پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
شنبه, ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ۱۲:۱۰
۲
۰
نسخه چاپی

سوی آسمان پرواز همای تماشایی شد

جدیدترین اثر «پرواز همای» خواننده موسیقی ایرانی به نام «سوی آسمان» در تمام پلتفرم‌های نشر آثار موسیقایی منتشر شد.


«سوی آسمان» پرواز همای تماشایی شد

دریافت 245 MB

تيتربرتر به نقل از روابط عمومی پروژه، پرواز همای موزیک ویدئو و تک آهنگ «سوی آسمان» را با آهنگسازی پاشا هنجنی و شعری از استاد شفیعی کدکنی به عنوان هدیه نوروزی خود برای دوستداران موسیقی و هوادارنش منتشر و به زودی تور کنسرت‌های خود را در سراسر ایران روی صحنه خواهد برد.

همای درباره جدیدترین اثر خود معتفد است: قطعه «سوی آسمان» اثری با رنگ و بویی متفاوت و آهنگسازی ارکسترال پاشا هنجنی و سروده‌ای از شفیعی کدکنی است که ویدئوی آن در چهار فصلِ گیلان به تصویر کشیده شده است و رنگ و بویی نوروزی را به خود گرفته است.

این خواننده همچنین درباره روند برگزاری اجراهای زنده خود در ایران نیز یادآور شد: برنامه ریزی ها کاملا انجام شده و به زودی تور کنسرت های گروه «همای» و برخی برنامه‌های جدید و متفاوت را روی صحنه خواهیم برد. تمام توان مان را برای ارائه و تولید آثار خوب و با کیفیت و برنامه هایی جدید برای مخاطبان این سبک از موسیقی به کار خواهیم بست.

پرواز همای گفت: تلاش زیادی برای موزیک ویدئوی «سوی آسمان» شده که انعکاسی از انرژی طبیعت گیلان به مخاطبان موسیقی منتقل شود و این انرژی قطعا از سوی مخاطبان این اثر باز می گردد.




+ 2
مخالفم - 3
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری