پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
جمعه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ ۲۱:۴۵
۵
۰
نسخه چاپی

نخستین پرتاب موشک راهبردی فتح ۳۶۰ + عکس ها

واحد مرکزی خبر : جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در مرحله دوم رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ ارتش گفت؛ برای نخستین بار موشک راهبردی فتح ۳۶۰ در این رزمایش پرتاپ و با موفقیت هدف مورد نظر را به دقت نورد اصابت قرار داد.

امیر سرتیپ نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت : موشک راهبردی فتح ۳۶۰ با قدرت تخریب فوق‌العاده و دقت بسیار بالا از لانچر ۶ فروندی پرتاب می‌شود و پس از شلیک یک هدف مشترک را ردیابی و منهدم می‌کند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در مرحله دوم رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ ارتش گفت؛ برای نخستین بار موشک راهبردی فتح ۳۶۰ در این رزمایش پرتاپ و با موفقیت هدف مورد نظر را به دقت نورد اصابت قرار داد.

امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع خبرنگاران با اشاره به پرتاب موشک‌های زمین به زمین این نیرو، اظهار داشت: در مرحله دوم رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ نیروی زمینی ارتش واحدهای موشکی این نیرو اقدام به پرتاب موشک‌های زمین به زمین فتح ۳۶۰ و فجر ۵ کردند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به مختصات موشک راهبردی فتح ۳۶۰ گفت: این موشک با سرعت ۳ ماخ علیه اهداف استراتژیک استفاده می‌شود ضمن ارتباط با ماهواره‌ها در مسیریابی سریع در لحظه فرود بر روی هدف حدودا ۴ ماخ و نزدیک به ۵ هزار کیلومتر سرعت دارد.

وی افزود: موشک راهبردی فتح ۳۶۰ با قدرت تخریب فوق‌العاده و دقت بسیار بالا از لانچر ۶ فروندی پرتاب می‌شود و پس از شلیک یک هدف مشترک را ردیابی و منهدم می‌کند.

امیر سرتیپ نعمتی در پایان از تجهیز نفربرهای نیروی زمینی ارتش به لانچر ۲ قلوی دهلاویه خبر داد و گفت: نفربرهای نیروی زمینی ارتش با نصب لانچر دو قلوی دهلاویه در برابر تهدیدات زرهی از توانمندی قابل توجهی برخوردار شدند.

نخستین پرتاب موشک راهبردی فتح ۳۶۰ + عکس ها

نخستین پرتاب موشک راهبردی فتح ۳۶۰ + عکس ها

نخستین پرتاب موشک راهبردی فتح ۳۶۰ + عکس ها

نخستین پرتاب موشک راهبردی فتح ۳۶۰ + عکس ها

 




+ 5
مخالفم - 2
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری