پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ ۱۸:۵۵
۱
۰
نسخه چاپی

نیازمند تحول در بخشهای مختلف راه‌آهن هستیم

مدیرعامل راه‌آهن در نخستین جلسه شورای مدیران راه‌آهن در سال ۱۴۰۲ از تشکیل ستادی به منظور تحول گام به گام در بخشهای مختلف راه‌آهن در آینده نزدیک خبر داد.


نیازمند تحول در بخشهای مختلف راه‌آهن هستیم

تيتربرتر به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، با حضور سید میعاد صالحی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل راه‌آهن نخستین جلسه شورای مدیران راه‌آهن به طور حضوری و برخط در مورخ ۵ فروردین ۱۴۰۲ در ساختمان شهدای راه‌آهن برگزار شد.

صالحی در این جلسه، با اشاره به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در حرم مطهر علی ابن موسی الرضا (ع) در اولین روز سال نو اظهار کرد: موضوع تحول از سه ماه گذشته در دستور کار قرار داشته است و ما نیازمند تحول در بخشهای مختلف راه‌آهن هستیم. در این راستا ستاد تحول در راه‌آهن تشکیل می‌شود تا به صورت گام به گام پیش برویم.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه بیان نمود: خلاقیت، نوآوری، جوانگرایی، تلاش بی وقفه، نظم و توجه به فناوری‌های روز دنیا از جمله شاخص‌هایی است که در تحول راه‌آهن باید مورد توجه واقع شوند. همچنین آنچه در حوزه تحول در راه‌آهن به آن نیاز داریم، موضوع فناوری اطلاعات، آمار صحیح و هوشمندسازی است.

صالحی با بیان اینکه موضوعاتی نظیر ساختار و فرایندهای سازمانی، اصلاح و تقویت منابع درآمدی راه آهن، سامان بخشی وصول مطالبات راه‌آهن و نیز پرداخت بدهی‌ها، فرهنگ سازمانی، ایجاد نظم در ایستگاه‌ها و حرکت قطارها، منابع انسانی، رفاه و بیمه از جمله مسائلی هستند که باید در حوزه تحول به آن پرداخته شود، افزود: ایمنی از همه موضوعات مهم‌تر است و در همه شرایط باید در اولویت قرار داشته باشد.




+ 1
مخالفم - 2
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری