پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دوشنبه, ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ ۱۵:۱۰
۶
۰
نسخه چاپی

اولین واکنش دولتی‌ها به تصویر خانم بدپوشش روسی در مصاحبه وزیر ارتباطات | وزیر هنوز حاضر به گفتگو نشده

اولین واکنش دولتی‌ها به تصویر خانم بدپوشش روسی در مصاحبه وزیر ارتباطات | وزیر هنوز حاضر به گفتگو نشده
مشاور سخنگوی دولت توضیحاتی درباره تصویر منتشر شده حاشیه‌ساز از مصاحبه وزیر ارتباطات با خبرگزاری راشاتودی ارائه کرد.

به گزارش تیتربرتر؛ محمود قائدی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت:

«‏از حاشیه تا واقعیت یک تصویر؛

وزیر ارتباطات در مواجهه با شرایط خلاف ضوابط در مصاحبه با راشاتودی روسیه، حاضر به گفت‌وگو نمی‌شود.

پس از اصرار آقای ‎زارع پور بر رعایت موازین و جایگزین شدن مصاحبه‌ کننده، خبرنگار اول با حضور در حاشیه گفت‌وگو صرفا نظاره‌گر مصاحبه می‌شود.»

در روزهای اخیر انتشار تصویری از پشت‌صحنه مصاحبه وزیر ارتباطات با خبرگزاری راشاتودی و نحوه پوشش خبرنگار حاضر در پشت‌ صحنه، حواشی و واکنش‌های مختلفی را به همراه داشت.

بیوگرافی عیسی زارع پور وزیر ارتباطات

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات

 

عیسی زارع‌پور متولد ۱۳۵۹ در شهرستان اسلام آباد غرب استان کرمانشاه است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر- گرایش نرم افزار از دانشگاه صنعتی شریف است که دکتری خود را با درجه عالی در رشته علوم و مهندسی کامپیوتر _ گرایش شبکه‌های رایانه‌ای از دانشگاه نیوساوت ولز کشور استرالیا (که یکی از ۵۰ دانشگاه برتر جهان) در سال ۱۳۹۴ دریافت کرد.

زارع‌پور دو دوره پسادکتری را به ترتیب در دانشگاه‌های نیوساوت ولز استرالیا و صنعتی شریف در سال‌های ۹۴ و ۹۵ با موفقیت گذارنده است و از سال ۱۳۹۶ عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه علم و صنعت ایران است.

سوابق تحصیلاتی عیسی زارع‌پور

عیسی زارع‌پور سال ۲۰۱۴ در دانشگاه نیوساوت ولز به عنوان مبتکر برتر سال انتخاب شد و یکی از طرح‌های پژوهشی وی در همان سال به عنوان برترین طرح آی تی دانشجویی در استرالیا شناخته شد.

پایان‌نامه مقطع دکترای وی به عنوان یکی از دو پایان‌نامه برتر دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه نیوساوت ولز شناخته شد. تخصص اصلی وی شبکه‌های رایانه‌ای، اینترنت اشیا و بحث‌های مرتبط با آن است.

سوابق اجرایی عیسی زارع‌پور

بنیان‌گذاری و ریاست مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال‌های ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۰ به عنوان اولین نهاد حاکمیتی فعال و سیاست‌گذار در حوزه فضای مجازی بر عهده عیسی زارع‌پور بود. این مرکز مسئولیت توسعه فناوری اطلاعات و توسعه خدمات الکترونیک در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را بر عهده دارد.

زارع‌پور در سال ۱۳۸۹ مدیر نمونه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کل کشور انتخاب شد همچنین در دوران مدیریت وی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دستگاه برتر در توسعه خدمات الکترونیکی توسط کارگروه فاوای دولت تقدیر شد.

عیسی زارع‌پور عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه علم و صنعت، گروه شبکه‌های کامپیوتری است.

دکتر زارع‌پور در سن ۲۶ سالگی در مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی که در سال ۸۵ برای اولین بار تأسیس شد ایفای وظیفه کرد. مرکزی که بعد از مدتی به یکی از قطب‌های فناوری اطلاعات در کشور تبدیل شد و به نوعی نطفه مجموعه‌های تصمیم گیر در حوزه فضای مجازی در آن برهه زمانی بود.

وی در سال ۸۹ به عنوان مدیر نمونه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخاب شد؛ در زمان مسئولیت او در این حوزه برای اولین بار بحث ساماندهی رسانه‌های دیجیتال در کشور اعم از نرم افزارها، بازی‌ها، سایت‌های اینترنتی مطرح شد و ساز و کارهای نظارتی و حمایتی در مورد سایت‌های اینترنتی و بحث بنیان گذاری و مدیریت مرکز رسانه‌های دیجیتال مورد پیگیری قرار گرفت.

عیسی زارع‌پور در حوزه تخصصی خود مشاور چندین وزیر در دولت‌های نهم و دهم از جمله وزیر ارتباطات، وزیر بهداشت در حوزه آی تی، معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، مجری طرح شبکه ملی فرهنگ جمهوری اسلامی با حکم معاون وقت علمی فناوری رئیس جمهور، عضو کمیسیون ملی یونسکو، نماینده وزارت ارشاد، عضو کمیسیون فناوری دولت در دولت دهم را در کارنامه خود دارد.

شبکه خبری راشاتودی( آر تی)

شبکه خبری راشاتودی
شبکه خبری راشاتودی

 

شبکه خبری راشاتودی به اختصار آر تی یک شبکه خبری ۲۴ ساعته روسی است که به زبان‌های انگلیسی و عربی برنامه پخش می‌کند. این شبکه خبری که از سوی کمپانی تی وی نووستی خبرگزاری نووستی روسیه در ۱۰ دسامبر ۲۰۰۵ تأسیس شد، در ایران از طریق ماهواره‌های BADR ۴، NILESAT ۱۰۳ و НОТ BIRD ۶ قابل دریافت است. هدف از راه اندازی این شبکه خبری بیان دیدگاه‌ها و مواضع روسی در مورد موضوعات جهانی اعلام شده‌است.

آنچه دیگران می‌خوانند:



+ 6
مخالفم - 2
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری