پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
جمعه, ۰۱ مهر ۱۴۰۱ ۱۳:۰۰
۳
۱
نسخه چاپی

امام جمعه شهرستان انار کناره گیری کرد

فارس : حجت‌الاسلام حسن منتظری گفت: ۱۴ سال خدمت‌گزاری به مردم شریف و بزرگوار انار برایم افتخار بود و با درخواست مرخصی یک‌ساله از شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، فعلا از پذیرش خدمت در سایر شهرها معذورم.

امام جمعه شهرستان انار کناره گیری کرد

حجت‌الاسلام حسن منتظری امروز در آخرین اقامه نماز جمعه در شهرستان انار با بیان اینکه یکی از هنرهای انسان‌های مومن دشمن‌شناسی است، اظهار کرد: اهداف اغتشاشگران اعتراض به مرگ یک خانم ۲۲ساله نیست،  آنها با اهانت‌شان به قرآن کریم، آتش‌زدن مساجد و موکب‌های حسینی، با اصل دین مشکل دارند.

وی با بیان اینکه پدران و مادران مراقب سوءاستفاده دشمنان از هیجانات و احساسات نوجوانان و جوانان باشند، تصریح کرد: حمایت آمریکا، رژیم صهیونیستی، آل سعود، گروهک منافقین، سلطنت‌طلبان و تجزیه‌طلبان از آشوب‌گران هویت واقعی آنها را نشان می‌دهد.

منتظری ابراز کرد: برنامه‌های آموزشی شبکه‌های تلویزیونی معاند و همچنین شبکه‌های اجتماعی این روزها پیرامون چگونگی ساخت مواد آتش‌زا، آموزش نحوه درگیری با نیروهای انتظامی، حمله به مراکز حساس و حیاتی، پروژه کشته‌سازی و دیگر موارد است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: هفته دفاع مقدس یاد آور رشادت‌ها،  مجاهدت‌های رزمندگان مخلص و شهیدان جان‌برکف است که به فرمایش امام خامنه‌ای باید این حماسه‌ها به اطلاع نسل‌های بعدی برسد.

منتظری خاطرنشان کرد: فرهنگیان محترم با شروع سال تحصیلی میلیون‌ها دانش‌آموز را به‌عنوان امانت تحویل می‌گیرند که برای آنها و دانش‌آموزان آرزوی موفقیت می‌کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: قریب به چهارده سال خدمتگزاری به مردم شریف و بزرگوار انار در سمت امامت جمعه  افتخاری بس بزرگ است. اینجانب بعد از اتمام  دو دوره سه‌ساله امامت جمعه با درخواست مرخصی یک‌ساله از ریاست محترم شورا،  فعلا از پذیرش امامت جمعه در سایر شهرها عذرخواهی کردم و در این مدت سعی کردم در سختی‌ها و خوشی‌ها در کنار مردم با شرافت و با کرامت شهرم باشم.

وی با اشاره به اینکه زمانی این منصب‌ها ارزش دارد که انسان بتواند گره‌ای از مشکلات مردم را باز کند، یادآور شد: شیرین‌ترین خاطره با همشهریان عزیز، در طول این ۱۴سال این بود که بعد از حدود شش سال پیگیری‌های مداوم و حمایت‌های شما مردم و مسؤولان وقت، بخش انار تبدیل  به شهرستان شد و با استقلال ادارات و نهادها،  مردم از سفرهای هر روزه به رفسنجان و خسارت‌ها و خطرات آن راحت شدند.




+ 3
مخالفم - 4
نظرات : 1
منتشر نشده : 0
 
ir
+0
unlike
-0
ناشناس ۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۰:۲۹
پاسخ
comments امام جمعه انار کناره گیری نکردند بلکه ..............ک ردند ومرخصی یکساله ............... است
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری