پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
شنبه, ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ ۱۸:۴۷
۵
۰
نسخه چاپی

علت حکم جلب امین فردین چیست؟ + عکس / امین فردین کیست؟

علت حکم جلب امین فردین چیست؟ + عکس / امین فردین کیست؟
حکم بازداشت «امین فردین» صادر شد.

به گزارش تیتربرتر؛ امین‌رضا چلبیانلو، دندانپزشک و تهیه‌کننده سینما در صفحه شخصی‌اش مدعی شده که حکم قضایی بازداشت امین فردین و اعلام اعلان قرمز به اینترپل برای استرداد این فرد صادر شده است.

امین فردین با حکم قضایی به ایران برمی‌گردد؟

«امین فردین» با حکم قضایی به ایران برمی‌گردد؟
«امین فردین» با حکم قضایی به ایران برمی‌گردد؟

امین فردین که مدتی طولانی در شبکه‌های اجتماعی به انتشار اخبار و شایعاتی درباره سلبریتی‌های حوزه‌های مختلف تحت عنوان افشاگری می‌پرداخت و فعالیت خود را تحت عنوان خبرنگاری پاپاراتزی جلوه می‌داد، با شکایت امین‌رضا چلبیانلو و تعدادی از شاکیان از حوزه‌های مختلف ورزش و هنر محکوم شناخته و وضعیت اعلان قرمز برای دستگیری او به پلیس بین‌الملل (اینترپل) اعلام شد.

نام امین فردین پس از درگذشت زهره فکورصبور بازیگر ایرانی، نام پرتکرار در زبان دوستان این بازیگر بود و بسیاری به نوعی او را به خاطر شایعاتی که درباره این بازیگر منتشر کرده بود، مسوول مستقیم خودکشی این بازیگر می‌دانستند.

درباره این فرد ذکر این نکته هم ضروری است که براساس مستندی که از سرشبکه‌های قمار روی آنتن تلویزیون رفت، میلاد حاتمی به وضوع اعتراف کرد که امین فردین بابت داغ کردن موضوعات درباره برخی از چهره‌ها و افشاگری‌هایش از شبکه قمار خارج از کشور به طور مستقیم درآمد دارد.

درحقیقت داغ کردن حاشیه و افشاگری با سناریوهای از قبل تعیین شده برای داغ شدن چهره‌های فعال در شرط بندی و قمار ماموریت امین فردین بوده است.

بیوگرافی امین فردین

بیوگرافی امین فردین
بیوگرافی امین فردین

امین فردین متولد 29 شهریور 1370 در اهواز ، خبرنگار سایت های شرطبندی است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی کامپیوتر (نرم افزار) از دانشگاه آزاد کرمانشاه می باشد که از باشگاه خبرنگاران شروع کرد و حالا ساکن کشور آلمان می باشد.

سال 1386 وقتی 16 ساله بود، دوره های خبرنگاری را در باشگاه خبرنگاران جوان گذراند تا اینکه سال 88 بعنوان تدوینگر کار خود را با صدا و سیمای خوزستان شروع کرد.

ازدواج

امین فردین هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد با این حال چندبار بار خبر از روابط عاشقانه خود داده است.

از آموزشگاه هواپیمایی تا کرمانشاه

فردین همچنین از سال 1386 کنار پدرش حسینعلی فردین در آموزشگاه هواپیمایی مدل ، بعنوان مسئول سمعی و بصری کار می کرد. او سپس سال 89 وقتی 19 ساله بود بعد از پذیرش در دانشگاه آزاد کرمانشاه به این شهر نقل مکان کرد و آنجا نیز همکاری خود را با شبکه تلویزیونی این شهر ادامه داد.

مطالب مرتبط:

از انتشار کتاب تا جایزه تدوینگری

بیوگرافی امین فردین
بیوگرافی امین فردین

امین فردین در سال 89 موفق شد دو کتاب بنام های «تدوین فیلم با برنامه ادیوس» و «سیستم عامل لینوکس» را توسط انتشارات کلید به چاپ برساند. او سپس از سوی حوزه نظارت و ارزیابی تهران برای تدوین و تهیه گزارشی بنام زخم کارون در آبان ماه 1389 بعنوان برترین تدوینگر و خبرنگار با نمره برتر شناخته شد.

پناهندگی به آلمان

فردین مدتی به ساخت مستند های مختلف پرداخت تا اینکه در سال 1396 برای ادامه زندگی راهی کشور آلمان شد و خود را خبرنگار پشت پرده نامید.

در شبکه گالا

این خبرنگار در اولین تجربه خود برنامه هشتک حاشیه را از شبکه «گالا تی وی» بروی آنتن برد که در آن به بررسی حواشی مجازی و سلبریتی ها می پرداخت.

ماجرای سایت های شرطبندی امین فردین

ماجرای سایت های شرطبندی امین فردین
ماجرای سایت های شرطبندی امین فردین

او از اولین خبرنگارانی بود که با گزارش های مختلف خود پشت پرده سایت های شرطبندی و افراد در سایه و همکاری آنها با شاخ های مجازی را رو کرد. با اینکه توانایی مقابله با این مافیای بزرگ را نداشت اما گزارش های او نقش اساسی در روشن سازی ابعاد مختلف این کلاهبرداری ایفا کرد.

منبع درآمد

با اینکه هنوز شفاف از پشت پرده حامیان مالیش حرف نزده اما یکی از راه های درآمدی او تشویق مردم به حضور در کانال یوتیوبی و اخاذی از سلبریتی ها است. او برای هر بازدید از تبلیغات میان ویدیویی در یوتیوب کسب درآمد دارد علاوه بر اینکه اخباری از همکاری او با مافیای سایت های شرطبندی هم به گوش می رسد.

همکاری با مافیای شرطبندی

امین فردین که تا چند سال پیش مخالف سایت های شرطبندی بود اما به یکباره با چرخش 180 درجه ای حالا رفیق دو آتیشه مُبلغان این سایت ها شده است

بنظر می رسد در تقسیم وظایف سایت های شرطبندی او با اخبار و لایوهای هماهنگ شده وظیفه گرم نگه داشتن تنور سایت های شرطبندی و پیج شاخ ها را دارد.

خبر همکاری فردین با مافیای شرطبندی توسط «میلاد حاتمی» از مبلغان معروف سایت قمار تایید شده است.

ترکیب دروغ با واقعیت

فردین بعد از رو شدن ماجرای سایت های قمار برای مردم، با دادن عنوان خبرنگار پاپاراتزی به خود شروع به تهیه ویدیو هایی با عنوان پشت پرده سلبریتی ها کرد.

این خوک کثیف با کمک فضای مجازی و در کنار هم قراردادن چند تصویر و فیلم و تدوین آنها با شگردهای رایانه ای به اصلاح علیه هنرمندان افشاگری می کرد.

در نهایت دروغ ها و شایعات رنگارنگ و باور عده ای از مردم ناآگاه موجب حرکت موجی علیه شخصی مورد نظر می شد و به این ترتیب با فضاسازی کاذب می توانست براحتی از هنرمندان دیگر اخاذی کند.

آنچه دیگران می خوانند:

نویسنده: معین کرمی میر عزیزی



+ 5
مخالفم - 3
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری