پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ ۱۷:۳۰
۲
۰
نسخه چاپی

ضرورت تامین نیازمندی‌های هلال احمر در حوزه ناوگان هلیکوپتری

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با تاکید بر ضرورت تامین نیازمندی‌های هلال احمر در حوزه ناوگان هلیکوپتری گفت: هلال احمر در هدایت به قانون‌گرایی نقش مهمی دارد.


ضرورت تامین نیازمندی‌های هلال احمر در حوزه ناوگان هلیکوپتری

تيتربرتر، محمدحسن نامی، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در جمع خبرنگاران گفت: در تعطیلات نوروزی با توجه به حجم سفرها لازم است که سازمان‌های تأثیرگذار مانند جمعیت هلال احمر حضور فعال امدادی، راهنمایی و کمک‌رسانی داشته باشد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور خاطرنشان کرد: هلال احمر دارای یک نقش پنهانی است که در کنار پلیس آن نقش از اهمیت زیادی برخوردار است و آن نقش هدایت به قانون‌گرایی، رعایت مقررات به‌ویژه در جاده‌ها و برای جلوگیری از سوانح و حوادث است.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه کشور ما یک کشور سوانح‌خیز محسوب می‌شود، هلال احمر در این زمینه نقش مشهودی دارد و در اقتصاد کشور بسیار مؤثر است.

نامی خاطرنشان کرد: نقش هلال احمر در سوانح یک سال گذشته از جمله متروپل، خروج قطار و زلزله‌های مختلف نقش ارزشمندی داشته است و توانست به خوبی جان مردم را نجات دهد و در کنار مردم باشد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور عنوان کرد: نیاز است به منظور پشتیبانی بهتر و به‌طور خاص در حوزه ناوگان هلیکوپتری نیازمندی‌های لازم برای این جمعیت هر چه زودتر فراهم شود.




+ 2
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری