پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
یکشنبه, ۰۳ مهر ۱۴۰۱ ۱۵:۲۰
۳
۰
نسخه چاپی

واکنش امام جمعه اهواز به اعتراضات در کشور/ کور خوانده‌اند که بتوانند حجاب را بردارند!

حوزه نیوز : ​نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: ما امت اسلامی همواره خواستار اجرای قانون حجاب در ایران اسلامی هستیم.

واکنش امام جمعه اهواز به اعتراضات در کشور/ کور خوانده‌اند که بتوانند حجاب را بردارند!

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، امروز در اجتماع امت رسول الله(ص) علیه آشوبگران با اشاره به تلاش دشمن برای انتقام از حماسه اربعین حسینی، اظهار داشت: بنا به تعبیر رهبر معظم انقلاب دشمن تبلیغ می‌کند که دین مردم ضعیف شده، اما امسال شاهد حضور بالغ بر ۵ میلیون زائر از ایران اسلامی بودیم.

وی با اشاره به حضور چند میلیونی امت اسلامی در مشهد مقدس و استقبال از عزاداری های حسینی، گفت: آیا این استقبال از مراسم های دینی و دین داری مردم نیست؟

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: دشمن نمی‌تواند ببیند که امت اسلامی در صحنه ها هستند، لذا با رمز گشت ارشاد به دنبال انتقام گرفتن هستند.

امام جمعه اهواز تصریح کرد: آمریکا و دست نشانده های آن به دنبال تحقق حقوق بشر آمریکایی در ایران اسلامی هستند، در صورتی که در سال ۲۰۲۲ میلادی بالغ بر ۷۰۰ انسان بی گناه در آمریکا کشته شدند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد گفت: از بین خود همین فتنه گران، شهردار اسبق تهران همسر خود را به ضرب گلوله کشت، اما هیچ کدام از آنها حرفی نزدند. آیا اکنون به فکر بانوان ایران اسلامی هستند؟

وی با تأکید بر اینکه امت اسلامی در صحنه های گوناگون حضور دارند، ادامه داد: اینهایی که می‌گویند قانون حجاب باید برداشته شود بدانند که حجاب قانون الهی، قرآن کریم و اهل بیت(ع) و ثانیاً تبدیل به قانون شده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: دشمنان بداند امت اسلامی برای تحقق مبانی اسلامی خون داده است و کور خوانده که با این آشوب ها بتوانند حجاب را بردارند. ما امت اسلامی همواره خواستار اجرای قانون حجاب در ایران اسلامی هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با اشاره به نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی به عنوان اقتدار نظام مقدس اسلامی، افزود: همواره از نیروی انتظامی حمایت خواهیم کرد.




+ 3
مخالفم - 5
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری