پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
یکشنبه, ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ۱۱:۴۰
۲
۰
نسخه چاپی

دفتر مولوی عبدالحمید بیانیه داد

عرشه آنلاین : دفتر مولوی عبدالحمید امام‌جمعه اهل سنت زاهدان پیرامون برخی حواشی پیش‌آمده در روز جمعه بیانیه ای صادر کرد

 

دفتر مولوی عبدالحمید بیانیه داد

 

 

دراین بیانیه ضمن محکوم کردن اقدامات ساختارشکنانه افرادی که نفوذی خوانده شده است تاکید شده که مردم استان سیستان‌وبلوچستان نسبت به تمامیت ارضی کشور حساس هستند، به عوامل نفوذی هشدار داده می‌شود اگر در آینده بخواهند از این محیط سوء استفاده کنند، با آنها برخورد خواهد شد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

به اطلاع مردم عزیز ایران می‌رساند در مراسم نماز جمعۀ ۱۱ آذر و پس از آن، برخی افراد نفوذی برای تحت‌الشعاع قرار دادن سخنان شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید به اقداماتی ساختارشکنانه روی آورده‌اند که ستاد انتظامات مسجد جامع مکی برخی از این افراد را رصد و شناسایی کرده است.

یکی از افراد نفوذی با برنامه‌ریزی قبلی و با اهدافی سوء، پرچم مربوط به برخی گروه‌های جدایی‌طلب را در حین خطبۀ جمعه به دست گرفته و عکس آن را پخش نموده است؛ ستاد انتظامات مسجد مکی پس از مشاهدۀ آن فورا وارد عمل شده و پرچم را جمع‌آوری کرده است.

همچنین، برخی از نیروهای نفوذی که اقدام به سردادن شعارهای هنجارشکن و تخریب اموال عمومی و خصوصی می‌کرده‌اند، رصد و شناسایی شده‌اند. این افراد از سوی مراکز و مجموعه‌های معلوم‌الحال اجیر و ساماندهی شده‌اند که اکنون با پخش همان تصاویر در حال تبلیغات سوء و تخریب هستند.

ضمن تأکید بر اینکه مردم استان سیستان‌وبلوچستان نسبت به تمامیت ارضی کشور حساس هستند، به عوامل نفوذی هشدار داده می‌شود اگر در آینده بخواهند از این محیط سوء استفاده کنند، با آنها برخورد خواهد شد.

ناگفته نماند شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید در خطبه‌های نماز جمعه همچون گذشته بر تأمین و حفظ حقوق آحاد ملت ایران از هر دین و آئین و مذهبی که باشند، تأکید کرده‌اند و معترضین را از تخریب اموال عمومی و خصوصی و ناسزاگویی و توهین برحذر داشته‌اند.

 

 



+ 2
مخالفم - 2
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری