پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ۲۳:۰۵
۱
۱
نسخه چاپی

وقتی اصلاح‌طلبان از روحانی نقد نکردند، مگر ما دیوانه‌ایم از رئیسی سوال کنیم!

هم میهن : حسن نوروزی گفت: وقتی دولت ۵۷درصد افزایش مالیات را از جیب مردم در بودجه ۱۴۰۲ دنبال می‌کند و آیا این موضوع جایی برای سؤال از رئیس دولت ندارد؟

وقتی اصلاح‌طلبان از روحانی نقد نکردند، مگر ما دیوانه‌ایم از رئیسی سوال کنیم!

حسن نوروزی نماینده رباط‌کریم یکی از نمایندگانی است که با سؤال از رئیس‌جمهوری مخالف است. او تاکید کرد: «من این طرح را ندیده‌ام. اما سؤال از رئیس دولت صد در صد اشتباه است. ما اصولگرا هستیم و باید دولت را پشتیبانی کنیم. مجلس قبل که ۵۰ درصد اصلاح‌طلب بودند یک سخنرانی یا نقد به آقای روحانی نداشتند. مگر ما دیوانه شده‌ایم که در این شرایط از رئیس دولت سؤال کنیم؟ آن‌هم در شرایطی که آقای روحانی گفته بود: «اگر این دولت روی کار بیاید نمی‌تواند حقوق یک ماه را هم بپردازد.» مگر دیوانه شده‌ایم که طرح سؤال را دنبال کنیم؟» او در پاسخ به این سؤال که وقتی دولت ۵۷درصد افزایش مالیات را از جیب مردم در بودجه ۱۴۰۲ دنبال می‌کند و آیا این موضوع جایی برای سؤال از رئیس دولت ندارد؟ گفت: «باید این کار را انجام دهد. از کشورهای دیگر باید یاد بگیریم. در کشورهای توسعه‌یافته مالیات‌ها بسیار سنگین است.»




+ 1
مخالفم - 2
نظرات : 1
منتشر نشده : 0
 
ir
+0
unlike
-0
سعید ۰۱/۱۱/۱۳ - ۰۷:۱۳
پاسخ
comments فقط مالیات گرفتن را از کشورهای توسعه یافته باید یاد بگیرین؟ آن کشورها در مقابل دریافت مالیات خدمات بیشتری به مردم می دهند
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری