پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۰۹ آذر ۱۴۰۱ ۱۹:۱۵
۶
۰
نسخه چاپی

انگلیس مقامات روسی را نقره داغ کرد

مهر : انگلیس بسته تحریمی جدید علیه ۲۲ مقام دولت روسیه وضع کرده است.

انگلیس مقامات روسی را نقره داغ کرد

رویترز گزارش داد، انگلیس امروز چهارشنبه از بسته تحریمی جدیدی علیه روسیه خبر داد که بر اساس آن مقامات مسکو که در جریان بسیج عمومی نیروها برای مشارکت در عملیات ویژه نظامی این کشور در اوکراین نقش داشتند، هدف قرار داده شدند.

در بسته تحریمی جدید لندن علیه مسکو، ۲۲ مقام روسیه به بهانه مباشرت در عملیات ویژه نظامی در اوکراین هدف قرار گرفتند.

چین از پهپاد نظامی قاره پیما رونمایی کرد

بر اساس اعلام رویترز، «دنیس مانتوروف» (Denis Manturov) معاون نخست وزیر روسیه از جمله این مقامات روس به شمار می آید که به اتهام واهی کمک به توسعه تسلیحات روسیه علیه اوکراین و تجهیز نیروهای بسیج این کشور هدف تحریم قرار گرفته است.

تجهیزات نظامی جدید در راه اوکراین/ آمریکا به کی‌یف پاتریوت می دهد

انگلیس همچنین ۱۰ فرماندار روس را به دلیل نقش آنها در آنچه «حمایت مالی از دولت های نیابتی مسکو در اوکراین» ادعا شد است، در لیست تحریم های خود قرار داده است.

در بیانیه صادره از سوی وزارت امور خارجه انگلیس در تارنمای دولت این کشور ادعا شده است که بسته تحریمی جدید کسانی را که مروج جنگ در اوکراین بوده‌ اند هدف قرار داده است.

«جیمز کلورلی» وزیر امور خارجه در این باره ادعا کرد: تصمیم روسیه برای بسیج شهروندان روس، تلاشی ناامیدانه برای غلبه بر اوکراینی‌ ها بود که از قلمرو خود دفاع می‌ کردند. اما این اقدام شکست خورد!امروز ما افرادی را تحریم کردیم که این تصمیم اجباری را اجرا کردند و هزاران شهروند روسی را برای شرکت در جنگ غیرقانونی پوتین اعزام کردند!

از آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین، آمریکا و کشورهای غربی برای توقف پیشروی نیروهای ارتش روسیه، علاوه بر حمایت‌ های سیاسی و ارسال تسلیحات پیشرفته به اوکراین، در چند ماه اخیر تحریم‌ های شدیدی علیه مسکو اعمال کرده‌اند.




+ 6
مخالفم - 1
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری