پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ ۰۸:۳۵
۳
۰
نسخه چاپی

سریال یاغی دردسرساز شد /عضو تیم ملی: ما این‌کاره نیستیم، نه بهمن‌خان داریم نه طلا و رحمان!

​علی پاکدامن در گفت و گو با خبرآنلاین درباره سریال یاغی صحبت کرد.

 

سریال یاغی دردسرساز شد /عضو تیم ملی: ما این‌کاره نیستیم، نه بهمن‌خان داریم نه طلا و رحمان!

 

 

علی پاکدامن، ملی‌پوش شمشیربازی که در مسابقات کشورهای اسلامی موفق به کسب مدال نقره شده است، در گفت و گو با خبرآنلاین درباره ساخت سریال یاغی و جلب شدن توجه جوانان به رشته کشتی گفت: من خودم از طرفداران پر و پا قرص این سریال هستم و واقعا از آن لذت بردم. به نظرم بهترین کار را کردند که برای کشتی سریال ساختند. من خودم که ورزشکار رشته دیگری هستم وقتی مسابقات کشتی برگزار می‌شو با هیجان و لذت نگاه می‌کنم و خونم به جوش می‌آید. تمرینات کشتی را دیده‌ام و واقعا عشق می‌کنم.

او در خصوص اینکه چقدر بازی‌های این سریال و صحنه‌های کشتی طبیعی است گفت: من قشنگ انگار کشتی واقعی می‌بینم. البته خب درست است که کمی فیلم و قاطی آن است. مثل سریال‌های بوکسی که خارج می‌سازند و صحنه‌های اکشن دارند. در فیلم تروی هم یک سکانش شمشیربازی دارد خب همین رشته ماست و 9 مربی بردند که به آن‌ها آموزش بدهند و حرکات ما را انجام می‌دهند و یک سری اکشن هم دارد. یاغی واقعا سریال خوبی است و همین بهتر که درباره کشتی ساختند.

پاکدامن در ادامه در خصوص مشکلات خاص این سریال برای شمشیربازها گفت: همیشه به ایران که برمی‌گردیم ما را در فرودگاه می‌گردند ولی با توجه به سریال یاغی احتمالا از سری بعد سخت‌گیری بیشتر شود. اما ما این‌کاره نیستیم و نه بهمن‌خان داریم، نه طلا و رحمان. ما اصلا این‌کاره نیستیم. فکر کنم از این سری خودمان را هم داخل دستگاه ایکس‌ری ببرند!

 

 



+ 3
مخالفم - 5
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری