پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۰۳ آذر ۱۴۰۱ ۰۸:۵۰
۱
۰
نسخه چاپی

رکود به بازار کفش رسید/ افزایش 30 درصدی قیمت کفش‌ زمستانی

تیتربرتر: قیمت انواع کفش‌های زمستانی حدود ۳۰ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است.

 

رکود به بازار کفش رسید/ افزایش 30 درصدی قیمت کفش‌ زمستانی

 

 

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان کفش‌های دست‌دوز تهران از افزایش ۳۰ درصدی قیمت کفش زمستانی نسبت به سال قبل و رکود در این بازار خبر داد.

رسول شجری با بیان اینکه تولید کفش زمستانی از برج پنج آغاز شده، اظهار کرد: تولید محصولات برای هر فصل از فصل قبلش شروع می‌شود. بنابراین در حال حاضر بازار تامین است، اما تاکنون شرایط خوبی برای بازار زمستان شاهد نبودیم.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان کفش‌های دست‌دوز تهران درباره میزان افزایش قیمت کفش‌های زمستانی نسبت به سال قبل نیز گفت: با توجه به افزایش نرخ دستمزد و قیمت مواد اولیه‌ای که متاثر از نرخ ارز هستند، از ابتدای سال جاری، قیمت انواع کفش‌های زمستانی حدود ۳۰ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است.

وی افزود: البته با توجه به شرایط رکود و نبود تعادل بین عرضه و تقاضا، تولیدکنندگان نمی‌توانند قیمت تمام شده را هم دریافت کنند.

گفتنی است طبق اعلام  اتحادیه  توان تولید سالانه کفش برای بیش از ۴۵۰ میلیون نفر در کشور وجود دارد، اما مصرف حدود ۲۴۰ تا ۲۵۰ میلیون جفت کفش است.  بخشی از این تولید مازاد، حدود ۱۲۰ میلیون دلار، صادر می‌شود، اما ظرفیت صادرات بین ۸۰۰ میلیون تا یک میلیارد دلار است.

 

 



+ 1
مخالفم - 3
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری