پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۱۴ دی ۱۴۰۱ ۲۰:۱۵
۲
۱
نسخه چاپی

مدیریت بحران استان تهران هشدار داد

مهر : یزدی مهر گفت: طبق پیش بینی‌های هواشناسی از فردا به دلیل عدم وزش باد قابل ملاحظه ماندگاری آلودگی هوا را خواهیم داشت.

مدیریت بحران استان تهران هشدار داد

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد آلودگی هوا تا جمعه ۱۶ دی ماه خبر داد و گفت:هوا برای همه افراد جامعه ناسالم و آلودگی ماندگار است مردم ترددهای غیرضروری را مدیریت کنند.

حامد یزدی مهر، عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به گزارش سازمان هواشناسی از صدور هشدار سطح زرد آلودگی هوا از فردا پنجشنبه ۱۵ تا جمعه ۱۶ دی ماه خبر داد.

وی با بیان اینکه منطقه اثر شدت آلودگی هوا در مناطق پرتردد شهری است افزود: با توجه به اینکه کیفیت هوا تا حد ناسالم برای همه گروه‌های حساس است توصیه مدیریت بحران این است که گروه‌های حساس به طور اکید از تردد در فضای باز خودداری کنند و همه افراد ترددها یشان را مدیریت کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بیان داشت: در صورت مهار نشدن منابع آلاینده (ثابت و متحرک) کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای همه گروه‌ها پیش‌بینی شده است.

یزدی مهر با اشاره به احتمال بروز علائم تنفسی در افراد حساس و تشدید بیماری‌های قلبی، ریوی در معرض هوای آلوده قرار نگیرند و افراد حتماً در منازل خود بمانند و از قرار گرفتن در محیط باز تا حد امکان خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با تاکید بر اینکه مایعات به ویژه مصرف شیر کمک می‌کند تا آلاینده‌ها آسیب کمتری به بدن بزنند، افزود: به ورزشکاران توصیه می‌شود از انجام فعالیت شدید ورزشی خودداری کنند و استفاده از ماسک برای کسانی که مجبور به تردد در محیط بیرون هستند، ضروری است.




+ 2
مخالفم - 0
نظرات : 1
منتشر نشده : 0
 
ir
+0
unlike
-0
ممد ۰۱/۱۰/۱۷ - ۱۲:۲۸
پاسخ
comments آنوقت تعطیل نمیکنید:|
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری