پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
دوشنبه, ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ ۱۸:۲۰
۱۰
۰
نسخه چاپی

جزئیات افزایش وام مسکن برای نخبگان و استعدادهای برتر 1401

جزئیات افزایش وام مسکن برای نخبگان و استعدادهای برتر 1401
عضو هیئت مدیره بانک مسکن از افزایش وام مسکن نخبگان و استعدادهای برتر به ۶۰۰ میلیون تومان خبر داد.

به گزارش تیتربرتر: عضو هیئت مدیره بانک مسکن از افزایش وام مسکن نخبگان و استعدادهای برتر به ۶۰۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۲۰ ساله خبر داد.

وام مسکن نخبگان ۶۰۰ میلیون تومان شد

www.titrebartar.com

سید محسن فاضلیان اظهار کرد:‌ باتوجه به نقش مسکن در ایجاد آرامش خانوار و تأکید مدیران ارشد بانک درخصوص حمایت از موضوع تهیه مسکن، سقف فردی تسهیلات خرید و ساخت مسکن نخبگان و استعدادهای برتر به 600 میلیون تومان افزایش یافت.

وی ادامه داد: مطابق مصوبه هیئت مدیره بانک مسکن، برای حمایت بیشتر از فرآیند خرید و ساخت مسکن نخبگان و استعدادهای برتر، مدت بازپرداخت تسهیلات نیز 20 سال تعیین شود.

وی افزود: باتوجه به اهمیت موضوع مدیریت مصرف انرژی در ساخت مسکن، از سال های گذشته حمایت از تولید مسکن با فناوری های نوین در دستور کار مدیران ارشد بانک قرار گرفت و بر همین اساس در سیاست های اعتباری که هر سال برای مسیر تسهیلات دهی بانک تنظیم می‌شود، این مهم در اولویت اعطای تسهیلات قرار دارد.

وی اضافه کرد:‌با همین رویکرد و به منظور تشویق بیشتر انبوه سازان برای ساخت مسکن با فناوری های نوین، میزان تسهیلات برای این متقاضیان نیز در سال جاری به 600 میلیون تومان افزایش یافته بود.

فاضلیان تصریح کرد: به طور حتم با ورود شرکت های دانش بنیان به صنایع مرتبط با صنعت استراتژیک مسکن و ساختمان می‌توانیم ضمن ایجاد اشتغال، افزایش امنیت ساختمان‌های کشور، کاهش مصرف انرژی و افزایش بهره وری را شاهد باشیم.

مطالب مرتبط :

نحوه دریافت وام خرید مسکن

شرایط دریافت وام خرید مسکن 1401
شرایط دریافت وام خرید مسکن 1401

نحوه دریافت وام خرید مسکن 1401، به روش حضوری و همچنین، غیرحضوری از طریق سایت بانک مسکن، بخش سامانه درخواست تسهیلات، امکان پذیر است. از شرایط دریافت این وام، می توان به داشتن سن بالای 18 سال و باز کردن حساب سپرده اشاره نمود. شناسنامه، کارت ملی و سند ملکی، نیز از جمله مدارک لازم، برای دریافت وام خرید مسکن می باشد.

خرید مسکن، با توجه به بالا رفتن قیمت خانه ها، بسیار سخت شده است. به طوری که در حال حاضر، بسیاری از جوانان و خانواده ها، بدون دریافت وام و تسهیلات، قادر به خرید یک مسکن و منزل مسکونی نیستند. به همین دلیل، وام خرید مسکن، از جمله وام هایی است که توسط برخی از بانک های کشور، به مردم عرضه می شود.

البته، لازم به ذکر است، برای نحوه دریافت وام خرید مسکن، لازم است که اشخاص، دارای یک سری شرایط باشند. همچنین، می بایست، با توجه به قوانین تعیین شده از سوی بانک ها، جهت دریافت این وام، مدارک لازم را تهیه نموده و سپس، برای اخذ این تسهیلات، به بانک مورد نظر مراجعه نمایند.

با توجه به اهمیت بسیار زیاد تسهیلات خرید مسکن، در ادامه، در رابطه با شرایط و نحوه دریافت وام خرید مسکن در سال 1401، مدارک لازم جهت دریافت این وام، میزان مبلغ وام، میزان سپرده مورد نیاز و همچنین، جدول اقساط آن، مطالبی آورده شده است.

شرایط دریافت وام خرید مسکن 1401

خرید مسکن، در شرایطی که هزینه های بسیار زیادی، به خانواده ها تحمیل می شود، یکی از سخت ترین اقدامات زندگی برای افراد، می باشد. به همین دلیل، افراد زیادی، به دنبال اطلاع از نحوه دریافت وام خرید مسکن و یا خرید و فروش وام مسکن از طریق انتقال امتیاز آن، می باشند، تا بتوانند خانه مد نظر خودشان را خریداری کنند.

برای دریافت تسهیلات خرید مسکن ۱۴۰۱، نیاز است که اشخاص، دارای یک سری شرایط باشند تا بتوانند این تسهیلات را دریافت کنند، در غیر این صورت، امکان دریافت وام خرید مسکن، برای اشخاصی که دارای شرایط لازم برای دریافت این وام نمی باشند، وجود نخواهد داشت و لازم به ذکر است که افراد فاقد منزل مسکونی می توانند برای ثبت نام طرح جهش تولید مسکن نیز اقدام کنند.

در حال حاضر، بانک های دولتی و خصوصی مختلفی، وجود دارند که اقدام به ارائه وام خرید مسکن، می کنند که هر کدام از این بانک ها، شرایط خاصی را برای دریافت این وام، در نظر گرفته اند؛ اما به طور کلی، برای دریافت وام خرید منزل مسکونی، نیاز است که اشخاص، دارای شرایط زیر باشند.

افرادی که قصد دریافت وام خرید منزل مسکونی را دارند، باید بالای 18 سال سن داشته باشند.

آن دسته از افرادی که قصد دریافت تسهیلات خرید منزل مسکونی، از هر یک از بانک های ارائه دهنده این وام را دارند، نباید هیچ گونه سابقه چک برگشتی، در هیچ یک از بانک های کشور داشته باشند.

در صورتی که فردی، بدهی بانکی داشته باشد، امکان دریافت وام، برای وی، وجود نخواهد داشت.

برای دریافت وام خرید مسکن ۱۴۰۱، در برخی از بانک ها، نیاز به باز کردن حساب سپرده گذاری می باشد و در برخی دیگر، می توان با خرید اوراق ممتاز، وام خرید منزل مسکونی را دریافت نمود.

درآمد فرد متقاضی، می بایست مطابق با مبلغ جدول اقساط وامی باشد که قرار است پرداخت کند. معمولا بانک ها، برای تعیین حداکثر مبلغ وام، درآمد افراد را استعلام و در نظر می گیرند.

شرایط دریافت تسهیلات خرید مسکن 1401 از بانک مسکن

جهت دریافت تسهیلات خرید منزل مسکونی، بانک مسکن، این وام را به صورت غیر حضوری، به مشتریان خود، ارائه می کند. بنابراین، افراد متقاضی، می توانند با توجه به شروط لازم و همچنین، دریافت فرم ج مسکن ملی، جهت دریافت وام خرید مسکن، از طریق این بانک اقدام نمایند. در ادامه، در رابطه با شرایط وام خرید مسکن بانک مسکن، برای متقاضیان، توضیحات لازم ارائه شده است.

افرادی که قصد دریافت وام خرید مسکن را دارند، می توانند از یکی از بانک های مطرح کشور، به نام بانک سامان، این وام را دریافت نمایند. تسهیلات خرید مسکن، از طریق روش های گوناگونی، به افراد دارای شرایط داده می شود. به طور مثال، در بعضی از طرح های بانک مسکن، نیاز به سپرده گذاری و در بعضی دیگر، نیاز به خرید اوراق ممتاز می باشد.

در صورتی که افراد، می خواهند حداکثر وام خرید منزل مسکونی را دریافت کنند، باید ملک آن ها، بیش از 25 سال، قدمت نداشته باشد. در صورتی که ملک، بیش از 25 سال و تا حداکثر 30 سال، قدمت داشته باشد، سقف تسهیلات، کاهش پیدا می کند.

برای دریافت وام خرید منزل مسکونی، از محل اوراق ممتاز، امکان خرید اوراق حق تقدم، به میزان قیمت نصف وام، برای افراد وجود دارد.

برای دریافت وام خرید منزل مسکونی، از محل های دیگر، لازم است که افراد، حساب مشخصی را در بانک، باز کرده باشند.

متقاضیان دریافت وام خرید منزل مسکونی، نباید سابقه چک برگشتی و یا بدهی سررسید شده، در سیستم و نظام بانکی کشور داشته باشند.

انچه دیگران می خوانند :



+ 10
مخالفم - 7
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری