پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ ۰۹:۱۵
۰
۰
نسخه چاپی

رشد دوگانه اوراق بدهی در بازار ثانویه

اکوایران : در این هفته، بیشترین رقم معاملات اوراق بدهی در بازار ثانویه به روز دوشنبه اختصاص داشت که بیش از ۲۰۴ هزار میلیارد تومان بود.

در هفته اخیر میانگین ارزش معاملات روزانه اوراق بدهی افزایش یافت. علاوه بر این، سهم اوراق از معاملات بازار ثانویه نیز به بیش از ۵۰ درصد افزایش یافت.

در هفته اخیر، به طور میانگین روزانه ارزش معاملات  اوراق درآمد ثابت  در بازار سهام ۵۴ هزار و ۱۶۷ میلیارد تومان بود. در هفته اخیر به طور میانگین ۵۱ درصد از  ارزش معاملات  کل  بازار سهام  به اوراق بدهی اختصاص داشت. 

در این هفته، بیشترین رقم معاملات اوراق بدهی در بازار ثانویه به روز دوشنبه اختصاص داشت که بیش از 204 هزار میلیارد تومان بود.

ارزش معاملات اوراق بدهی در روز ابتدایی هفته ۲۰ درصد از معاملات بازار سهام را شامل می‌شد. روز یکشنبه اوراق ۷ درصد از معاملات بازار را داشت و روز دوشنبه ۹۳ درصد از معاملات بازار به اوراق اختصاص داشت. روز سه‌شنبه با رقم ۳۰ هزار و ۷۱۸ میلیارد تومانی سهم اوراق به ۶۸ درصد رسید. 

در آخرین روز کاری هفته ارزش معاملات اوراق به ۲۹ هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان رسید که ۶۷ درصد از معاملات بازار را شامل شد. 

از سوی دیگر، در هفته اخیر شاهد افزایش ارزش معاملات خرد سهام بودیم، میانگین روزانه ارزش معاملات خرد ۱۱ هزار و ۵۸۴ میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیشین رشد ۵۳ درصدی داشت.

بورس

 



+ 0
مخالفم - 1
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری