پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
یکشنبه, ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ ۲۱:۵۰
۱۰
۰
نسخه چاپی

آشنایی با نمایش خانگی آفتاب پرست + اسامی بازیگران

آشنایی با نمایش خانگی آفتاب پرست + اسامی بازیگران
سریال آفتاب پرست ساخته جدید برزو نیک نژاد است که پخش آن همزمان با عید سعید غدیر آغاز شد.

تیتربرتر: سریال خانگی آفتاب پرست جدیدترین محصول شبکه نمایش خانگی فیلم‌نت است که قسمت اول آن روز دوشنبه 27ام تیرماه 1401 همزمان با عید غدیر منتشر شد. طبق اطلاعاتی که تیم سازنده در اختیار رسانه‌ها قرار داده‌اند، این سریال در قالب 15 قسمت هر هفته روز دوشنبه ساعت 8 شب پخش می‌شود. صرف نظر از تاریخ انتشار سریال ایرانی آفتاب پرست، قصد داریم به معرفی سریال آفتاب پرست بپردازیم و یک سری اطلاعات کلی از جمله لیست بازیگران، داستان مجموعه و مهم‌ترین حواشی آن را در اختیارتان قرار دهیم. 

داستان سریال آفتاب پرست

داستان سریال آفتاب پرست
داستان سریال آفتاب پرست

در خلاصه سریال خانگی آفتاب پرست آمده که جمال و منوچهر دو رفیق قدیمی هستند که عشق لاتی دارند و دوست دارند جزء اراذل سطح یک باشند. این دو نفر اقدام به خفت‌گیری می‌کنند ولی به خاطر بدشانسی و بی‌عرضه‌گی خودشان گیر پلیس می‌افتند و راهی زندان می‌شوند. در زندان جمال ادعا می‌کند که تا به حال چندین پورشه‌سوار را خفت کرده و به همین دلیل به جمال پورشه مشهور می‌شود.

حالا آن‌ها باید برای آزادی خودشان تلاش کنند و با هویت‌های جعلی زندگی خودشان را ادامه دهند. با توجه به این حقیقت که از تاریخ پخش سریال خانگی آفتاب پرست تا این لحظه فقط یک قسمت از این اثر منتشر شده، هنوز برای بررسی سریال آفتاب پرست خیلی زود است. ولی از آنجایی که تیم بازیگری سریال متشکل از ستاره‌های درجه یک و توانمندی مثل پژمان جمشیدی و باران کوثری است و یک کارگردان باتجربه مثل برزو نیک نژاد پشت این اثر هستند، انتظار می‌رود که خیلی زود توجهات را جلب کند و به رتبه یک سریال‌های در حال پخش نمایش خانگی صعود کند.

ساعت و روز پخش سریال آفتاب پرست

ساعت و روز پخش سریال آفتاب پرست
ساعت و روز پخش سریال آفتاب پرست

از زمانی که خبرها عنوان شده بود سریال آفتاب پرست از شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد، علاقه‌مندان کارهای برزو نیک‌نژاد منتظر انتشار این مجموعه بودند و سوال بسیاری از آن‌ها این بود که سریال آفتاب پرست کی پخش می شود ؟ در پاسخ به این سوال و جهت اطلاع بینندگان مجموعه‌های شبکه خانگی، یادآور می‌شویم که از روز دوشنبه 27/ 4 / 1401 مصادف با عید غدیر خم، پخش سریال آفتاب پرست به عنوان جایگزینی برای مجموعه طنز راز بقا سعید آقاخانی از فیلم‌نت آغاز شده است.

براساس ساعت و روز پخش قسمت اول سریال آفتاب پرست، این مجموعه هر هفته در روز دوشنبه ساعت 20 (به عبارتی دیگر 8 شب) از سایت فیلم‌نت منتشر خواهد شد. با توجه به پخش این سریال که به صورت اینترنتی است، ساعت تکراری برای آن وجود ندارد و هر زمان می‌توانید به صورت آنلاین و یا ذخیره شده آن را تماشا کنید.

سریال آفتاب پرست چند قسمت خواهد بود؟

مدت زمان هر قسمت جدیدترین سریال بروز نیک نژاد، تقریبا 60 دقیقه است. اما تاکنون اخبار دقیقی درباره تعداد قسمت های سریال آفتاب پرست از سوی سازندگانش اعلام نشده است، اما به طور غیررسمی از برخی رسانه‌ها شنیده‌ شده این مجموعه 12 قسمتی، خواهد بود.

مجموعه طنز آفتاب پرست در شهرک اکباتان و شمال شهر تهران فیلمبرداری شده است.

بازیگران سریال آفتاب پرست

بازیگران سریال آفتاب پرست
بازیگران سریال آفتاب پرست

بازیگران و چهره‌های مشهوری همچون پژمان جمشیدی، باران کوثری، گوهر خیراندیش، حمیدرضا آذرنگ، غلامرضا نیکخواه و آتیلا پسیانی در سریال آفتاب پرست به ایفای نقش می‌پردازند.

در کنار این هنرپیشه‌های مطرح، که هر یک از آن‌ها پیش‌ از بازی در این مجموعه، تجربه‌ی حضور در پروژه‌های موفق سینما و تلویزیون ایران را داشتند، هنرمندان کمتر دیده شده‌‌ای نیز در سریال کمدی آفتاب پرست بازی می‌کنند.

الهام اخوان، حسن زارعی، پیام احمدی، سولماز غنی، سیاوش چراغی پور، فرهاد بشارتی، جواد یحیوی، عرفان ناصری، علی غریب، حامد وکیلی، سید سعید نعمتی، فروغ قجابگلو، سید کاظم احمدزاده و فرزین محدث دیگر بازیگران مجموعه طنز آفتاب پرست هستند.

مطالب مرتبط:

عوامل سریال آفتاب پرست

  • مجری طرح و مدیر تولید: مسعود زمانی
  • مدیر فیلمبرداری: محمد عزت‌ خواه
  • تدوین: امیر‌شیبان خاقانی
  • طراح صحنه: بهنام جعفری
  • مدیر صدابرداری: مهران ملکوتی
  • طراح لباس: آرتا ماهان
  • طراح جلوه‌ های رایانه ای: امین پهلوان‌ زاده
  • طراح جلوه‌ های میدانی: آرش آقابیک
  • طراح گریم: سیامک احمدی
  • مدیر برنامه ریزی: حامد مختاری
  • دستیار یک کارگردان: نوید صلاحی
  • مدیر تدارکات: مرتضی اسکندری
  • منشی صحنه: فاطمه‌سادات سیدی
  • آهنگساز: آریا عظیمی‌ نژاد
  • جانشین تهیه کننده: علی عطارباشی
  • هماهنگی پروداکشن: حمید احمدی
  • طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان

سریال آفتاب پرست از کدام پلتفرم پخش می‌شود؟

سریال آفتاب پرست از کدام پلتفرم پخش می‌شود؟
سریال آفتاب پرست از کدام پلتفرم پخش می‌شود؟

نکته قابل توجه درمورد سریال‌های که از شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شوند این است که برخی شبکه‌های ماهواره‌ای سریال های نمایش خانگی را بدون در نظر گرفتن حقوق سازندگان آن، پخش می‌کنند، از این رو عوامل سازنده فیلم و سریال‌ها بارها با اعلام ناراضی از این موضوع، از مردم تقاضا کردند با خرید و دانلود قانونی از سازندگان حمایت کنید.

مجموعه طنز آفتاب پرست به صورت اختصاصی از پلتفرم فیلم نت پخش می‌شود. شما می‌توانید هر هفته دوشنبه ساعت 8 شب، با خرید و دانلود قانونی آن را دنبال کنید.

معرفی نویسنده و کارگردان سریال آفتاب پرست

معرفی نویسنده و کارگردان سریال آفتاب پرست
معرفی نویسنده و کارگردان سریال آفتاب پرست

سریال آفتاب پرست با موضوع کمدی محصول سال 1400 کشور ایران به کارگردانی برزو نیک‌نژاد ،این کارگردان 50 ساله متولد گرگان که در رزومه کاری خود سریال هایی با موضوع طنز را تا پیش از در شبکه نمایش خانگی و تلویزیونی کارگردانی کرده است که تمامی سریال های او یکی از یکی موفق تر بوده و توانسته اند کاربران را به خود جذب نمایند ،نیک نژاد پیش از سریال آفتاب پرست سریال هایی دردسر های عظیم 1 و 2 را برای تلویزیون کارگردانی کرده است که هنوز هم یکی از محبوب ترین سریال های کمدی تلویزیون ایران می باشد و در شبکه نمایش خانگی هم نیک نژاد پیش از این با سریال ساخت ایران 2 حضور داشته توانست یکی از موفق ترین سریال های شبکه نمایش خانگی را به خود اختصاص دهد پس نیک نژاد کارگردانی نیست که با زانر کمدی نا آشنا باشد این کارگردان 50 ساله در رزومه کاری خود سریال موفقی را کارگردانی و نویسندگی کرده است.

در سریال ایرانی آفتاب پرست نویسندگی داستان و فیلمنامه سریال جدید نیک نژاد بر عهده کسی می باشد که او هم همانند کارگردان تخصصش در ژانر های کمدی می باشد و خوب می داند که تماشاگر ایرانی چه می خواهد و او کسی نیست جز امیر برادران فیلمنامه نویس و طنز پرداز 41 ساله متولد تهران کسی که هر تماشگر ایرانی حداقل یکی از کارهای او را دیده است و فیلمنامه های او قطعا برای خود رکورد دار هستند چرا که او نویسندگی فیلمنامه فیلم هزارپا را بر عهده داشته است که یکی از پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینمای ایران محسوب می شود و هنوز هم بعد از گذشت 3 سال از پایان اکران این فیلم هنوز کلیپ هایی  از این فیلم در فضای مجازی منتشر و پخش می شود و هنوز هم مورد استقبال تماشاگران قرار میگیرد.

برادران در حالی فیلمنامه آفتاب پرست را بر عهده دارد که پیش از این هم در سریال هایی همچون هیولا و دراکولا به کارگردانی مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی حضور داشته است و تلویزیون هم مجموعه ساختمان پزشکان و مسافران را نویسندگی کرده است که هنوز هم سریال های او جزو دوست داشتنی ترین سریال های کمدی تلویزیون ایران محسوب می شوند پس تا اینجای کار میشود فهمید که هم کارگردان و نویسنده یک روزمه کاری بسیار خوب و پر از تجربه های موفق را در لیست خود دارند که نوید یک سریال موفق دیگر از این دو شخص می دهد.

آنچه دیگران میخوانند:

گردآورنده: علیرضا یوسفی 



+ 10
مخالفم - 6
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری