پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
دوشنبه, ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ ۱۵:۵۵
۷
۰
نسخه چاپی

فرمانده سپاه کردستان به دیدار خانواده مهسا امینی رفت+ تصاویر

تسنیم : سردار سید صادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان به همراه استاندار با خانواده مرحومه مهسا امینی دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده سپاه کردستان به دیدار خانواده مهسا امینی رفت+ تصاویر

سردار سید صادق حسینی به همراه استاندار و معاون سیاسی‌، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با حضور در مراسم ختم و در جمع خانواده مرحومه مهسا امینی با آنها دیدار کرد.

اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار کردستان نیز ضمن تسلیت به این خانواده، از پیگیری جدی این اتفاق ناگوار از طریق مبادی قانونی خبر داد و تصریح کرد: بررسی دقیق علت حادثه و برخورد با هر گونه قصور و تقصیر احتمالی حسب دستور رئیس جمهور مورد انتظار است.

خانواده مرحومه امینی نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از حضور و حسن نیت مسئولان کردستان، خواستار بررسی دقیق و علت مرگ فرزندشان بودند.

رئیس‌جمهور نیز روز گذشته در تماس تلفنی با خانواده مرحوم مهسا امینی، ضمن ابراز همدردی با این خانواده و طلب صبر و اجر برای آنان در این مصیبت، گفت: من در جریان سفر ازبکستان از این واقعه مطلع شدم که بلافاصله به همکارانم دستور دادم تا بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهند و مطمئن باشید این موضوع را از دستگاه‌های مسئول مطالبه خواهم کرد تا ابعاد آن روشن شود. دختر شما همچون دختر خود من است و احساس من این است که این حادثه برای یکی از عزیزان خود من پیش آمده است. اینجانب را در مصیبت خود شریک، و همدرد غم و اندوهتان بدانید.

رئیس قوه قضاییه نیز امروز با بیان اینکه به خانواده خانم امینی اطمینان می‌دهم که پرونده با دقت و سرعت پیگیری می‌شود، اظهار داشت: با دادستان تهران صحبت کرده‌‌ام و قرار است همه دوربین‌های عمومی و خصوصی مکان‌های مورد تردد بررسی شود و نتیجه تحقیقات براساس حق و موازین اعلام خواهد شد. هیچ ملاحظه‌ای در این خصوص نخواهیم داشت.

پس از دستور رئیس‌جمهور، رئیس قوه قضائیه، وزیر کشور، فرمانده کل انتظامی و دیگر مسئولان ارکان قضائی و نمایندگان مجلس کشور مبنی بر رسیدگی دقیق به این موضوع، کمیسیون قضائی مجلس برای علت فوت خانم "مهسا امینی" کمیته حقیقت‌یاب متشکل از پزشکی قانونی، حفاظت اطلاعات قوه قضائیه و مسئولین امنیتی تشکیل داده و پیگیری در حال انجام است.




+ 7
مخالفم - 7
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری