پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ ۲۳:۲۵
۱
۰
نسخه چاپی

آقای شهردار استغفا کرد

مهر : ​وحید اصغری‌پور به عنوان سرپرست جدید شهرداری میاندوآب انتخاب شد.

آقای شهردار استغفا کرد

در دومین جلسه فوق‌العاده شورای اسلامی شهر میاندوآب عصر چهارشنبه با حضور معاون عمرانی فرماندار این شهرستان برگزار شد، اصغری‌پور از کارکنان رسمی شهرداری میاندوآب در پی استعفای بابک قدیمی شهردار سابق این شهر به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری میاندوآب در این جلسه با بیان اینکه حرکت بچگانه اتحادیه اروپا در خصوص سپاه پاسداران را محکوم می‌کنیم، اظهار کرد: شورای شهر همان‌طور که از نامش پیداست، جمع شدن افراد منتخب مردم و مشورت درباره مسائل شهری است.

ماجرای تیراندازی در یکی از مدارس قلعه گنج

ناصر سلمان زاده افزود: وظیفه اعضای شورا که با رأی مردم انتخاب شده‌اند، سنگین است و باید در قبال اعتماد مردم احساس وظیفه و تکلیف کنند و نباید موارد خصوصی به شورا راه پیدا کند.

وی اظهار کرد: اعضای شورای شهر باید به وظایف قانونی خود عمل کنند و با اینکه با استعفای شهردار موافقت شد، باید برای انتخاب شهردار جدید در اسرع وقت اهتمام جدی داشته باشند

سلمان زاده با قدردانی از از زحمات بابک قدیمی در تصدی پست شهرداری میاندوآب، ادامه داد: شورا در انتخاب شهردار جدید تلاش کند چون باید بزودی تکلیف بودجه سال آینده شهرداری مشخص شود.

وی همچنین اضافه کرد: انتخاب سرپرست برای شهرداری، نباید موضوع انتخاب شهردار را به عنوان وظیفه اصلی شورای شهر به تأخیر بیندازد چراکه برای پیشرفت شهر و تسهیل امور مردم باید شهردار انتخاب شود.

اصغری‌پور برای دومین بار در شورای ششم و چهار بار هم در سال‌های گذشته به عنوان سرپرست شهرداری میاندوآب انتخاب می‌شود که از این حیث رکورددار سرپرستی شهرداری میاندوآب است.

بابک قدیمی به مدت ۱۳ ماه سکاندار شهرداری میاندوآب بود که یکم بهمن ماه جاری از سمت خود استعفا داد.




+ 1
مخالفم - 2
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری