پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۱۶ تیر ۱۴۰۱ ۱۵:۱۰
۵
۰
نسخه چاپی

‎تمدید طرح فروش کلوت مکث موتور با قیمت قطعی

‎تمدید طرح فروش کلوت مکث موتور با قیمت قطعی
مکث موتور به مناسبت اعیاد مبارک قربان و غدیر این طرح را مجددا فعال کرده است.

با توجه به استقبال گسترده‌ از طرح ویژه‌ی پیکاپ کلوت، مکث موتور به مناسبت اعیاد مبارک قربان و غدیر این طرح را مجددا فعال کرد. بر این اساس علاقمندان همانند طرح فروش آغاز تابستان، تنها با پیش‌پرداخت 250 میلیون تومان امکان ثبت‌نام این خودرو را با قیمت قطعی دارند.

امکان ثبت نام در این طرح از روز چهارشنبه مورخ 15 تیرماه 1401 وجود داشته و متقاضیان خرید می توانند با مراجعه به هر یک از نمایندگان مجاز این شرکت، به صورت حضوری درخواست خود را ثبت کنند. ضمناً موعد تحویل این خودرو نیز در این طرح ۹۰ روز کاری پس از عقد قرارداد خواهد بود.

قابل ذکر است که رنگ های های ارائه شده برای پیکاپ کلوت دنده ای مدل 1401، شامل رنگ های سفید، مشکی و نوک مدادی است و قیمت قطعی خودرو ‎۹٫۸۷۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال اعلام شده است.

مطالب مرتبط:

شرایط اقساط این طرح در جدول زیر اعلام شده است:

پیش پرداخت در زمان ثبت نام ۲٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰  ریال
چک یک ماهه به تاریخ ۲۰ مرداد ۱٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال
چک یک ماهه به تاریخ ۲۰ شهریور ۸۷۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال
موعد تحویل     ۲٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال
‎چک به تاریخ ۱۵ آذر     ۱٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال
‎چک به تاریخ ۱۵ دی‌     ۱٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال
چک به تاریخ ۱۵ بهمن ۱٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال

مشخصات خودرو پیکاپ کلوت

پیکاپ کلوت
پیکاپ کلوت

 

پیکاپ کلوت اتوماتیک از یک موتور 4 سیلندر  2.4 لیتری توربو شارژر با کد 4K22T بهره می برد که در اصل متعلق به کمپانی میتسوبیشی است. این موتور حداکثر 215 اسب بخار قدرت در 5200 دور در دقیقه و 320 نیوتون متر گشتاور از 2000 تا 4000 دور در دقیقه تولید می کند و این نیرو را از طریق یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک AT به هر 4 چرخ خودرو منتقل می کند. پیکاپ کلوت اتوماتیک 3 حالت انتقال نیروی 2H یا دیفرانسیل عقب، کمک سبک یا 4H و کمک سنگین یا 4L را دارد.همچنین این خودرو به قفل دیفرانسیل اتوماتیک عقب یا همان دیفرانسیل LSD نیز مجهز است. ‎

جعبه دنده کلوت از نوع ۶ سرعته دستی بوده که نیرو را به چرخ های جلو و عقب این خودرو می رساند. همچنین برخی جزئیات فنی این گیربکس متناسب با شرایط محیطی ایران تغییر کرده است. همچنین ضریب خروجی دیفرانسیل این پیکاپ جدید نیز متفاوت نسبت به سایر نسخه های نصب شده در دایون V5 است. تنظیم نوع انتقال قدرت به چرخ های جلو و عقب به صورت الکتریکی در این پیکاپ انجام می شود.

پیکاپ کلوت مکث موتور به قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب مجهز است که از مزیت های این پیکاپ آفرودی به حساب می آید. ترمزهای عقب این خودرو از نوع کاسه ای و ترمزهای جلو از نوع دیسکی بوده و سامانه ترمز ضد قفل (ABS )و EBD و CBS بر روی آن فعال است. همچنین سامانه کنترل پایداری الکتریکی در پیکاپ کلوت دیده می شود.این پیکاپ جرم خالص ۱۹۲۰ کیلوگرم را دارد و می تواند یک تن بار را با خود حمل کند. همچنین فضای بار کلوت بیشترین عمق را نسبت به رقبا دارد.

صندلی برقی راننده، تریم داخلی چرم مصنوعی، استارت دکمه ای، نمایشگر لمسی ۹ اینچی اندروید، کروز کنترل، کامپیوتر سفر TFT، شیشه ها و آینه های برقی، تهویه الکتریکی، لاینر محفظه بار، تایرهای سری AT، دو کیسه هوا، دوربین عقب، رینگ های آلومینیومی و… از جمله امکانات مکث کلوت است.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی زیر با مکث موتور در ارتباط باشند.

‎شماره تماس سراسری : ۴۱۷۵۵۸۰۰-۰۲۱ داخلی ۳

 : شبکه‌های اجتماعی:maxmotorcompany@

آنچه دیگران میخوانند:



+ 5
مخالفم - 3
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری