پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
شنبه, ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ ۱۸:۴۰
۱
۰
نسخه چاپی

فانتزی ریزنقش

فرشاد احمدزاده از زمان حضورش به عنوان یک بازیکن جوان تکنیکی در تراکتور تبریز که منجر به انتقال وی به پرسپولیس شد و سپس تجربه فوتبال اروپا و بازگشت اش به پرسپولیس و بی‌‌مهری سرمربی و جابه جایی در تیم‌هایی مثل فولاد خوزستان و رسیدن به ترکیب ثابت سپاهان اصفهان، همیشه همان فوتبالیست باانگیزه ای بوده که می‌شناختیم.او یک وینگر متعصب و باانگیزه است و طوری فوتبال بازی می‌کند که یک علاقه‌مند پیگیر فوتبال قطعا رضایت بالایی از او خواهد داشت. احمدزاده در دومین فصل حضورش در سپاهان، یک مهره کلیدی برای ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی است. او در شهرآورد برگشت و نفسگیر اصفهان موفق به گلزنی شد؛ ضربه چشم نوازی که در ادامه انتظارات از این بازیکن خوش‌تکنیک، سریع و متعصب به تور دروازه ذوب آهن چسبید. یک ضربه زیبا از سوی یکی از پایه‌های اصلی صدرنشینی سپاهان که امیدوارکننده بود و پیام روشنی برای رقبای صدرنشینی داشت. این هفته سراغ وینگر آذری سپاهان رفتیم.

«فانتزی» ریزنقش


**گل 6 امتیازی
در شرایطی که شهرآورد برگشت اصفهان برای مورایس و شاگردانش گره خورده بود، فرشاد احمدزاده بود که با ضربه تمام کننده خود توانست آنها برننده شهرآورد کند و اختلاف در صدر با پرسپولیس را به سه امتیاز برساند.گل فرشاد 6 امتیازی بود.
**فرشاد پس از پرسپولیس
احمدزاده پس از جدایی از پرسپولیس تصمیم گرفت از یک سری اتفاقات که سد راه موفقیت اش بود دور شود و مسیر بهتری را در پیش بگیرد و برای تیمی که بازی می‌کند مثمرثمر باشد و تمام انگیزه و توان خود را برای تیمی که در آن بازی می‌کند به کار بگیرد.دوری از حواشی علت موفقیت کنونی این هافبک ریزنقش است.
**مهم ترین ویژگی مورایس
احمدزاده در خصوص مورایس سرمربی تیم سپاهان می گوید: کسی که در سطح نخست فوتبال دنیا قرار داشته و همیشه جزو مربیان خوب بوده، تعریف کردن از او سخت است. او چیزهایی دارد که همه از آن آگاه هستند اما مهمترین و بارزترین آن شخصیت مورایس است که جامعه فوتبال ایران هم به آن پی برده و تحت تاثیر آن قرار گرفته است. آرامشی که در کنار خط و منطقه فنی به بازیکنان می‌دهد واقعا فوق العاده است و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم .
**کمک به زلزله زدگان خوی
فرشاد احمدزاده پس از زلزله خوی بیکار ننشست و به هم استانی خود کمک معنوی و مالی کرد.وی در این خصوص می گوید:
وقتی به واسطه ورزش و هنر به یک شخصیت و چهره در جامعه بدل می‌شوید موظف هستید نسبت به آن شخصیتی که از مردم گرفته‌اید نسبت به جامعه و همان مردم، وظیفه‌تان را در قالب مسائل اجتماعی انجام دهید. حالا به اینکه برخی آن را به نمایش می‌گذارند یا نه، کاری ندارم، دوست نداشتم در این خصوص اسم من مطرح شود اما در حد توانم همیشه سعی کرده‌ام کمک کنم. به خصوص برای هم‌استانی‌هایم که همیشه تعصب خاصی روی آنها دارم و تا جایی که بتوانم کمک می‌کنم و امیدوارم هر چه زودتر شرایط شهر نیز بهتر شود و مردم خوی در آرامش، زندگی کنند.
**علت دیده شدن احمدزاده
احمدزاده به عنوان یک فوتبالیست بیشتر به این دلیل در زمین بازی دیده می شود که در میدان مسابقه کم نمی‌گذارد و به شکلی خالصانه برای تیم و مربی‌اش بازی می‌کند . البته گاهی هم زور و توان اش به اندازه‌ای نیست که بتواند گره از کار تیم خود باز کند اما همین که در پایان 90 دقیقه نفس اش بالا نمی‌آید، برای یک علاقه‌مند جدی فوتبال قابل تشویق است.
**چرا پس از گلزنی به سمت مربی سپاهان رفت؟
فرشاد درباره گلزنی مقابل تیم ذوب آهن اصفهان و تقسیم خوشحالی خود با هوگو، مربی سپاهان می گوید: هوگو قبل از بازی به من گفت که گل می‌زنی و من هم به دلیل روحیه دادن او، به سمت اش رفتم و از او تشکر کردم. هوگو، انرژی خاصی دارد و به بازیکنان روحیه می دهد.البته مهم این است که تیم برنده شود. یک هفته من گل می‌زنم و یک مسابقه بازیکن دیگر.
**علت شادی پس از گل مقابل گل گهر
هافبک آذری سپاهان در مصاف برگشت با گل گهر سیرجان در لیگ امسال نمایش قابل قبولی داشت.او کمی پیش از پایان نیمه اول، دومین گل تیمش را در مصاف تک به تک وارد دروازه محسن فروزان دروازه بان گل گهر کرد و پس از گلزنی به سمت هواداران سپاهان رفت و در آن جا، توپی را از توپ جمع کن تحویل گرفت و زیر پیراهنش جاسازی کرد. او بعد از شادی با بازیکنان سپاهان، به صورت تکی مقابل عکاسان ایستاد و در سمت مقابل رفت تا تصویری را برای همیشه ثبت کند. او درباره شادی گل خاص خود گفت که فرزندی در راه دارد و این حرکت را به عشق او انجام داده است.
*بازی در 3 پست
بازیکن فانتزی و ریزنقش سپاهان در سه هفته ابتدایی فصل گذشته لیگ برتر در ترکیب اصلی طلایی پوشان نصف جهان قرار نگرفت ولی از این هفته به بعد محرم نویدکیا سرمربی پیشین سپاهان نتوانست روی نام احمدزاده قلم بگیرد و او در تمام بازی‌های فصل گذشته تیمش به میدان رفت. نویدکیا تا حدی به احمدزاده اعتماد داشت که از او در طول فصل به عنوان وینگر، هافبک میانی و دفاع چپ بهره برد.
**خاطره ای از زنده یاد علی انصاریان
بازیکن اسبق فولاد خوزستان و پرسپولیس که سابقه حضور در سریالی مشترک با زنده یاد علی انصاریان را دارد، در گفت و گویی از خاطرات جالب خود با مدافع اسبق پرسپولیس صحبت کرد. هافبک سپاهان درباره همبازی شدن با علی انصاریان در سریال «محکومین» و اتفاق جالبی که در این سریال برای او افتاد، می‌گوید: شانس آوردم در دوران بازی به دوره علی آقا نخوردم. واقعا دلش دریاست و البته در آن قسمت طبق فیلمنامه باید آن حرف‌ها را می‌زدم و کاملا هم می‌دانستم بعد از این جملات علی آقا به من سیلی خواهد زد اما اصلا فکر نمی‌کردم که به آن شکل جدی بزند. صدای زدنش توی گوشم پیچید و بعد گفتم علی آقا فیلمه، چرا جدی می‌زنی! علی آقا گفت اینطور می‌زنم تا بعد برای بیننده هم جا بیفتد که هیچکس حق ندارد خانواده‌اش را فراموش کند.
**علت فسخ قرارداد با پرسپولیس
فرشاد احمدزاده سابقه بازی در پرسپولیس را دارد و به برخلاف علاقه اش از جمع سرخپوشان جدا شد.در شرایطی که کمتر کسی تصور می‌کرد  احمدزاده در لیست مازاد پرسپولیس قرار داشته باشد و قراردادش با این تیم فسخ شود، به درخواست محمدحسن انصاری فرد مدیر وقت باشگاه به همکاری‌اش با این تیم پایان داد. احمدزاده در همان برهه جملات جالبی به زبان آورد و گفت: زمانی که آمدم گفتم می‌خواهم به تیم کمک کنم، روزی هم به من گفتند که کمک کن و من هم بدون هیچ شرط و گلایه‌ای قراردادم را فسخ کردم.
* کیوان طباطبایی

 




+ 1
مخالفم - 1
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری