پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دوشنبه, ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ ۰۹:۰۰
۳
۰
نسخه چاپی

فروش سوهان کره ای شکلاتی نرم

سوهان یا به گفته ای دیگر حلوای قم، شیرینی ایرانی و همانطور که گفته شد به عبارتی نوعی حلوا بشمار می رود که سالیان زیادی در این شهر تولید شد و به عنوان سوغات اصلی شهر قم بحساب می آید.

سوهانها انواع گوناگون بسیاری دارند که با پیشرفت این عرضه مدلهای آن بصورت مداوم بروزرسانی می شود و سریهای جدیدی از آن در بازار عرضه می شود، از معروف ترین مدلهای سوهان می توان به سوهان حلوایی، سوهان عسلی، سوهان بادامی، سوهان لقمه، سوهان گزی، سوهان کره ای، سوهان پشمکی، دسر سوهان و دیگر انواع آن اشاره کرد.

متاسفانه قیمت مواد اولیه که در این محصولات بکار گرفته می شود در طی سالیان اخیر افزایش چشمگیری داشته است از این رو در فروش سوهان کره ای قم از مهمترین پارامترها برای خریداران این محصول قیمت آنهاست، از همین رو بسیاری از مشتریان در تلاش برای یافتن محصولی ارزان قیمت دست به خرید محصولات بی کیفیت می زنند، باید دانست که شاید خرید محصول بی کیفیت آسانترین راه باشد اما قطعا بهترین راه نیست بلکه برای خرید این محصولات به قیمت ارزان باید شیوه عرضه درستی برای آنها در نظر گرفته شود.

البته باید خاطر نشان کرد این شیرینی خوشمزه فقط در قم تولید نمی شود و دیگر شهرهای ایران نیز آنرا تولید می کنند اما معروف ترین و پرتنوع ترین سوهانهای کشور، محصولات همین استان هستند.

سوهان کره ای  شکلاتی

از سوهان های بسیار خوشمزه که طرفداران زیادی دارد می توانیم سوهان لقمه ای شکلاتی را نام ببریم که از مواد درجه یک و مرغوب تولید شده است. افرادی که به شکلات علاقه مند هستند می توانند از این نوع سوهان استفاده کنند چرا که هم شکلات است و هم گز. این سوهان مانند همان سوهان گزی و با همان روش تولید می شود و در اخر آن را در شکلات آب شده می غلطانند و بر روی کاغذهای روغنی قرار می دهند تا خشک شود.

این نوع سوهان باب طبع کودکان است.

سوهان کره ای شکلاتی

شاید برای شما هم سوال پیش آمده است که یک عدد سوهان کره ای شکلاتی چه تعداد کالری دارد.

هر یک عدد سوهان دارای 20 گرم وزن است که 110 کالری را به همراه دارد.

برای خرید این محصول به سایت ما مراجعه کنید. ما  برای تولید این محصولات از بهترین مواد اولیه استفاده کردیم و آن ها را با قیمت های مناسبی در اختیار شما خریداران عزیز قرار می دهیم. یکی از سوهان هایی که سفت تر می باشد، سوهان حلوایی لقمه ای مغز دار است که روش تهیه آن با سایر این محصولات متفاوت است.

کودکان و میانسالان به راحتی می توانند از این حلوا استفاده کنند چرا که مصرف آن بسیار راحت می باشد. این سوهان به حلوا شباهت دارد اما حلوا نیست. در واقع این سوهان مانند حلوای معمولی است ولی مواد اولیه آن ها با هم متفاوت است و بهدلیل اینکه ظاهری خمیر مانند رارد به این اسم معروف است. مصرف این سوهان خالی از لطف نیست و برای یک بار هم که شده از آن استفاده کنید.

سوهان کره ای نرم

در آخر می خواهیم شما را با نوع دیگری از سوهانها که بیشترین فروش را دارند و همچنین اغلب افراد آن را به دیگر سوهانهای کره ای ترجیح می دهند یعنی سوهان کره ای نرم آشنا سازیم و اطلاعاتی کوتاه و مفید در اختیارتان قرار دهیم.

سوهانهای کره ای نرم یک ویژگی مهم در مقایسه با دیگر سوهانهای کره ای  دارد و آن نرم بودن این سوهان یعنی سوهان کره ای نرم می باشد، چون که اغلب افراد هنگام انتخاب شیرینی و نیز اینگونه از مواد بسیار خوشمزه ترجیح می دهند از شیرینیها و موارد مشابه که نرم می باشند خرید و استفاده نمایند، چرا که این سوهانها یعنی سوهانهای کره ای نرم بسیار شیرینتر می باشند و همچنین خوردن این سوهانها در نظر اغلب افراد بسیار خوشمزه تر می باشد.

سوهان کره ای نرم

سوهانهای کره ای یک نمونه از انواع سوهانها می باشند، این سوهان کره ای نرم همان گونه که از اسمشان پیداست بیشتر از کره جهت تزئین و طعم بخشی استفاده می شود، این سوهانها یعنی سوهان کره ای نازک نرم بیشتر طعم کره می دهند البته نه طعمی که باعث دلزدگی و بی میلی شما به این سوهان شود.

سوهان کره ای اصل نازک مهمترین و اصلی ترین سوهانهای صادراتی کشورمان می باشد که به کشورهای همسایه خصوصا عراق، ترکیه و همچنین کشورهای بزرگ دنیا صادر می شود، سوهان کره ای یکی از سوهانهای خاص می باشد که اغلب افراد در بهترین بودن آن هم نظر و موافق می باشند.




+ 3
مخالفم - 2
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری