پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ ۱۹:۱۰
۰
۰
نسخه چاپی

پاسخ وزارت میراث فرهنگی به انتقاد حمید رسایی

وزارت میراث فرهنگی در خبری پاسخ حجت الاسلام حمید رسایی عضو جبهه پایداری را داد و نوشت: انتشار ویدئویی از بیستون باعث ایجاد سوءتفاهم در افکار عمومی مردم متدین کرمانشاه شده است.


پاسخ وزارت میراث فرهنگی به انتقاد حمید رسایی

تيتربرتر، حجت الاسلام حمید رسایی عضو جبهه پایداری در صفحه شخصی خود پس از انتشار کلیپی از شادمانی و رقص تعدادی از مردم در بخش جایگاه برنامه‌های نوروزی پایگاه تاریخی بیستون نوشت: «وزارت میراث فرهنگی پاسخ دهد که اینجا مجموعه تاریخی و گردشگری بیستون در استان کرمانشاه است یا محفل انس و کاباره رقاصه‌های دوره طاغوت!

کرمانشاه استانی با بیش از ۹۸۰۰ شهید است که فقط منطقه هرسین آن ۳۰۰ شهید تقدیم این انقلاب کرده است تا این مراکز، محافل سالمی برای حضور خانواده‌ها و ارتقای فهم تاریخی مردم باشد نه مجلس رقص و…»

به همین منظور روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی در پاسخ به این موضوع نوشت: عصر روز یکشنبه ۶ فروردین در حین اجرای برنامه گروه هنری مورد تأیید پایگاه، ۴ نفر از گردشگران به صورت خودسر روی جایگاه رفته و اقدام به پایکوبی می‌کنند که در کم‌تر از ۳۰ ثانیه این موضوع توسط مسئولان برگزاری برنامه رصد شده و متوقف می‌شود.

با این حال، انتشار ویدئوی ۱۴ ثانیه‌ای از این اتفاق در فضای مجازی باعث ایجاد سوءتفاهم در افکار عمومی مردم متدین کرمانشاه شده است.

این پایگاه ضمن اطمینان به حساسیت تمامی کارکنان پایگاه‌های ملی و جهانی میراث‌فرهنگی نسبت به موازین شرعی، به اطلاع می‌رساند این اتفاق در بین روزانه ۵ هزار گردشگر ورودی به این مجموعه و برنامه‌های متعدد مذهبی، فرهنگی و تفریحی در نوروز غیرقابل پیش‌بینی بوده و به محض مشاهده، کنترل شده است.




+ 0
مخالفم - 3
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری