پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
جمعه, ۲۹ مهر ۱۴۰۱ ۱۵:۰۰
۲
۰
نسخه چاپی

خط و نشان امام جمعه قم برای سلبریتی‌ها

ایرنا : خطیب جمعه قم با تاکید بر ضرورت پایان دادن استعمار شبکه‌های مجازی و پایبندی آنها به قوانین ملی خواستار جلوگیری از فعالیت این پلتفرم‌های بیگانه شد.

خط و نشان امام جمعه قم برای سلبریتی‌ها

خطیب جمعه قم با تاکید بر اینکه باید با آشوبگران حوادث اخیر با اشد مجازات برخورد شود تا درس عبرتی برای دیگران شود گفت: همچنین لازم است با سلیبریتی هایی که آشکارا دعوت به آشوب و کشف حجاب کردند برخورد شود.

آیت‌الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم، با اشاره به حوادث اخیر، اضافه کرد: تلاش در اطلاع رسانی سریع و بموقع، خنثی سازی فعالیت رسانه ای جنبش مجازی، عدم تأثیرپذیری نیروهای انقلاب از وارونه جلوه دادن واقعیت ها و رصد و کنترل آشوبگران مورد توجه دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی باشد.

امام جمعه قم عنوان کرد: همچنین با دیگر سلیبریتی هایی که تحت تاثیر حوادث اخیر جو زده شده و صحبت هایی بیان کرده بودند نیز تعهد محکمی برای عدم تکرار مواضع اخیر گرفته شود.

سعیدی با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی سریع رسانه‌های رسمی ابراز کرد: رسانه‌ های رسمی کشور با سکوت ۴۸ ساعته در حوادث اخیر سبب شدند تا مرجعیت رسانه ای بار دیگر در دست رسانه های خارج نشین قرار بگیرد.

وی با تاکید بر ضرورت پایان دادن استعمار شبکه‌های مجازی و پایبندی آنها به قوانین ملی خواستار جلوگیری از فعالیت این پلتفرم‌های بیگانه شد.

وی در ادامه سخنان خود از حضرت فاطمه معصومه (س) به عنوان مهاجر الی الله یاد کرد و بیان داشت: خداوند نوید آینده روشن و پربرکتی را برای افرادی که بخاطر دین خدا مهاجرت می کنند، داده است. با سفر این بانوی با کرامت به این شهر، قم به مهمترین مرکز در تولید علم و معارف اهلیت تبدیل شده است.

۲۳ رییع الاول و سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه (س) به قم بعنوان روز قم نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: مردم قم هم باید با سبک زندگی صحیح و تبیین و ترویج معارف اهل‌بیت (ع) بتوانند قدمی در این مسیر برداشته و لایق زندگی در این شهر پربرکت را داشته باشند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) همچنین با اشاره به مخالفت امام راحل با قانون کاپیتولاسیون در سال ۱۳۴۳ اظهار داشت: این حرکت امام راحل بخش مهمی از شکل گیری انقلاب اسلامی بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، بیان کرد: منافق سوء نیت دارد و از این رو مشکلات و زاویه نگاهشان هیچ وقت با مومنان مخلص از طریق گفت و گو و مباحث علمی برطرف نخواهد شد.




+ 2
مخالفم - 6
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری