فرشید اسماعیلی به استقلال

جزییات پیوستن فرشید اسماعیلی به استقلال
باشگاه استقلال مذاکرات خود را برای جذب فرشید اسماعیلی با این بازیکن آغاز کرده است.

تیتربرتر: فرشید اسماعیلی هافبک خلاق و سابق استقلال در تابستان گذشته از این تیم جدا شد و در انتقالی غیرمنتظره به العربی قطر پیوست.

آغاز مذاکرات استقلال برای جذب فرشید اسماعیلی

آغاز مذاکرات استقلال برای جذب فرشید اسماعیلی
آغاز مذاکرات استقلال برای جذب فرشید اسماعیلی

فرشید اسماعیلی هافبک خلاق و سابق استقلال در تابستان گذشته از این تیم جدا شد و در انتقالی غیرمنتظره به العربی قطر پیوست. این بازیکن یک فصل را به عنوان جانشین مهرداد محمدی به میدان رفت و عملکرد قابل قبولی را نیز از خود ارائه داد.

با این وجود، او در پایان قراردادش با العربی از این تیم جدا شد و چند روزی است که تمریناتش را در تهران و مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می کند تا بتواند ضمن حفظ آمادگی خود، برای فصل جدید با تیمی در لیگ برتر استارت بزند.

در روزهای اخیر شایعاتی درباره مذاکرات استقلال با اسماعیلی به گوش می رسد. هافبک شیرازی که علاقه مند است یک بار دیگر پیراهن آبی ها را بر تن کند و برای این تیم به میدان برود.

البته مدیران استقلال در انتظار تأیید نهایی ساپینتو برای جذب این بازیکن هستند و او قرار است نظر نهایی خود را در این خصوص اعلام کند ولی صحبت های اولیه برای جذب این بازیکن آغاز شده و باید دید در ابتدا سرمربی پرتغالی موافقت خود را با جذب اسماعیلی اعلام خواهد کرد و در ادامه نیز او با استقلالی ها به توافق می رسد یا خیر.

بیوگرافی فرشید اسماعیلی

بیوگرافی فرشید اسماعیلی
بیوگرافی فرشید اسماعیلی

فرشید اسماعیلی فوتبالیست ایرانی در ۴ اسفند ۱۳۷۲ در بندر لنگه به دنیا آمده و تیم فعلی او باشگاه استقلال تهران بوده و در پست هافبک هجومی توپ میزند.

آمار تیمی و گلزنی

از کودکی با تیم های محلی شروع کرده و سوابق باشگاهی و تیمی چون تیم فجر سپاسی پنج پاس گل و آقای پاس گل لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ را در کارنامه فوتبالی خود دارد.

وی تاکنون در باشگاه‌های بدر هرمزگان و فجر سپاسی، استقلال تهران توپ زده است.

همچنی در تیم ملی جوانان ایران و امید و ملی ایران حضور داشته است.

فرشید اسماعیلی دوران کودکی را در لار و شیراز سپری کرده و فوتبال حرفه‌ای را از تیم نوجوانان فجر سپاسی شروع کرد و با درخشش در این تیم و به تیم بزرگسالان آمد.

فرشید اسماعیلی بازیکن استقلال

او با قراردادی سه ساله به عضویت باشگاه استقلال درآمده و در سال ۹۶ قراردادش را به مدت ۳ فصل دیگر با استقلال تمدید کرد

وی چند گل زیبا و تاثیرگذار برای تیم استقلال زده که بین هواداران بسیار محبوب گشته است.

اسماعیلی در دقیقه هفدهم با یک ضربه زیبا از پشت محوطه جریمه گل اول تیمش را به ثمر رساند دو دقیقه بعد با یک پاس استثنائی و زیبا به علی قربانی گل دوم استقلال در دربی ۸۴ به ثمر رساند.

همچنین در لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۱۷ نخستین گل آسیایی خود را مقابل لوکوموتیو در این فصل به ثمر رساند.

در خانواده وی همه استقلالی بودند جز برادرش منصور.

فرشید از بچگی استقلالی بود. ۳ برادرش هم آبی بودند، اما داداش منصورش پرسپولیسی بود که بعد از پیوستن فرشید به استقلال حالا او هم متمایل به تیم آبی شده است.

آمار باشگاهی فرشید اسماعیلی

آمار باشگاهی فرشید اسماعیلی
آمار باشگاهی فرشید اسماعیلی

 

فجر سپاسی شیراز

اسماعیلی دوران کودکی را در لار و شیراز سپری کرد. وی فوتبال حرفه‌ای خود را از تیم نوجوانان فجر شروع کرد و با عملکرد خوب به تیم بزرگسالان آمد. او در تیم فجر ۳۶ بازی انجام داده و ۳ گل نیز به ثمر رسانده‌است.

استقلال

او با قراردادی سه ساله به عضویت ‌باشگاه استقلال درآمد. و در سال ۹۶ قراردادش را به مدت ۳ فصل دیگر با استقلال تمدید کرد.

مطالب مرتبط:

فصل ۲۰۱۵–۲۰۱۶

وی در اولین فصل حضور خود در استقلال توانست در ۱۵ بازی از لیگ برتر و ۵ بازی از جام حذفی به میدان برود و ۱ گل هم به ثمر رساند.

فصل ۲۰۱۶–۲۰۱۷

وی در این فصل در ۲۷ بازی از لیگ برتر به میدان رفت و ۲ گل به ثمر رساند او همچنین در ۳ بازی از جام حذفی و ۸ بازی از لیگ آسیا بازی کرد و ۱ گل زد.

شهرآورد ۸۴ تهران

تیم پرسولیس با گل سروش رفیعی در دقیقه پنجم از تیم استقلال جلو افتاد. اسماعیلی در دقیقه هفدهم با یک ضربه از پشت محوطه جریمه گل اول تیمش را به ثمر رساند، دو دقیقه بعد با پاس گل او به علی قربانی گل دوم استقلال نیز به ثمر رسید؛ استقلال توانست آن بازی را ۳–۲ پیروز شود.

فصل ۲۰۱۷–۲۰۱۸

وی در این فصل در ۲۳ بازی به میدان رفت و ۵ گل به ثمر رساند و در جام حذفی نیز در ۲ مسابقه ۱ گل زد و در لیگ قهرمانان آسیا در ۸ بازی به میدان رفت. او همچنین با ۵ پاس گل به عنوان آقای پاس‌گل لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ معرفی شد.

فصل ۲۰۱۸–۲۰۱۹

فرشید اسماعیلی در این فصل شماره هشت را بر تن کرد. وی در این فصل در ۲۱ بازی از لیگ برتر به میدان رفت و ۲ گل به ثمر رساند و در ۲ بازی از جام حذفی و ۳ بازی از لیگ قهرمانان آسیا بازی کرد وی در اواخر فصل از ناحیه شکم مصدوم شد و نتوانست فصل را به پایان برساند.

فصل ۲۰۱۹–۲۰۲۰

وی در هفته اول لیگ نوزدهم در بازی مقابل ماشین‌سازی در ترکیب ثابت به میدان رفت و در بازی مقابل ذوب آهن اولین گل فصل خود را به ثمر رساند.

لیگ قهرمانان آسیا

او در فصل ۲۰۱۷ لیگ قهرمانان یکی از پدیده‌های این رقابت‌ها بود بود اسماعیلی نخستین گل آسیایی خود را مقابل لوکوموتیو در این فصل به ثمر رساند و عملکرد خوبی داشت. همچنین در فصل ۲۰۱۸ در مرحله گروهی با چهار پاس گل در صدر جدول گلسازترین بازیکنان آسیا ایستاد

 اسماعیلی در مرحله ۱/۴ پنجمین پاس گل خود را برای مرتضی تبریزی ارسال کرد اما بعد از آن بازی استقلال از دور رقابت‌ها حذف شد با این وجود همچنان او در صدر جدول بهترین پاسورها باقی ماند پس از این او مورد تمجید AFC قرار گرفت.

 بد از مدت‌ها باز هم درخشش خود در آسیا را آغاز کرد او در فصل ۲۰۲۱ لیگ قهرمانان آسیا تا پایان هفته سوم رقابت‌های مرحله گروهی توانست سه گل و دو پاس گل به ثبت برساند و یکی از بهترین‌های تیم فرهاد مجیدی در این رقابت‌ها باشد.

فرشید اسماعیلی در ۴ اسفند ۱۳۷۲ در هرمزگان متولد شد. از سنین نوجوانی به فوتبال روی آورد و عضو تیم شهرش شد و مدتی بعد مورد توجه فجر سپاسی شیراز قرار گرفت و به این تیم آمد. فرشید اسماعیلی در حال حاضر مجرد است، اما شایعاتی راجب ازدواجش وجود دارد که خودش در فضای مجازی آنها را تکذیب کرد.

افتخارات و قهرمانی های فردی و تیمی

افتخارات و قهرمانی های فردی و تیمی
افتخارات و قهرمانی های فردی و تیمی

 

تیم ملی ایران

فرشید اسماعیلی از سال ۱۳۹۶ و ۹۷ توسط کارلوس کی روش به اردوی تیم ملی دعوت شد .

افتخارات و قهرمانی های فردی و تیمی

نایب قهرمانی در لیگ برتر بهمراه تیم استقلال

جام حذفی فوتبال در سال ۹۵

قهرمانی در جام حذفی فوتبال ایران ۹۷–۱۳۹۶ به همراه تیم استقلال

بهترین پاسور لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱

مصاحبه فرشید اسماعیلی

مصاحبه فرشید اسماعیلی
مصاحبه فرشید اسماعیلی

مربیان نقش پررنگی در موفقیت بازیکن دارند و اعتمادبه نفس زیادی می دهند.

بازیکنان بزرگی چون سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری، وحید طالب لو، حنیف عمران زاده و … خیلی با من حرف می زدند تا انگیزه ام بیشتر شود.

الگوی فوتبالی

اینیستای بارسلونا و مجتبی جباری

من فوتبال اینیستا را دوست دارم اگر قرار باشد فوتبالیستی از سبک بازی نیمار خوشش بیاید و بخواهد خودش را به لحاظ چهره شبیه او کند، باید همیشه موهایش را رنگ کرده و به خودش برسد. من هم کاری به موهای اینیستا و چهره اش ندارم.

مجتبی جباری نیز از دیگر فوتبالیستهایی است که الگوی خود میداند.

لیگ های اروپایی

هر بازیکنی که به عنوان مثال در سپاهان و ذوب آهن بازی می کند، دوست دارد راهی استقلال و پرسپولیس شده تا دیده شود. زمانی هم که پیراهن این دو تیم را پوشید، هدفش لژیونر شدن است.

زندگی مجردی و آشپزی

وقتی ۳ بازیکن کم سن و سال با هم زندگی می کنند، یکی از مشکلات شان تهیه غذا است. در خانه من بیشتر فرشید غذا درست می کنم.

زیاد اهل تلویزیون نیستم و بازیگران و خواننده ها را نمیشناسم

در کودکی بسیار شیطون بوده و از عقرب و مار می ترسم

بچه زرنگی نبودم و علاقه زیادی به درس نداشتم و بچه زرنگی هم نبود.

به کتاب های روان شناسی علاقه زیادی دارم .

مشاوره گرفتن از برادران

بهترین مشاورانم برادرانم هستند که قبل از هر بازی تماس می گیرند و آنقدر خوب روحیه می دهند که حسابی با صحبت آنها کلی انرژی و روحیه می گیرم.

آنچه دیگران میخوانند:

گردآورنده: زهرا فرامرزی



+ 4
مخالفم - 2
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری