پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ۲۳:۳۰
۱
۰
نسخه چاپی

حسن یزدانی با اقتدار قهرمان شد

تیتربرتر : حسن یزدانی با برتری مقابل حریف ژاپنی به مدال طلای تورنمنت رنکینگ کرواسی رسید.

 

حسن یزدانی با اقتدار قهرمان شد

 

 

در پایان رقابت های روز نخست تورنمنت رنکینگ کشتی آزاد در زاگرب کرواسی، حسن یزدانی دارنده مدال های طلای جهان و المپیک در دیدار فینال مقابل هایاتو ایشیگورو از ژاپن به روی تشک رفت و در پایان با امتیاز عالی ۱۳ بر ۲ به برتری رسید و با اقتدار به مدال طلای این رقابت ها رسید.

حریف ژاپنی به محض شروع مبارزه در یک زیرگیری برق آسا موفق شد یززدانی را غافلگیر کند و با نشاندن او در خاک ۲ امتیاز بگیرد اما یزدانی در ادامه حریف ژاپنی را اسیر هجوم های بی محابای خود کرد و در مدت زمان ۲ دقیقه ۳۷ ثانیه با امتیاز عالی ۱۳ بر ۲ به برتری رسید و مقتدرانه ۱احب مدال طلا شد. این کشتی گیر ژاپنی در نیمه نهایی ۱۱ بر صفر از سد زاهید والنسیا از آمریکا گذشته بود.

یزدانی پیش از این در دور نخست مقابل سباستین جزیرزانسکی از لهستان در مدت زمان ۳ دقیقه و ۳۷ ثانیه با نتیجه قاطع ۱۰ بر صفر به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. وی در دور دوم نیز مقابل ابوبکر آباکاروف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان با نتیجه قاطع ۱۱ بر صفر به برتری رسید و در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه قاطع ۱۰ بر صفر از سد مارک هال از آمریکا گذشت و راهی فینال شد. 

پیش از این نیز رضا اطری در وزن ۶۱ کیلوگرم با شکست رقبای خود به مدال طلای این رقابت ها رسید و یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم نیز با شکست ۳ بر ۳ مقابل جیسون نولف از آمریکا به مدال نقره رسید.

علی سوادکوهی در ۷۹، امیرعلی آذرپیرا در ۹۷ و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم، ۳ نماینده دیگر ایران در این رقابت ها هستند که فردا پنج شنبه به میدان می روند.

 

 



+ 1
مخالفم - 1
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری