پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۰۷ تیر ۱۴۰۱ ۰۹:۰۴
۴
۰
نسخه چاپی

جزئیات پیوستن امید حامدی فر به استقلال

جزئیات پیوستن امید حامدی فر به استقلال
امید حامدی‌فر به استقلال پیوست.

به گزارش تیتربرتر؛ امید حامدی‌فر خرید بعدی استقلال در فصل نقل و انتقالات تابستانی است.

جزئیات پیوستن امید حامدی فر به استقلال

جزئیات پیوستن امید حامدی فر به استقلال
جزئیات پیوستن امید حامدی فر به استقلال

 

هافبک سابق صنعت نفت آبادان به طور رسمی به جمع شاگردان ساپینتو ملحق شد.

امید حامدی‌فر، هافبک فصل گذشته صنعت نفت آبادان پس از مذاکره با مسئولان باشگاه استقلال به طور رسمی به جمع آبی‌پوشان پایتخت پیوست.

حامدی‌فر سابقه بازی در تیم‌های صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان را در کارنامه خود دارد.

بیوگرافی امید حامدی فر بازیکن استقلال

 امید حامدی‌فر هافبک وسط جوان فصل گذشته نفت آبادان که از مدتی قبل با استقلالی‌ها وارد مذاکره شده بود، به توافق نهایی رسید و قراردادش را امضا کرد.

امید حامدی‌فر متولد ۲۹ مرداد ۱۳۷۹ در شوش است . وی بازیکن فوتبال اهل شوش است که در پست هافبک دفاعی برای باشگاه فوتبال استقلال در لیگ برتر خلیج فارس 1402-1401 بازی می‌کند .

این بازیکن 21 ساله زاده شهرستان شوش است و در رده‌های پایه فولادخوزستان رشد کرد. او از دو سال قبل پیراهن نفت آبادان را برتن کرد و در 39 مسابقه برای این تیم به میدان رفت.

حامدی‌فر که در پست هافبک تدافعی به میدان می‌رود، یکی از بازیکنان جوانی است که از مدتی قبل مد نظر مسئولان استقلال بود. او بعد از انجام مذاکرات متعدد در نهایت امروز در جلسه با مدیران این باشگاه به توافق نهایی رسید و قراردادش را امضا کرد.

حامدی‌فر بعد از سجاد شهباززاده دومین خرید استقلال در نقل و انتقالات محسوب می‌شود.

این بازیکن جوان و آینده دار قطعا یکی از گزینه‌های خوب برای خط هافبک استقلال به حساب می‌آید.

مطالب مرتبط:

مصاحبه امید حامدی فر قبل از پیوستن به استقلال

مصاحبه امید حامدی فر قبل از پیوستن به استقلال
مصاحبه امید حامدی فر قبل از پیوستن به استقلال

 

 امید حامدی‌فر، درباره وضعیتش برای فصل بعد اظهار داشت: قرارداد من با صنعت نفت به پایان رسیده است و بازیکن آزاد هستم. جدایی‌ام از این تیم قطعی است و در حال بررسی پیشنهادها هستم تا در نهایت بهترین تصمیم ممکن را بگیرم.

وی در واکنش به خبرهای چند روز گذشته مبنی بر داشتن پیشنهاد از پرسپولیس و استقلال خاطر نشان کرد: بله، من از این دو تیم پیشنهاد دارم و چند پیشنهاد دیگر هم به دستم رسیده است. مذاکرات من با دو تیم به شکل جدی پیش می‌رود و فکر می‌کنم این هفته تیم جدیدم را انتخاب خواهم کرد.

عملکرد امید حامدی فر

علی امیری بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در رابطه با انتقال امید حامدی‌فر به استقلال گفت: به امید حامدی‌فر تبریک می گویم. او به جز فوتبال، اخلاقی بسیار خوبی دارد. امیدوارم استعدادش در استقلال بیشتر دیده شود. صنعت نفت استعدادهای جوان زیادی دارد و امیدوارم به حق‌شان در فوتبال برسند.

 امید حامدی فر بازیکن جوان صنعت نفت پس از عملکرد خوب در لیگ گذشته، مورد توجه چند تیم مختلف قرار گرفته که استقلال یکی از آنهاست. علاوه بر آبی های پایتخت، از تیم های مطرح لیگ نیز به دنبال این بازیکن هستند تا او را به خدمت خود درآورند.

اما در حال حاضر استقلال مهم‌ترین مشتری حامدی‌فر در لیگ برتر است. قهرمان فصل قبل لیگ با توجه به جای خالی‌ای که در فاز دفاعی‌اش دارد به دنبال جذب بازیکنی آینده‌دار در این پست است و به احتمال فراوان با هافبک نفت آبادان قرارداد امضا خواهد کرد.

هر چند یکی دیگر از تیم‌های استان خوزستان هم به دنبال جذب حامدی‌فر است اما این بازیکن بعد از پایان لیگ برتر پس از مشورت هایی که انجام داد مجاب شده است که فصل بعد را در استقلال توپ بزند.

نکته جالب درباره حامدی فر این است که علیرضا منصوریان سرمربی نفت آبادان سال گذشته در کنفرانس‌های مطبوعاتی متعدد خود از حامدی‌فر به عنوان یکی از استعدادهای ایران نام می‌برد و سبک بازی‌اش را با کریم باقری، یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران مقایسه می‌کرد.

 مهدی مهدی پور هافبک میانی و خلاق آبی پوشان که بهترین پاسور فصل گذشته این تیم بود و گفته می‌شد از تیمی از کشور قطر پیشنهاد خوبی دریافت کرده است، آمادگی خود را برای تمدید قرارداد با استقلال اعلام کرد.

مهدی پور که برای فصل آینده هم با آبی‌ها قرارداد داشت اما در خصوص نوع قرارداد وی ابهام وجود داشت، شب گذشته با انتشار پیامی خبر از توافق تا سال ۱۴۰۳ با تیم خود داد تا خیال استقلالی‌ها از مرکز میدان شأن راحت باشد.

با توجه به قطعی شدن حضور مهدی پور در استقلال، مدیران این باشگاه می‌توانند با خیالی آسوده‌تر برای جذب یک هافبک میانی تلاش کنند.

آنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده: علی اکبر رضایی



+ 4
مخالفم - 4
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری