پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
شنبه, ۰۵ آذر ۱۴۰۱ ۰۶:۴۵
۱
۰
نسخه چاپی

کنایه های تند جمهوری اسلامی: دولت رئیسی که با معجزه، واکسن کرونا وارد می کرد، آنتی بیوتیک هم بیاورید /زمستان سخت برای اروپایی هاست نه ما!

​جمهوری اسلامی در مطلبی به انتقاد شدید از وضعیت دارو در کشور پرداخت.

 

کنایه های تند جمهوری اسلامی: دولت رئیسی که با معجزه، واکسن کرونا وارد می کرد، آنتی بیوتیک هم بیاورید /زمستان سخت برای اروپایی هاست نه ما!

 

 

در این مطلب آمده است:

دولت محترم سیزدهم پیشتر‌ها دست اعجاز داشت. مگر نه این که به محض در اختیار گرفتنِ زمامِ امور به کف با کفایت خود، مشکل واکسن ضد کرونا را رفع کرد؟خب چرا در دیگر حوزه‌های دارویی چنین تدبیر نمی‌کنند که حالا آنتی بیوتیک و داروهای سوپری هم برای مردم به یک مشکل تبدیل شوند آن هم در فصل شیوع آنفلوآنزایی که خیلی‌ها را خانوادگی گرفتار می‌کند؟

آرزو می‌کنیم حضرات مسئولان، برای واردات دارو‌های مورد نیاز، به ویژه آنتی بیوتیک‌ها سرِ با کفایت را از جَیبِ تفکر و تدبر به در آورند و به فرمانی، مشکل کمبود دارو را حل کنند. هنوز زمستان نرسیده و هوا آنقدر‌ها سرد نشده که سوز سرما سر‌ها را بیازارد. تازه، زمستان سخت برای اروپایی هاست نه برای ما! بگذریم.

 کلیپی هست که در صدر فهرستِ موفقیت‌های دولت محترم ،جناب رئیسی از حل مشکل واکسن‌های ضد کرونا می‌گفت. اما  خبرگزاری اصولگرای فارس، در گزارشی مفصل از خریداری ۱۱۰ میلیون دوز واکسن در دولت دوازدهم نوشته بود.انگار سهم دولت محترم تازه وارد، فقط "وارد" کردن آن بود و پُزی که دوستان دادند.

اشکالی ندارد، فدای سر همه دوستان. فقط بزرگواران ،امروز برای مشکل دارو همت کنند  چون دیگر دولت دوازدهم نیست که خرید کند. زمستان، فصل شیوع آنفلوآنزا هم در راه است. سختی و سرمایش که اروپا را از پا بیندازد، سرما خوردگیش می‌تواند برای ما زحمت ایجاد کند. پس برای کم کردن زحمت مردمِ انقلابی، دولت مردمی و انقلابی، زودتر اقدام کند.

 

 

 



+ 1
مخالفم - 2
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری