پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
شنبه, ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ ۲۰:۲۲
۷
۰
نسخه چاپی

جزئیات کامل جدایی سعید عزت الهی از تیم دانمارک

جزئیات کامل جدایی سعید عزت الهی از تیم دانمارک
باشگاه وایله بولد کلاب دانمارک در اطلاعیه‌ای جدایی هافبک ایرانی خود را تایید کرد.

به گزارش تیتربرتر :در حالیکه سعید عزت‌اللهی از روز گذشته در تمرینات تیم وایله بولد کلاب دانمارک شرکت کرده است، این باشگاه درباره وضعیت ملی پوش ایرانی اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

جدایی سعید عزت‌اللهی از وایله

جدایی قطعی ستاره ایرانی از تیم اروپایی
جدایی قطعی ستاره ایرانی از تیم اروپایی

باشگاه ویل بولدکلوب نوشت که هافبک تیم ملی ایران به‌زودی از تیم فوتبال این باشگاه جدا خواهد شد.

باشگاه ویل بولدکلوب دانمارک درباره وضعیت سعید عزت‌اللهی، اطلاعیه‌ای در صفحه فیس‌بوک خود منتشر کرد که به شرح زیر است:

سعید عزت اللهی هافبک ایرانی تیم وایله بولدکلاب دانمارک فصل گذشته به صورت قرضی به تیم الغرافه قطر رفت. وایله فصل گذشته به لیگ دسته اول دانمارک سقوط کرد و پیش بینی می‌شد عزت اللهی این فصل رسماً از تیم وایله جدا شود.

سفر این هافبک ایرانی به کشورهای ترکیه و انگلیس این شائبه را ایجاد کرد که سعید قرار است در تیمی غیر از وایله بازی کند اما انتشار تصویر این بازیکن از حضورش در تمرین تیم دانمارکی، ابهامات را درباره او بیشتر کرد.

با این حال باشگاه وایله امروز شنبه با انتشار اطلاعیه‌ای، وضعیت هافبک ایرانی را تشریح و تاکید کرد که حضور عزت اللهی در تمرین وایله برای مدت کوتاهی است و او به زودی راهی باشگاه جدید خواهد شد.

در اطلاعیه این باشگاه دانمارکی آمده است: «سعید عزت اللهی به وایله بازگشته و تا سه هفته آینده در تمرینات تیم اصلی شرکت خواهد کرد تا به باشگاه جدیدش برود. وایله بولدکلاب زمانی که تمامی موارد مربوط به این انتقال انجام شود، اطلاعات بیشتری در این مورد اعلام خواهد کرد.»

عزت اللهی ۲۵ ساله تا پایان سال ۲۰۲۳ با باشگاه بولدکلاب قرارداد دارد.

هافبک تیم ملی کشورمان تابستان سال 99 به ویل بولدکلوب ملحق شد. وی در نقل‌وانتقالات زمستانی فصل 22-2021 به‌صورت قرضی راهی الغرافه قطر شد و با پایان فصل به دانمارک بازگشت.

مطالب مرتبط:

بیوگرافی سعید عزت الهی

هافبک تیم ملی
هافبک تیم ملی

سعید عزت اللهی متولد 10 مهر 1375 در بندر انزلی ، بازیکن ملی پوش فوتبال است

فارغ التحصیل مقطع دیپلم می باشد که با 190 سانتی متر قد در پست هافبک بازی می کند و حالا بازیکن تیم ملی و لژیونر کشور بلژیک می باشد.

خانواده

پدرش نادر عزت اللهی از فوتبالیست ها و مربیان پیشکسوت باشگاه ملوان بندر انزلی است و تنها یک خواهر دارد و مادرش نیز خانه دار می باشد

شروع با مدرسه فوتبال

از سن شش و هفت سالگی در مدرسه فوتبالی که پدرم آن را دایر کرده بود حضور داشتم

با توجه به خانواده ورزشی که داشتم ژن ورزشی در من هم بود ، پدر و عمویم فوتبالیست بودند و من هم با توجه به علاقه ام به این سمت آمدم

حرفه ای از 11 سالگی

تا سن 11 سالگی در آکادمی پدرم بودم و بعد از آن به شهرداری انزلی رفتم و نونهالان را تا زیر 14 سال در آنجا حضور داشتم

بعد از آن سعی کردم خودم را روی فرم بیاورم و تمریناتم را بیشتر کردم و تبدیل به کاپیتان تیم نوجوانان ملوان شدم و بعد از آن نیز به تیم ملی دعوت شدم

از ملوان تا اسپانیا

سال 1389 وقتی 14 ساله بود به تیم ملوان پیوست و 4 سال در این تیم حضور داشت تا اینکه سال 1393 به باشگاه اتلتیکو مادرید اسپانیا ترانسفر شد

رستوف تا بلژیک

بعد از یکسال نه چندان موفق در سال تیر ماه 94 به تیم رستوف روسیه پیوست تا اینکه از سال 96 تا 98 در چند تیم قرضی انگلیسی حضور داشت او حالا بصورت قرضی در باشگاه اوپن بلژیک بازی می کند اما قرارداد حرفه ای او با رستوف روسیه است

 سعید عزت اللهی و ترلان پروانه

حواشی سعید عزت الهی فوتبالیت و ترلان پروانه
حواشی سعید عزت الهی فوتبالیت و ترلان پروانه

سعید عزت اللهی با کامنتی که در زیر یکی از پست ها با ترلان پروانه رد و بدل کرد،خود را سر زبان ها انداخت و اکنون اعتراض می‌کند. مدتی هست که در فضای مجازی خبری اکران شده که ارتباط عاطفی بین سعید عزت اللهی و ترلان پروانه بازیگر سینمای کشورمون را حکایت میکند.

ماجرا از اونجا آغاز شد که سعید عزت اللهی در یکی از پست های ترلان پروانه در صفحه شخصی اش کامنتی با عنوان  عالی بود بهترینم  قرار داد و ترلان پروانه او را منشن می کند و می‌نویسد  سپاس عزیزم این خبر و شایعه باعث شد تا سعید عزت اللهی واکنش تندی را نشان دهد.شاید اگر در این خصوص از خود مردم سؤال کنید، بهتر باشد. متأسفانه فقط بعضی آمدند و خواستند برای من حاشیه ایجاد کنند، اما خودشان هم فهمیدند که کار اشتباهی انجام داده‌اند.راستش را بخواهید ناراحت نشدم، اما این که بعضی‌ها بخواهند توهینی داشته باشند، مطمئناً آدم ناراحت میشود.من می گویم ما فوتبالیست‌ها هم مانند بقیه مردم حق زندگی کردن داریم و میتوانیم زندگی شخصی هم داشته باشیم.

آنچه دیگران می خوانند :



+ 7
مخالفم - 5
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری