پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۰۸ آذر ۱۴۰۱ ۰۶:۲۰
۱
۰
نسخه چاپی

با نحوه نشستن خود به شخصیت‌تان پی ببرید

نحوه نشستن روی صندلی ماهیت شخصیت واقعی ما را نشان می‌دهد، زیرا همه ما بر اساس ضمیر ناخودآگاهمان رفتار می‌کنیم.

با نحوه نشستن خود به شخصیت‌تان پی ببرید

 روانشناسان می‌گویند که نحوه نشستن شما روی صندلی ماهیت شخصیت واقعی شما را نشان می‌دهد، زیرا ما بر اساس ضمیر ناخودآگاهمان رفتار می‌کنیم. شما چگونه روی صندلی می‌نشینید؟

با نحوه نشستن خود به شخصیت‌تان پی ببرید | شما چگونه روی صندلی می‌نشینید؟

۱. زانو صاف

شما هوش بالایی دارید، صادق، عاشق پاکیزگی، محتاط و ساکت هستید. شخصیت کاریزماتیک و جذابی دارید و خودانگیختگی را دوست دارید. وقت شناس هستید و به مهارت‌های خودتان ایمان دارید. نگرشی مثبت و خوش بینانه به زندگی دارید، اما در عشق خود بزرگ بین هستید، از ترد شدن نمی‌ترسید و اعتماد به نفس بالایی دارید. اگر هنگام صحبت کردن دست هایتان را تکان می‌دهید تفکری منطقی دارید، در کارهایتان دقیق و عملگرا هستید. کارهایتان را هوشمندانه انجام می‌دهید و به کار سخت اعتقادی ندارید. دوست دارید خانه، میز کار، محل کار، دفاتر و ... خود را تمیز و مرتب نگه دارید. دوست ندارید شایعه پراکنی کنید یا پشت سر مردم صحبت کنید. احساسات خودتان را کنترل می‌کنید و سعی می‌کنید با کسی درگیر نشوید. ذهنی فوق‌العاده آرام دارید که به شما کمک می‌کند احساسات خودتان را در موقعیت‌های بد کنترل کنید و آرامشتان را حفظ کنید.

 

۲. زانو از هم جدا

اگر با زانوهای باز می‌نشینید، یعنی به شدت خود محور، قضاوت کننده و متکبر هستید. اما در درون، از اضطراب و نگرانی رنج می‌برید. بیش از حد برای رسیدن به کمال و اهدافتان تلاش می‌کنید به همین خاطر زندگی پر هرج و مرجی دارید. قدرت توجه و تمرکز شما پایین است و تمرکز روی چیزها برای شما دشوار است و به راحتی حواستان پرت می‌شود. همیشه مجذوب چیزهای جدید می‌شوید و پروژه‌ها و کارهایتان را نیمه کاره رها می‌کنید. شما مهارت‌های ارتباطی خوبی دارید. قبل از اینکه چیزی بگویید، فکر نمی‌کنید و این کارتان منجر به دعوا و درگیری می‌شود. خیلی زود خسته می‌شوید. شما به روابط خودتان متعهد نیستید و ممکن است ناگهان روابطتان را ترک کنید.

۳. پاهای ضربدری

شما ایده‌های بسیار روشن و تخیل فوق‌العاده بالایی دارید و بسیار جزئی‌نگر هستید. با چشمان باز خیال پردازی می‌کنید و در تخیل خودتان گم می‌شوید، به همین خاطر افکارتان منحرف می‌شود. دوست ندارید جلب توجه کنید یا با صدای بلند صحبت کنید. سعی می‌کنید از محیط امن خودتان خارج نشوید و به سختی اجازه می‌دهید افراد وارد زندگی شما شوند. در گذشته شکست عاطفی بزرگی خوردید، به همین خاطر از قلبتان محافظت می‌کنید. شما از طرد شدن یا ناامید شدن می‌ترسید. متخصصان زبان بدن گفته‌اند که اگر فردی آرام با پاهای روی هم نشسته باشد، اعتماد به نفس و مهارت اجتماعی بالایی دارد، اما اگر فردی با پاهای ضربدری نشسته باشد و بی قرار باشد نشان می‌دهد که مضطرب، عصبی و یا دچار استرس است.




+ 1
مخالفم - 2
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری