پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
شنبه, ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ ۱۶:۰۸
۷
۰
نسخه چاپی

ماجرای سینا اسدبیگی بازیکن جدید پرسپولیس چیست؟/ شکایت فولاد از پرسپولیس

ماجرای سینا اسدبیگی بازیکن جدید پرسپولیس چیست؟/ شکایت فولاد از پرسپولیس
باشگاه فولاد خوزستان نسبت به حضور سینا اسدبیگی در دیدار این تیم برابر پرسپولیس به کمیته انضباطی شکایت کرد.

به گزارش تیتربرتر ؛ عارف عارف نیا مدیر حقوقی فولاد با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از شکایت این تیم علیه پرسپولیس و اعتراض به حضور سینا اسدبیگی در زمین مسابقه خبر داد و نوشت: « بادرود و احترام. پیرو پیامهای مکرر هواداران فهیم تیم محبوبم فولاد خوزستان به استحضار میرساند که بعد از بازی پرسپولیس و فولاد، طی نامه ای به کمیته محترم انضباطی در خصوص حضور آقای سینا اسدبیگی اعتراض کردیم تا در صورت پیروزی تیم ذوب آهن در دعوای فسخ غیرموجه بازیکن و ابطال احتمالی قرارداد پرسپولیس، بتوانیم از قانون استفاده از بازیکن غیر مجاز توسط پرسپولیس استفاده و نتیجه را به سود فولاد تغییر دهیم. واحد حقوقی باشگاه مانند همیشه مدافع حق و حقوق باشگاه فولاد خوزستان است. زنده باد فولاد و فولادی »

سینا اسد بیگی با لباس پرسپولیس در دیدار روز جمعه برابر فولاد،که این بازی با نتیجه تساوی خاتمه یافت ، به میدان رفت و این مسئله باعث شد تا تیم فولاد نسبت به حضور این بازیکن در زمین معترض باشند.

باشگاه فولاد خوزستان معتقد است که باید این مسابقه سه بر صفر به نفع فولاد صادر شود.

صفحه شخصی عارف عارف نیا
صفحه شخصی عارف عارف نیا

 

مطالب مرتبط :

ماجرای پیوستن سینا اسد بیگی به پرسپولیس

سینا اسدبیگی
سینا اسدبیگی

 

جدایی ناگهانی سینا اسدبیگی از ذوب آهن و پیوستنش به پرسپولیس یکی از اتفاقاتی است که جنجال ساز شده است. اسدبیگی که طی روزهای گذشته در تمرینات ذوب آهن حضور داشت ناگهان عصر چهارشنبه خبر پیوستنش به پرسپولیس و امضای قرار داد 3 ساله با این تیم منتشر شد .

سینا اسد بیگی پس از ان در تمرینات پرسپولیس شرکت کرده و در بازی دوستانه این تیم در مقابل تیم ملی امید در ترکیب اصلی قرار گرفت و با شماره 18 به میدان رفت.

پس از این باشگاه ذوب اهن با انتشار بیانیه ای نوشت :

«در پی انتشار خبری در خصوص مذاکره و عقد قرارداد یکی از باشگاه ها با بازیکن "سینا اسدبیگی" و پیرو سئوالات مکرر هواداران فوتبال، به استحضار می رساند، آقای سینا اسدبیگی تحت قرارداد این باشگاه بوده و هرگونه مذاکره و عقد قرارداد با نامبرده دارای تبعات حقوقی می باشد.ضمنا جهت اطلاع بیشتر هواداران، نامبرده تا ظهر امروز در هتل تیم حضور داشته اند و همراه با تیم ناهار صرف کرده اند اما بعد از آن در هنگام حرکت تیم به سمت محل برگزاری مسابقه تدارکاتی با تیم مس، مسئولین تیم متوجه می شوند که نامبرده با تعویض لباس از اردو خارج شده است.ضمنا در این اتفاق برخی اشخاص ثالث نیز محرک بازیکن در این رفتار بوده اند که از طریق مراجع ذیصلاح موضوع پیگیری خواهد شد.»

سینا اسد بیگی نیز اعلام کرد : با تیم ذوب آهن برای تمدید قرارداد به توافق رسیده اما برگه قرارداد را امضا نکرده است. وی اظهار دارد که 20 روز به این باشگاه فرصت داده تا مطالباتش را بدهند اما این پول پرداخت نشده و طبق توافق خود را بازیکن آزاد دانسته و به همین دلیل با پرسپولیس قرارداد بسته است.

 باشگاه پرسپولیس نیز بیان کردکه  از سازمان لیگ استعلام گرفته و پس از این که متوجه شده اسدبیگی با ذوب آهن قراردادی امضا نکرده با این بازیکن قرارداد بسته است.

بیو گرافی سینا اسد بیگی

بیوگرافی سینا اسدبیگی
بیوگرافی سینا اسدبیگی

 

سینا اسدبیگی متولد زادهٔ ۲۶ تیر ۱۳۷۶ در سرپل ذهاب بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست هافبک دفاعی برای باشگاه پرسپولیس تهران در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند .

سینا اسدبیگی در تیم ذوب آهن

وی نخستین بازی خود در لیگ برتر را در هفتهٔ هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران ۱۴۰۰–۱۳۹۹ مقابل پیکان انجام داد، جایی که در دقیقهٔ ۷۹ به جای قاسم حدادی‌فر وارد زمین شد.

سینا اسدبیگی در تیم پرسپولیس

وی در تاریخ ۵ مرداد ۱۴۰۱ با عقد قراردادی سه ساله به پرسپولیس پیوست.

تیم پرسپولیس که با جدایی رضا اسدی به دنبال جانشینی برای این بازیکن در پست تخصصی هافبک دفاعی بود در نهایت با سینا اسدبیگی بازیکن ‌ذوب‌آهن به توافق رسید.

اسدبیگی با سرخ‌ها قراردادی سه ساله امضا کرد و برای فصل آینده به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه شد.

آنچه دیگران می خوانند :



+ 7
مخالفم - 7
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری