پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۱۷ آبان ۱۴۰۱ ۲۳:۰۰
۲
۰
نسخه چاپی

وزیر ورزش: همه کمک کنیم تا حاشیه‌ای برای تیم ملی ایجاد نشود

فارس : سجادی درمورد حمایت دولت از تیم ملی و احتمال صعود فوتبال ایران از گروهش به مرحله دوم، گفت: ورزش قابل پیش‌بینی نیست اما همه به نتایج این تیم امیدوار هستیم. تیم خیلی خوبی داریم و همه دعا می‌کنیم که تیم ملی به مرحله دوم صعود کند.

وزیر ورزش: همه کمک کنیم تا حاشیه‌ای برای تیم ملی ایجاد نشود

حمید سجادی در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی و بدرقه‌ ملی‌پوشان برای حضور در جام‌جهانی قطر اظهار داشت: برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم. تاکنون هم اخبار خوبی را تاج و نبی از روند کار، تمرینات، آمادگی و تدارکات تیم اعلام کردند. یک بازی تدارکاتی هم روز پنج‌شنبه برگزار خواهد شد. به محض ورود به قطر هم یک بازی تدارکاتی برگزار خواهد شد و امیدوارم این برنامه‌ها یک به یک محقق شود. انشالله تیم ملی اعزام و سفر خوبی هم داشته باشد. امیدوارم در این روزها دعای خیر مردم بدرقه راه ملی‌پوشان باشد و همه کمک کنیم تا حاشیه‌ای برای تیم ملی ایجاد نشود. در این چند روز همه باید با هم متحد باشیم.

وی درمورد حمایت دولت از تیم ملی و احتمال صعود فوتبال ایران از گروهش به مرحله دوم، گفت: ورزش قابل پیش‌بینی نیست اما همه به نتایج این تیم امیدوار هستیم. تیم خیلی خوبی داریم و همه دعا می‌کنیم که تیم ملی به مرحله دوم صعود کند. مهمتر از صعود کیفیت حضور در مسابقات است که فکر می‌کنم مردم شاهد بازی‌های خوبی باشند. در این روزها همه باید دست در دست هم بدهیم و قلب‌ها را نزدیک کنیم تا به دور از هر حاشیه‌ای برای تیم ملی آرزوی موفقیت کنیم. 

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: انشالله ایرانی‌هایی که عازم قطر هستند روزهای خوبی را تجربه کرده و از فرصت‌های جام جهانی به خوبی استفاده کنند. جمع قابل توجهی از ایران عازم قطر هستند. ضمن اینکه حدود ۹ هزار نفر هم ایرانیان مقیم قطر هستند و بلیت تهیه کرده‌اند. در ایران هم فکر می‌کنم حدود ۲۲ هزار نفر بلیت تهیه کرده‌اند که امیدوارم اعزام آنها به راحتی انجام شود. امیدوارم همه این افراد در کنار تیم ملی باشند تا ملی‌پوشان تنها نباشند. 

سجادی درخصوص شایعه حذف ایران از جام جهانی به دلایل سیاسی، تصریح کرد: الان در جشن رونمایی از پیراهن تیم ملی هستیم، آن وقت شما صحبت از حذف تیم ملی می‌کنید؟ این چه سوالی است؟ بارها گفته‌ام که این صحبت‌ها بی‌اساس بوده و مبنایی ندارد. 




+ 2
مخالفم - 2
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری