پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
دوشنبه, ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ ۱۲:۱۵
۱
۰
نسخه چاپی

۴۹ واحد اقامتی متخلف در خراسان رضوی پلمب شد

مشهد ـ معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: از ۱۵ اسفند تا پایان پنجم فروردین ۴۹ واحد اقامتی متخلف به دلیل تخلفات محرز و عدم توجه به اخطارها پلمب شد.


۴۹ واحد اقامتی متخلف در خراسان رضوی پلمب شد

تيتربرتر، یوسف بیدخوری اظهار کرد: از ۱۵ اسفند ماه سال گذشته تا پایان پنجم فروردین ماه چهار هزار و ۸۰۰ بازدید نظارتی از واحدهای اقامتی و سایر تأسیسات گردشگری در استان انجام شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: طی این مدت ۳۹ شکایت از مسافران و زائران مقیم در واحدهای اقامتی دریافت شد که تمامی آنها مورد رسیدگی قرار گرفت و در پی آن وجوهی که تحت عنوان گرانفروشی دریافت شده بود به مسافران بازگردانده شد.

وی گفت: در پی رسیدگی به شکایات و تخلفات حوزه تأسیسات گردشگری در استان، بیش از ۶۰ میلیون تومان مبالغ مربوط به اضافه دریافتی یا گرانفروشی به مسافران بازگردانده شد.

بیدخوری افزود: در قالب طرح تشدید بازدیدهای نظارتی تأسیسات گردشگری ۱۶۰ بازرس متخصص در خراسان رضوی کار نظارت را بر عهده دارند که ۱۰۶ نفر از آنان در کلانشهر مشهد فعالیت دارند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی بیان کرد: بازرسی تکمیلی تأسیسات گردشگری تا پایان تعطیلات نوروزی امسال ادامه دارد.




+ 1
مخالفم - 3
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری