پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۰۴ آبان ۱۴۰۱ ۰۱:۵۰
۴
۰
نسخه چاپی

درخواست روسیه برای برگزاری دو نشست اضطراری شورای امنیت

فارس : ایران بارها هرگونه ارائه پهپاد به روسیه را رد کرده و مسکو نیز تاکید کرده که در عملیات نظامی خود در اوکراین از تسلیحات روسی استفاده می‌کند.

درخواست روسیه برای برگزاری دو نشست اضطراری شورای امنیت

نماینده روسیه روز سه‌شنبه اعلام کرد که این کشور خواستار برگزاری دو نشست اضطراری شورای امنیت درباره موضوعات مرتبط با اوکراین است.

«دیمیتری پولیانسکی» نماینده روسیه در سازمان ملل روز سه‌شنبه خواستار برگزاری دو نشست اضطراری شورای امنیت برای بررسی موضوعات مرتبط با اوکراین شد.

وی که در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد گفت: «روز چهارشنبه با توجه به درخواست انجام تحقیقات در چارچوب قطعنامه ۲۲۳۱ در مورد انطباق با منشور سازمان ملل صحبت خواهیم کرد و روز پنجشنبه نیز درخواست جلسه‌ای بر اساس ماده ششم کنوانسیون منع سلاح‌های بیولوژیکی و سمی خواهیم داشت».

انتظار می‌رود نشست روز چهارشنبه درباره اتهامات کشورهای غربی علیه روسیه و ایران در خصوص استفاده از پهپادها در جنگ اوکراین خواهد بود. کشورهای غربی از مجمع عمومی سازمان ملل درخواست کرده‌اند تا تحقیقاتی در این زمینه انجام شود.

ایران بارها هرگونه ارائه پهپاد به روسیه را رد کرده و مسکو نیز تاکید کرده که در عملیات نظامی خود در اوکراین از تسلیحات روسی استفاده می‌کند.

درخواست روسیه برای نشست دوم درباره آزمایش‌های بیولوژیکی در خاک اوکراین و فعالیت کارشناسان آمریکایی در این آزمایشگاه‌ها می‌باشد.




+ 4
مخالفم - 2
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری